MHR said:heej max, je bent een vriend van maurits he?, ik heb nog met je staan praten in de puur toen (stratum). mooi zipje man, ik kom waarschijnlijk ook in perkpolder, jij ook met maurits he?, wil wel tegen je sprinten. check mijn zipje ook maar ns.
mvg, wieger
Boelie035 said:Hmm, vind dit niet echt project waardig. Een kant en klaar twins blokkie en een zipperd..
Vertel eens wat meer .. , wat ben je van plan etc etc etc ...
Speedboer said:Sgoed harry! doe jij dat maar us ff dan! grapjas
Boelie035 said:Gast ... , je weet niet eens tegen wie je praat en wat ik zelf in men schuur heb staan.. Geeft niet, maar goed. Geef mij 3500 euries ofzo en ik maak hetzelfde voor je. Geen probleem. Dat bedoel ik te zeggen met kant en klaar blokkie en een zip. Vind je het nou zo bijzonder? Ik niet.
Boelie035 said:Gast ... , je weet niet eens tegen wie je praat en wat ik zelf in men schuur heb staan.. Geeft niet, maar goed. Geef mij 3500 euries ofzo en ik maak hetzelfde voor je. Geen probleem. Dat bedoel ik te zeggen met kant en klaar blokkie en een zip. Vind je het nou zo bijzonder? Ik niet.
Troepa said:Als je het niet leuk vind scroll je toch lekker naar beneden, ik vind het wel leuk hoor!
Boelie035 said:K plaats alleen maar de opmerking of ie nog wat meer dingen wilt vertellen en wat de toekomst plannen zijn.. , meer fotos misschien. Thats it. En indeed. als t zo blijft dan is mijn mening dat t geen project waardig ding is.
Bedoel het allemaal positief verder hoor!!