Low and Stretched: Denna's SP

Status
Not open for further replies.
Nee joh. De cilinder was niet kapot te krijgen. Niet dat ik daar moeite voor gedaan heb 8P.

Ik heb iig iets gevonden waardoor die pk weg zou zijn.De linker membraanklep is behoorlijk afgebrokkelt en laat valse lucht door.

Ik spreek jou ook snel weer Kev:*.
 
Update 23-09-2008:

Tijdje geleden dat ik in de beginpost wat heb gepost, maar ik doe het toch even:p.

Aangezien EHV voor mij de laatste sprint was, ben ik de dinsdag na sprint EHV maar de zip uitelkaar gaan slopen, anders staat het zo in de weg. Het ding moet voor volgend jaar weer netjes gemaakt worden, want op de laatste sprints stond hij er echt verpaupert bij. Vooral mijn frame was echt helemaal vies, beschadigd en lelijk geworden. Duidelijk dat ik alles ga laten coaten voor komend jaar. Ik heb dus ook de keuze gemaakt om door te gaan met sprinten, iig voor een jaartje dan nog, daarna zie ik het allemaal wel weer.

De laatste paar dagen zat ik te denken aan een ander frame. Een ICE frame leek me best gaaf om mee te sprinten, maar na eenmaal wat dingen eraf gesloopt te hebben enz en alle toonaangevende spullen erop en erachter gehangen te hebben, moet ik toch zeggen dat het met een kort carter en kleine velgen echt lelijk staat. Het frame is wt kollossaal tegenover de rest. Hoe lang of kort ik hem ook maak, het is gewoon niet in proportie. Hier wat foto's ervan:

ICEframekort.jpg


ICEframemiddel.jpg


ICEframelang.jpg


Dus dat gaat em iig niet worden, het frame flikker ik dus ook eerdaags bij het oud vuil :p.

Toen ik dacht aan komend seizoen, was er maar 1 ding wat echt belangrijk was: Ik moet een stuk harder als afgelopen seizoen. Nou kan je dat bereiken met meer vermogen behalen en alles lichter maken (dus ook afvallen). Maar ik wou het nog makkelijker. Ik wou het in een knopje. Dus wat koopt men dan?

Nosch.jpg

Noschkabelzooi.jpg


JUIST!!!!

Toch wel grappige shit, ook zware shit:X. Ik zie er nu al tegenop om alles weg te gaan werken straks :p.

Tot de volgende keer.
 
denna aan het gas!!

shit man straks ga je harder als mij:p

nee beter man

ik vind je ice frame en het blok niet eens zo gek:D
 
Ziet er mooi laag uit, wel bizar dat je in een schaars frame gewoon flink gaat zagen :p
En lachgaskits wegwerken bij een ICE, succes, ik vond het maar shit dus heb het weggedaan :D
 
Dennis, nohhh die ice is echt vet zo :W..

echt niet wegpleuren man :p.. anders heb ik wel intresse in t frame..
 
Denna :D,

Ziet er niet eens zo heel verkeerd uit hoor. Maar ik snap wel wat je bedoeld met TE kolosaal ;).

Nos fles ziet er gelikt uit! Kom van de week wel een keertje bekijken :).
 
Ik moet nog 1 aanpassing doen aan het ice frame, als ik hem dan nogsteeds zo vind als nu dan gaat het toch ws echt de deur uit. De grootheid van het frame komt vooral doordat de onderkant nogal dik is, nu zit daar toch een stuk aan wat behoorlijk overbodig is, dus kan daar wel een grote strook vanaf ;). Het nadeel aan het ICE frame is eigenlijk dat het zitgedeelte best ver naar voren zit en dat betekend dat je ook verder voorje achterwiel zit. Als ik komend jaar het vermogen zou hebben, wat ik hoop te hebben, dan zal het wat lastiger zijn om goed weg te komen:).

Het zal wel best lastig zijn om zoon beetje alles weg te werken, maar meestal krijg ik wel aardig wat weggewerkt:).

Tis idd een NOS kit, niet NX.

Ik ben erover aan het denken om nog meerdere delen van alu te maken (subframe etc), maar dat moet ik even kijken, aangezien ik het normaal gezien aardig licht kreeg met staal. Dit geld voor beide frame's, welke ik ook kies.

Ik ben zelf ook echt superblij met de lachgas kit, ik heb eigenlijk altijd gezegd dat ik et juist niet wou:p.
 
Denna !


