lightning said:heb mijn lagers via werk, skf c4, voor 9e per 2
als intresse in kan ik misschien wel wat regelen
Die mina lagers zijn bijna overal voor weinig te krijgen.lightning said:heb mijn lagers via werk, skf c4, voor 9e per 2
als intresse in kan ik misschien wel wat regelen
Joël said:Typische dealer bullshit.
Het enige voordeel is dat de buitenkooi van de EA lagers gelijk liggen met het carter, en er zo meer speling is tussen de krukwangen en de buitenschalen, voor betere olieflow.
Alleen zinvol bij de MHR TEAM krukas, of krukassen met eenzelfde breedte.
Met andere krukassen is de speling groot genoeg en heb je de verlaagde buitenkooien niet nodig.
Tot slot meld ik nog dat Malossi gebruik maakt van C3 speling, geen C4 en al helemaal geen C5 zoals hier geroepen wordt.
mhr#27 said:Die mina lagers zijn bijna overal voor weinig te krijgen.
Probeer maar eens piaggio lagers te regelen, daar ben je wel iets langer zoet mee.
Marcie said:Ik maak op uit dit topic dat je met die lagers van 80 eurie per setje een vermogenswinst kan behalen en dit beter smeert ( = langere levensduur?).
nitro-racing said:c4 lagers hebben meer weerstand op de krukas ze zijn breder dan g5 vn malossi deze hebben minder weerstand dus meer snelheid ik persoonlijk zou gaan voor de g5 van malossi
nitro-racing said:c4 lagers hebben meer weerstand op de krukas ze zijn breder dan g5 vn malossi deze hebben minder weerstand dus meer snelheid ik persoonlijk zou gaan voor de g5 van malossi
Ufo said:Op een team99 krukas is het wel de moeite waard, op een hebo niet.
TimB said:Er staat: de moeite waard.
Ik vraag: Of kan je net zo goed SKF C4 lagers monteren?
Oftewel: Is het echt zinvol