LX heeft eindelijk nieuwe scooter :)

Ok, hier alvast ff plaatje, heb al een paar stickers verwijderd, gozer was ECHT stickergeil ofzo 8P

DSC_0050.JPG
 
die metal trilt binnenkort los, had ik bij die van mij ook, giannelli plaatje eraf en hij gaat losser zitten (nee die popnagels had ik er niet af)

altijd bruut, zo'n Buxy :) maak er een project topic van? Met je scooter historie ofzo...
 
Damn, ik heb m'n scooter net 2 dagen verkocht en ik mis het nu al. :(

Ik wil ook weer iets van een speedake ofzo!!!
 
Hehehe vanavond ff mee naar werk geweest, eerste reactie van collega met opgefokte Aerox (die geen kans maakte tegen mij :) )

==´¯ª*o·-,¸¸.-» §|\/|@®/\|\|∑££ø «.¸¸,·o*ª¯`== Yamaha Aerox R zegt:
ja jong ... dat din g rijd echt hard voor een AC


Peugeot Powerrrrrrrrrrrrrrrr
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
:p lol

Iedereen vindt het vaag dat ik nog met startmotor kan starten met zo'n setup........jah ........ dat heet afstellen :rolleyes:

Dat heet: geen compressie...:p

Hmz, startmotor doe ik niet meer aan...zit nu een mooi gat waar de startmotor zat, en das weer extra koeling :p

Maar volgens mij heeft de afstelling niks te maken met de werking van de startmotor...eerder aan de power van je accu, en de smering van alle starttandwielletjes enzo...dus het betekend echt niet dat als jou scooter start met de elek. dat ie goed is afgesteld...
 
Originally posted by Stevie
Dat heet: geen compressie...:p

Hmz, startmotor doe ik niet meer aan...zit nu een mooi gat waar de startmotor zat, en das weer extra koeling :p

Maar volgens mij heeft de afstelling niks te maken met de werking van de startmotor...eerder aan de power van je accu, en de smering van alle starttandwielletjes enzo...dus het betekend echt niet dat als jou scooter start met de elek. dat ie goed is afgesteld...

Mja, in dit geval gaat het ook over afstelling, de lui waar ik het over heb zijn van die lui die een MHR rep onder hun scooter zetten en dan met de std sproeier gaan rijden enzo......:rolleyes:

Startmotor zou ik er ook eerst afhalen, maar helaas zit ie bij peugeot op een plek waar veel troep naar binnen kan komen :) en ik heb hekel aan kicken :D

Binnenkort maar weer 's meeten als het mooi weer is :)
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Mja, in dit geval gaat het ook over afstelling, de lui waar ik het over heb zijn van die lui die een MHR rep onder hun scooter zetten en dan met de std sproeier gaan rijden enzo......:rolleyes:

Startmotor zou ik er ook eerst afhalen, maar helaas zit ie bij peugeot op een plek waar veel troep naar binnen kan komen :) en ik heb hekel aan kicken :D

Binnenkort maar weer 's meeten als het mooi weer is :)

Tsja, ik zie je zowiezo 11 mei @ Jubbega...weet niet of jij er weer met scooter gaat? Ik laat hem misschien thuis staan...dat ding drinkt 1 op 8 aan benzine...

Maarja, spreken we wel af over msn...maar kunnen binnekort ook wel es meten (sprinten :p )...
 
11 mei ben ik er, met complete AN Racing crew met aanhangwagen & scooters (die van mij zuipt iets van 1 op 9 op dit moment)..

Helaas geen racescootertje :( of Yasin moet nog ff zo gek wezen om z'n beta mee te nemen :) Ding ging best bruut met die MHR Team:)
 
Naja, we zijn er in iedergeval wel op hemelvaart, wanneer dat ook moge wezen:p


Oja, Update: Ik ga er ML50's onder gooien want die cheap-ass bandjes die er nu onder zitten hebben me alweer een glijpartij opgeleverd nadat een auto plotseling stopte terwijl er niks aan kwam.... Beetje kapschade, en ikzelf heb de nodige schuurplekken en pijnlijke elleboog :(
 
Back
Top