Heerlijk shizzle die Nos. En een erg origineel idee met dat ice frame ! Tof dat je door gaat :love:.
Volgend jaar dus in de zelfde klasse als mij (geil Hoor) :love:


KUs
 
Het ice frame in combinatie met de velgjes is nog niet zo gek, lekker origineel ook *D
Idee om een paar cm. te verlengen?
 
hey, dat stuk ijzer ken ik ergens van 8)
wel jammer dat het hws bij het oud vuil gaat, al past het spatbordje ook voor geen meter 8P
verder snap ik niet dat je je druk maakt om die halve kilo die het zwaarder is als een zip frame oid, aangezien het zo niet meer veel zal wegen :p

En lachgaskits wegwerken bij een ICE, succes, ik vond het maar shit dus heb het weggedaan :D

waarom dat, hang het gewoon op waar ik (en veel andere) hun radiateur hebben hangen, zou ideaal zijn en ziet er wel stoer uit :)

suc6 ermee denna ;)
 
Fles is geen probleem, de bedrading is veel, en bij een normaal frame kan je het altijd tegen het frame aanleggen ofzo maar bij een ICE niet, niet netjes in ieder geval ;) mijn inziens
 
Fles is geen probleem, de bedrading is veel, en bij een normaal frame kan je het altijd tegen het frame aanleggen ofzo maar bij een ICE niet, niet netjes in ieder geval ;) mijn inziens

Bedrading valt ook reuze mee als je alles dicht bij elkaar hebt, en niet verspreid heb over het frame;)
 
Ik hoor iedereen altijd klagen over de bedrading, maar bij onze zipjes is geen 1 draadje te zien van de gehele kit.
Erg simpel en geen last van.

Verder vindt ik het ice idee erg vet man!
Ik vindt het niet echt een rare combo? De fles kan ook vet hangen.
 
Denna !


Heerlijk shizzle die Nos. En een erg origineel idee met dat ice frame ! Tof dat je door gaat :love:.
Volgend jaar dus in de zelfde klasse als mij (geil Hoor) :love:


KUs

Ik spreek je idd komend jaar weer, misschien eens een printje doen voor de gezelligheid:).

Het ice frame in combinatie met de velgjes is nog niet zo gek, lekker origineel ook *D
Idee om een paar cm. te verlengen?

De laatste foto van de 3 is op zen langst, de 1e op het kortst. Langer of korter moet het niet worden, omdat het dan gewoon niet uitziet:+.

hey, dat stuk ijzer ken ik ergens van 8)
wel jammer dat het hws bij het oud vuil gaat, al past het spatbordje ook voor geen meter 8P
verder snap ik niet dat je je druk maakt om die halve kilo die het zwaarder is als een zip frame oid, aangezien het zo niet meer veel zal wegen :p

waarom dat, hang het gewoon op waar ik (en veel andere) hun radiateur hebben hangen, zou ideaal zijn en ziet er wel stoer uit :)

suc6 ermee denna ;)

Spatbord was bij mij ook echt drama, je moet er zelf nog wat dingetjes aan doen wil het een beetje fatsoendelijk passen;).

Ik maak me niet druk om het gewicht hoor :). Opzich kan ik deze ook heel licht maken, maar dan blijft er weinig "ICE" over :p.

Nos fles zou idd aan de onderkant kunnen, of net onder de buis van balhoofd naar zadel.

Fles is geen probleem, de bedrading is veel, en bij een normaal frame kan je het altijd tegen het frame aanleggen ofzo maar bij een ICE niet, niet netjes in ieder geval ;) mijn inziens

Daar maak jij een best een vergissing, je kan best veel opbergen:p.

dennaaaaaa! :* volgend jaar een zwaargewichte lachgas klasse :p

Vind het er echt niet verkeerd uitzien hoor op het moment

Nick

Thx, hoop wat minder zwaar als nu;).

Bedrading valt ook reuze mee als je alles dicht bij elkaar hebt, en niet verspreid heb over het frame;)

Klopt, gaat best nog, alleen ff stevig nadenken hoe je alles aanlegd zodat je nogsteeds makkelijk kan sleutelen en dat het niet om elke scheet los moet.

Ik hoor iedereen altijd klagen over de bedrading, maar bij onze zipjes is geen 1 draadje te zien van de gehele kit.
Erg simpel en geen last van.

Verder vindt ik het ice idee erg vet man!
Ik vindt het niet echt een rare combo? De fles kan ook vet hangen.

Valt idd nog mee, als je kappen hebt is het helemaal simpel om je bedrading weg te werken. Zonder kappen kan het ook, je moet er alleen ff wat tijd en moeite in steken.

In het echt ziet het frame er groter uit als op de foto. Op de foto vind ik het ook niet zo verkeerd. Misschien is het ook gewoon het grijs met matzwart, ik vind dat zo ontzettend lelijk:D.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top