This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Max. 100% Twins Evo Zip

heej max, je bent een vriend van maurits he?, ik heb nog met je staan praten in de puur toen (stratum). mooi zipje man , ik kom waarschijnlijk ook in perkpolder, jij ook met maurits he?, wil wel tegen je sprinten. check mijn zipje ook maar ns.

mvg, wieger

Wij komen idd zondag daar heen jah !
kzal ff bij max thuis een account aanmaken, kan hij zelf reageren! haha

Hier doen de foto's het ook niet.
Verder klinkt het allemaal veelbelovend.
Ik zou zeggen ga zo door hè.

erg vet zippertje!!
neem aan dat je vader mee bouwt/financierd?? omdat ik ook op me 15e begonne ben maar ZEKER niet zoveel uit kon geven als jij nu doet

greetz ken

whaha en hier wilt hij ( men vader ) dat ik dat ding van me laat verzekeren wat heeft dat voor nut ? Nja succes verder ZIPjes ownen !!!!

Greetz Fele :7

Hmm, vind dit niet echt project waardig. Een kant en klaar twins blokkie en een zipperd..

Vertel eens wat meer .. , wat ben je van plan etc etc etc ...

Boelie035 said:
Hmm, vind dit niet echt project waardig. Een kant en klaar twins blokkie en een zipperd..

Vertel eens wat meer .. , wat ben je van plan etc etc etc ...

Sgoed harry! doe jij dat maar us ff dan ! grapjas

Speedboer said:
Sgoed harry! doe jij dat maar us ff dan ! grapjas

Gast ... , je weet niet eens tegen wie je praat en wat ik zelf in men schuur heb staan.. Geeft niet, maar goed. Geef mij 3500 euries ofzo en ik maak hetzelfde voor je. Geen probleem. Dat bedoel ik te zeggen met kant en klaar blokkie en een zip. Vind je het nou zo bijzonder? Ik niet.

Als je het niet leuk vind scroll je toch lekker naar beneden, ik vind het wel leuk hoor!

Idem

Troepa said:
Als je het niet leuk vind scroll je toch lekker naar beneden, ik vind het wel leuk hoor!

K plaats alleen maar de opmerking of ie nog wat meer dingen wilt vertellen en wat de toekomst plannen zijn.. , meer fotos misschien. Thats it. En indeed. als t zo blijft dan is mijn mening dat t geen project waardig ding is.

Bedoel het allemaal positief verder hoor!!

Last edited:

Oke ik snap jou punt wel
maare enige wat hij kocht was een blok met cilinder en krukas erin.
rest heeft hij zelf met zijn vader in mekaar gebouwt. en daarna heeft twins hem afgesteld, dusja hij is pas 15, vind het wel goed van hem! en ze zip is wel mooi aangepast! freeswerkt etc om MHR radiateur passend te maken enzo.
kvind hem cker special waardig! binnenkort krijgt hij ander kleurtje !

@ speedboer.

Men mening veranderd niet. Laat em gewoon wat meer vertellen hoe alles in stand is gekomen , wat hij wel zelf en nietzelf heeft gedaan. Ookal issie 15 , maakt toch geen kont uit ? Met een bak geld kom je der wel zo te zien.

Verder , suc6 met t project. Mocht ik je op een meeting zien dan zou ik zo naast je gaan staan op de sprintbaan

Bitch niet en blijf gewoon ontopic
Mooi dingetje
Maaruh je was tog de snelste daar wrom loopt die scoot dan zo op je voor
greetz jef