This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Maandag 21 april SOBW race in Brakel

Originally posted by jorick
erm.. mag dat?

*derbi blok monteert

vroeger reden ze met een derbi blok, maar sinds derbi nu diezelfde scooters met pia blok levert hebben ze nu zelfde scooter met pia blok

Het was weer een geslaagd weekend. Jammer van de crashes, maargoed die horen er natuurlijk ook bij.
Beterschap en sterkte voor Marloes en die gozer met die groene sonic. Ik begreep dat hij er ook niet erg lekker bijzat.
Verder genoten van de helaas ingekorte races. Standaard B was echt top, vooral omdat Wahid met een halve baan achterstand begon en na de herstart nog won.
Standaard A was ook tof om te kijken. Leroy en Harm is een verhaal apart die gingen echt hard, vooral Leroy. Fred was na de rottige kwalificatie 7e maar is uiteindelijk nog 4e geworden in die 10 rondes (Caine bedankt ).
Topscooter was voorin niet echt spannend. Wilco gefeliciteerd met je overwinning. Kervin (nog schade opgelopen zelf??) En Kees van Dijk in gevecht met Dennis Krebs was een genot om naar te kijken. Uitremmen na het rechte stuk wat ik Kees op Emmen ook al heb zien doen was echt tof om naar te kijken!
Op 3 mei zitten we daar weer, op naar de volgende race!!

omdat wij (racing team luvro) altijd samen zijn met Marloes zijn wij uit respect niet gestart. Dit betekende dat er 3 goede startplaatsen in de A zijn vrij gekomen.

Met marloes gaat het gelukkig goed, ze hebben overal foto's van gemaakt, maar alles was oke. Alleen een zware hersenschudding.
1 nachtje ter observatie in het ziekenhuis van Nijmegen.
________
TeenyAngel

Last edited:
Dat is zeker mooi.
Weet er iemand hoe het met de anderen is afgelopen? Er waren toch 3 mensen betrokken bij de crash?

Met Martin (groene sonic) gaat het redelijk ,last van z'n hoofd en wat blauwe plekken ,scooter is wel total loss maaja .

Ik heb van zijn kant gehoort hoe het ongeluk gebeurde :

Marloes reed voor 'm en toen kwam er een kopgroep aan die hun op een rodne zou zetten ze kregen beide blauwe vlag dit was net voor een bocht martin gaat aan de kant en wil zo mooi weer achter de kopgroep insnijden marloes dacht dat hij natuurlijk ook langs haar zou gaan dus die klapt haar scooter erzo voor en aangezien martin net in zo'n hoek zat dat ie er niet mee tegen kon remmen ging het dus fout..

Beterschap gewenst aan beide coureurs.

Hmmm, echt een race ongeluk dus.
Goed om te horen dat het met hem verder ook goed gaat. De 3e persoon waar ik over hoorde, die was er niet, of weet jij daar ook niks van?

Ik heb alleen maar m'n ring vinger gekneust. Maar op Emmen ga ik er weer 200% tegen aan

Originally posted by -=MOL=-
Hmmm, echt een race ongeluk dus.
Goed om te horen dat het met hem verder ook goed gaat. De 3e persoon waar ik over hoorde, die was er niet, of weet jij daar ook niks van?

ik denk dat je wally van kan bedoelt, die had alleen een pijne aars en het vervolg van de wedstrijd gewoon uit gereden... maar ik dacht dat er 4 bij het ongeluk betrokken waren, toch?

geen fijne berichten dus! hopen dat het dit jaar niet te veel gebeurd zulke dingen. ik ga in emmen weer lekker los, zoals ik in de trainingen ook wel doe, de vorige keer ging het kut met de scooter maar daar zal het niet aan liggen. tot 3 mei allemaal

Originally posted by #CARMA#
..... ze kregen beide blauwe vlag ......
daar geloof ik geen hol van.....

Originally posted by Kerbinos
Maar op Emmen ga ik er weer 200% tegen aan
anders ik wel, dit was echt de afgang van de eeuw.

kervin, succes met je fingertje, niet te veel vingeren nu he

er waren er maar 2 bij betrokken, enne blauwe vlag heb ik volgens mij nog nooit gezien, en dat komt niet omdat ik zo´n rappe donder ben( dat ben ik namelijk niet). is dat nieuw bij de sobw???
fijn om te horen dat het toch redelijk goed met marloes gaat, als je een traumahelicopter ziet landen denk je toch meestal wel aan andere dingen. ik hoorde zelfs dat ze haar rug gebroken zou hebben maar gelukkig zijn dit dus fabeltjes.

Originally posted by DvD
daar geloof ik geen hol van.....

anders ik wel, dit was echt de afgang van de eeuw.

kervin, succes met je fingertje, niet te veel vingeren nu he

Niet alleen voor jou. Join the club

Neej idd, of ze het ooit zullen leren vraag ik me af...maarja er zal wel veel meer bij komen kijken he

En Kervin, beterschap met je vingertje, doe maar ff rustig aan ja (wat daniel al zei)