Low and Stretched: Denna's SP

Status
Not open for further replies.
Zaterdag testwerk verrichten @ de bank gaat mss nog wel. Ik heb in principe niks te doen....

We kunnen ook even naar de kazerne rijden!
 
Nope, ik heb nogsteeds de polini speeddrive erin:). Ik heb geen last van gehobbel trouwens. De toerenlijn is echt strak, maar het vermogen gaat omlaag naarmate je harder gaat rijden. Ik heb ook niet het idee dat het slip is ofzo, anders zouden de toeren raar moeten gaan doen denk ik. Ik moet in de winter eens gaan testen met malossi van 1 van die vrienden van me, mag best een setje lenen denk ik :p.
 
Had mijn blok ook last van.

heb het er wel uitgekregen.
dit zat voornamelijk in de carb afstelling(vlotternaald), heb je met mengsel meter getest?
 
Ik wil best graag grotere carbs proberen, maar dan moet inprincipe de inlaat ook weer aangepast worden en dat doe ik niet:p. Als ik ooit een 30mm van iemand mag lenen dan probeer ik em wel.

Nadeel van grotere carbs is dat die over het algemeen meer zuipen en dat kan me tankje niet aan :D.
 
Nou, gister was dus de laatste sprint van het jaar: Eindhoven!
Het begon al lekker klote de dag vantevoren, want met banken hebben we totaal NIKS berijkt, hij na de bankdag nogsteeds 23,7/8.

Na het banken moest Niels zen scooter nog compleet in elkaar gebakken worden, vanuit zo ongeveer niks. Dat was dus doorwerken tot 3/4 uur. Wat dus om 8 uur resulteerde in een enorm vergaarde Dennis. Ik had koppijn als afgetrapte hond ik had serieus waar af en toe moeite met concentreren:p. Ik had onderweg naar ehv bij een tankstation al een nieuwe batterij gehaald voor me toer/temp teller van stage6, maar eenmaal op ehv aangekomen bleek dat de hele teller kapot was gegaan (ze kunnen niet tegen water :p). Dus naar de xsh stand voor een kleine teller, die imo ook veel beter zijn als die met toeren.

Daar aangekomen vroeg marco aan mij of ik bij hem op de bank wou. Hij wou kijken of de bank van TJ nou wel echt hetzelfde aan gaf als die van XSH. DUs wij dat ding erop gezet. maar wat al direct op viel was dat de bank schuin bergaf stond. 1 Ding wat mijn scoot echt niet nodig heeft is een carb die nog schuiner staat. Dus ding warm laten draaien( gelukkig heeft Marco handen met temperatuurmeters erin :+) en een run gaan maken. 19.8 pk, met veel gestotter. Daarna was de conclusie: Zie je dat de TJ bank meer aangeeft. Mja het boeit mij niks dat mensen dat denken, ze doen maar.

Toen kwam ik nick tegen, die had me nieuwe uitlaat bij zich en kwam em kort daarna naar mij brengen:W. Echt tof van je Nick :*. Dus die gemonteerd en de tempteller ook (wel lekker beun want we hadden geen AMP shizzle).

Tijd voor de 1e run. Dikke bagger. Ik moest tegen Tim die op Niels zen zipje reed. Ik vertrok niet onaardig, maar op de helft van de baan viel de scooter weg en begon hij daarna weer wat te haperen, ik zag nogsteeds geen Tim, dus ik weer op het gas. 20 meter voor de finish viel hij weer weg, en toen kwam Tim helaas heel hard voorbij. Jammer dat ik niet gewonnen had:(.

Daarna toch maar eens de oude sproeier terug erin, daar deed hij het het hele seizoen goed mee. En weer een run maken. Toen ging ik tegen Ziggy. We hadde allebei een goede start en ik bleef hem echt goed bij, hij won echt maar net. Ik had een tijd van 7.95 en hij 7.87 meen ik.

