ErwinB said:Dat zijn volgens mij die lagers die op scootparts 17,95 de stuk waren.
Tim_xsh said:hendrik heeft nu nieuwe lagers en we weten niet welke t zijn
iemand een idee
Oftewel de "normale" Malossi lagers. Voor zover ik weet heeft hij een team '99 asje, dus of gewoon erin proppen niet zeuren, of omruilen voor de bijna 2x zo dure afgeslepen lagersMol said:Afgedraaid/geslepen buitenkooi: 66-9743 EA
Normaal lager: 66 9743E
Deze zie ik niet staan in het 2004 boek van Malossi. 66-9743 0B
webmaster Scootparts said:of optie 3: zelf buitenring afdraaien....
Geloof mij dat dat hard is.webmaster Scootparts said:of optie 3: zelf buitenring afdraaien....
Roi said:@ Joël: Kan je niet ergens een picje vinden van het SOORT lager, want een radiaal lager toepassen waar alleen axiale krachten spelen lijkt me niet echt logisch, maar goed
De betreffende topic starter en vele anderen die reageerden zullen hier niet gauw op reageren aangezien dit topic uit 2004 komt haha.Dus welke lagers geven de beste prestatie qua vermogen naar uiteindelijk het wiel?
Maar om je vraag te beantwoorden kun je het beste naar een setje keramische lagers kijken. Zelfde maat als de normale lagers ff zoeken. Hebben de minste weerstand en zouden dus in theorie het meeste vermogen op de achterwielen moeten leveren. Maar ze zijn niet goedkoop, setje kost ongeveer 200 euro en verschil is minimaal en voor dat geld kun je 5 setjes normale goede lagers kopen en nog geld overhoudenDus welke lagers geven de beste prestatie qua vermogen naar uiteindelijk het wiel?