Denna !
Heerlijk shizzle die Nos. En een erg origineel idee met dat ice frame ! Tof dat je door gaat :love:.
Volgend jaar dus in de zelfde klasse als mij (geil Hoor) :love:
KUs
Ik spreek je idd komend jaar weer, misschien eens een printje doen voor de gezelligheid
.
Het ice frame in combinatie met de velgjes is nog niet zo gek, lekker origineel ook *D
Idee om een paar cm. te verlengen?
De laatste foto van de 3 is op zen langst, de 1e op het kortst. Langer of korter moet het niet worden, omdat het dan gewoon niet uitziet:+.
hey, dat stuk ijzer ken ik ergens van 8)
wel jammer dat het hws bij het oud vuil gaat, al past het spatbordje ook voor geen meter 8P
verder snap ik niet dat je je druk maakt om die halve kilo die het zwaarder is als een zip frame oid, aangezien het zo niet meer veel zal wegen
waarom dat, hang het gewoon op waar ik (en veel andere) hun radiateur hebben hangen, zou ideaal zijn en ziet er wel stoer uit
suc6 ermee denna
Spatbord was bij mij ook echt drama, je moet er zelf nog wat dingetjes aan doen wil het een beetje fatsoendelijk passen
.
Ik maak me niet druk om het gewicht hoor
. Opzich kan ik deze ook heel licht maken, maar dan blijft er weinig "ICE" over
.
Nos fles zou idd aan de onderkant kunnen, of net onder de buis van balhoofd naar zadel.
Fles is geen probleem, de bedrading is veel, en bij een normaal frame kan je het altijd tegen het frame aanleggen ofzo maar bij een ICE niet, niet netjes in ieder geval
mijn inziens
Daar maak jij een best een vergissing, je kan best veel opbergen
.
dennaaaaaa! :* volgend jaar een zwaargewichte lachgas klasse
Vind het er echt niet verkeerd uitzien hoor op het moment
Nick
Thx, hoop wat minder zwaar als nu
.
Bedrading valt ook reuze mee als je alles dicht bij elkaar hebt, en niet verspreid heb over het frame
Klopt, gaat best nog, alleen ff stevig nadenken hoe je alles aanlegd zodat je nogsteeds makkelijk kan sleutelen en dat het niet om elke scheet los moet.
Ik hoor iedereen altijd klagen over de bedrading, maar bij onze zipjes is geen 1 draadje te zien van de gehele kit.
Erg simpel en geen last van.
Verder vindt ik het ice idee erg vet man!
Ik vindt het niet echt een rare combo? De fles kan ook vet hangen.
Valt idd nog mee, als je kappen hebt is het helemaal simpel om je bedrading weg te werken. Zonder kappen kan het ook, je moet er alleen ff wat tijd en moeite in steken.
In het echt ziet het frame er groter uit als op de foto. Op de foto vind ik het ook niet zo verkeerd. Misschien is het ook gewoon het grijs met matzwart, ik vind dat zo ontzettend lelijk
.