Ik wist dat ik harder kon, dus ff gasnaald verstellen, die ik al de verkeerde kant op had versteld de dag vantevoren. Toen was het overlopen van de carb weer weg. dus weer een run. Ik moest tegen het bigbore blok van Marco van XSH wat gemonteerd zat onder het sprintframe van Thijs en Dennis. Ik was opzich goed weg. Ik lag ook best een stuk voor in het begin en op 3/4e van de baan kwam Dennis me keihard voorbij, aangezien dat blok, als we kijken naar de gegevens van Marco, ongeveer 8 pk meer had en een rijder die 45kilo lichter is. Dit resulteerde in een tijd van alweer 7.94, reactietijd van 0.09 en eindsnelheid van 103. Ding liep dus nogsteeds voor geen meter door en toch rijd ik voor mijn doen geen verkeerde tijden, met een blok wat schijnbaar 19.8 pk heeft :p.

Ik heb me toch wel vermaakt gister, ookal was ik zo naar de klote.

Ik wil graag iedereen bedanken voor een ontzettend leuk en gezellig sprintjaar. Ik heb ontzettend veel gelachen en veel mensen leren kennen.

Misschien dat ik volgend jaar weer sprint, misschien ook niet. Dat is van meerdere factoren afhankelijk.
 
Last edited:
Super leuk 1e seizoen met je gehad :winner:!

Ben blij voor je dat je een aantal doelen voor dit jaar gehaald hebt.

Super bedankt voor alle hulp, zonder jou en tim was ik niet ver gekomen met het sprinten :*.
 
TJ heeft geen mengselmeter :(. Das wel jammer. Carb staat vanaf begin af aan hetzelfde trouwens:+.

Komt eindelijk v/d week binnen, tonny had foutje gemaakt :)

En betreft bank, we weten beide dat dat tovami ong zelfde aangeeft zoals we al verschillende keren hebben ondervonden. Dus laat rest maar lekker denken ;)
 
Daar aangekomen vroeg marco aan mij of ik bij hem op de bank wou. Hij wou kijken of de bank vanTJ nou wel echt hetzelfde aan gaf als die van XSH. DUs wij dat ding erop gezet. maar wat al direct op viel was dat de bank schuin bergaf stond. 1 Ding wat mijn scoot echt niet nodig heeft is een carb die nog schuiner staat. Dus ding warm laten draaien( gelukkig heeft Marco handen met temperatuurmeters erin :+) en een run gaan maken. 19.8 pk, met veel gestotter. Daarna was de conclusie: Zie je dat de TJ bank meer aangeeft. Mja het boeit mij niks dat mensen dat denken, ze doen maar.

Volgens mij ben je nog steeds niet wakker mattie ;)

Check je later!
 
SBO Eindhoven!

:#Hey Dennis!

Ik wil ook jou ff bedanken voor een super zondag! Was super gezellig en heb me supah vermaakt!

Als je het mij vraagt heb je een paar goeie runs gemaakt, helaas dat ik daar maar 1!!! filmpje van heb...8P

Volgend jaar beter! (heb ff voor je besloten dat je volgend jaar maar weer mee doet ;)!

En mooi dat je, je doelstelling hebt bereikt!

Nogmaals,

Heel erg bedankt Dennis voor een super zondag!

Same goes for: Niels, Tim en Ziggy! :#

Cya soon.
 
Thx voor de leuke reacties mensen.

Het was echt een verschrikkelijk mooie afsluiter. Toch op het eind nog ff me scoot kapot gemaakt (per ongeluk:+).

Ik heb idd mijn doelen gehaald en ben er trots op.

@ Niels: Daar ben je vrienden voor. Ik vind het leuk om je te helpen en ik hoop dat jij komend seizoen onder de 8 sec gaat.

@ Kees: Ik hoop ook dat ik door kan gaan, want ik vind het ook gezellig met jou :*.

@ Twan: Ja joh, mij maakt het niet uit wat ze denken, het gaat mij erom dat ik verbetering kan zien :p. Wel chill dat hij nu wel binnen komt. Dat zou bij mij vrij snel vermogen kunnen schelen. Wie weet rijd ik komend jaar (mits ik nog rijd) nietmeer met bigbore.

@ Izi: Ik heb idd altijd ff de tijd nodig om bij te komen van zoon fenomenale meeting :+.

@ Lor: Ik vond het super dat je erbij was. Je draagt ook weer een stuk gezelligheid bij wat ook gewoon heel chill is. Ik had idd 2 goede runs, ik had zelf nooit verwacht dat hij nog zo hard zou lopen die dag.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top