Low and Stretched: Denna's SP

Status
Not open for further replies.
Ik vind het helemaal niet zo verkeerd uitzien die combo zo met het Ice frame, misschien dat het van achter gezien wat zal uitmaken, maar zo van de zijkant gezien vind ik 'm iig wel sjoen!

Ik kom je ook nog een jaartje vervelen op de sprints :#
 
Ik vind het helemaal niet zo verkeerd uitzien die combo zo met het Ice frame, misschien dat het van achter gezien wat zal uitmaken, maar zo van de zijkant gezien vind ik 'm iig wel sjoen!

Ik kom je ook nog een jaartje vervelen op de sprints :#

Vooral van achter is het frame best breed ja.

Lekker elkaar vervelen volgend jaar:+.

Vind dat je je maar een beetje aanstelt:p
Ik denk als alles een mooi kleurtje heefy het zo verkeerd nog niet is..

Over smaak valt niet te twisten. Ik vind het ook niet hondslelijk, maar in mijn gedachten was het mooier. Wie weet kan ik er nog wat moois van maken.
 
gewoon ice blijven boeken :p
op wat voor gewicht zit je nu ermee ?
niet dat ik mijn frame ooit gewogen heb maar denk dat die van jou snel 4/5 kg lichter is geworden, wel 10x minder stevig :)

hoorde ook wat langskomen van een 90cc zwaargewicht klasse, best leuk idee
verder snap ik wel dat je het lelijk vind, ik vind het frame nu ook al breed t.o.v. mijn lang carter, en dit is nog wel wat breder dan een zip carter (dacht ik zo)

we zien je wel verschijnen volgend jaar, op wat dan ook 8)
 
Ik weet niet wat het nu weegt, aangezien de weegschaal hier kaputo is:p. Maar tis niet zo ontzettend zwaar meer, , maar der komt ook weer gewicht bij door subframe en achterstaaf en nog wat kleine verstevigingen.

Ik denk dat je er nog van staat te kijken hoe extreem stevig het frame nog is.

Zwaargewicht klasse voor 90cc zou best leuk zijn idd, ik hoor et wel langskomen als het zover is:p.
 
Ik heb mijn keuze gemaakt en ik heb besloten om niet door te gaan met de sprintscooter.

Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik onlangs een MBO diploma heb mogen ontvangen wat betekend dat ik dus mag doorstuderen op HBO niveau. Ik wil voordat ik daaraan begin nog mijn autorbw halen en eventueel voor de tijd dat ik niet studeer een autotje en met een sprinter erbij ga ik dat niet trekken. Ook zal wat extra geld ook handig zijn als ik de vervolgstudie ga volgen. Als laatste, maar wel wat minder meetellend zijn de regels bij SBO. Ik houd niet van veel regeltjes, wat er bij SBO steeds meer worden. Dat is natuurlijk begrijpelijk:). Het word steeds meer een sport en steeds minder een hobby.

Ik vind dit een mooi punt om een einde te maken aan mijn lange scootertijd. Ik heb ontzettend veel lol gehad met heel veel verschillende mensen en daar wil ik die mensen allemaal voor bedanken.

Ik wil ook iedereen van SBO bedanken voor het ontzettend vette laatste jaar. Ik heb mijn doel gehaald en ben er erg trots op:p.

Ik zal vast en zeker nog een keer te zien zijn bij SBO, omdat er nog wel vrienden van mij zijn die wel nog doorgaan en nog 1 die gaat racen.

Ik wens iedereen een leuke toekomst in de sprinterij en racerij. Dat er snelle tijden gezet mogen worden!!!

:*
 
Idd jongens, we zien ons zeker nog. Suc6 met de sprints :*.

Bij deze gaat alles de verkoop in, jullie zien het vanzelf verschijnen op het forummarktplaatsje. Mocht je nu al zoiets hebben van: Ik wil wel graag DAT hebben, stuur dan maar gewoon een pm :).

Greets:*.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top