Joël said:Noodzakelijk. Zie Malossi site.
Zoals ik al zei is anders de speling te klein en dat kan je lagers/krukas/cilinder/zuiger kosten....
burning neo's said:maar dan snap ik niet hier wordt gezecht dat c4 geen zin heeft op orgineel blok
Maar als je een mina blok uiteen trek zie je dat er orgineel c4 in het blokje zijn geperst terwijl de meeste mensen inc mij met best seriuese setups met c4 rondknallen.
waarom dan orgineel c4 erin??
sr-racer said:Denk dat als je met zo'n setup gaat knallen ( team 99 = 85mm, trek ik mijn conclusies ) dan zou ik gewoon voor die malossi lagers gaan.
Het is mss wel niet persee nodig, maar die extra smering klinkt tog egt super goed als ik denk aan toerentallen van 13k+
-:-
sr-racer said:Denk dat als je met zo'n setup gaat knallen ( team 99 = 85mm, trek ik mijn conclusies ) dan zou ik gewoon voor die malossi lagers gaan.
Het is mss wel niet persee nodig, maar die extra smering klinkt tog egt super goed als ik denk aan toerentallen van 13k+
-:-
r0bert said:Mja ze raden het aan bij een team 99 krukas , en bij bijv. een evo krukas dan? die draait ook makkelijk 13k+...[cil dan he ]
Pronk said:Dat snap ik dan niet, ik heb pas een half jaar geleden van die lagers gehoord ofzo, hiervoor reed ik gewoon met gewone malossi lagers, en nog tig andere met mij. Dus lijkt het me niet noodzakelijk, zal wel gewoon een verkooppraatje zijn...