Update 28-07-08:
Sprint Hengelo:
Zaterdag vertrokken samen met Tim, Niels en Jurgen naar Twan in Den Bosch. Ik had geen idee wat voor vermogen de scooter had en op wat voor toeren hij het meeste vermogen had. Dus ik mocht hem van Twan wel even op de bank gooien om te kijken wat hij nu deed en wat we er voor Hengelo nog uit konden trekken. Dus ik kwam binnen met 22 pk ofzo. uiteindelijk wat kleine dingen gaan veranderen en uitgekomen op 24,8 pk. Helaas was het wel een grafiek waarbij het vermogen afzakt. Bij de 100 km/h had ik nog maar 21 pk over ofzo. Daar hebben nog geprobeerd wat aan te doen, maar dat ging niet weg. Dus zo maar naar Hengelo gegaan.
Hengelo was erg warm
. Dat heeft iedereen daar wel gemerkt. De 1e sprint stond ik per ongeluk in de sensor te burnen dus was het al groen toen ik net klaar was met burnen 8P. Ik was ff heel kwaad daarna, maar het was me eigen schuld. Daarna direct weer een sprint gaan maken, maar ik moest van me gas af omdat ik uitbrak achter en ik was nog wat schijt. Het resultaat was een 8.24 met reactie van 0,25.
Toen eerst ff wat af gaan koelen. Mijn shirt was heel donkerblauw ipv felblauw
. Daarna toch maar weer gegaan omdat ik wist dat ik sneller kon. Toen moest ik tegen Vasco die op de Jog van Ilonka ging sprinten. Ik had bij de start flink geburnd en een paar keer goed getest of hij grip had, wat nog best tegenviel. Toch maar gestart. Ik was gelijk met vasco weg en hij liep iets uit naar het eind toe. Daarna ging ik naar de tijd vragen maar niemand had em gezien, terwijl ik zeker wist dat hij best rap was.
Direct daarna weer een sprint gedaan, maar toen had ik eerst een beetje wheelspin en daarna wou hij weer met de neus gaan klimmen, dus weer van het gas af. Dat resulteerde in een 8.09 met eindsnelheid van 99,8 km/h. Dus ik dacht dat ik de sprint ervoor eindelijk eens onder de 8 seconde had gereden.
Daarna ben ik eens 2 sprints tegen MSSH (Tim) gaan rijden. Wij sprinten al een hele tijd, maar we hadden nog nooit tegen elkaar gesprint, dus dat moest er maar eens van komen. De eerste sprint tegen Tim kwam ik goed weg, alleen een reactietijd van 0,2 oid en dat resulteerde in een 8,1 sec met eindsnelheid van 104. De sprint daarna ging echt bout. Veel te late reactie, hij kwam weer de lucht in, dus weer van het gas af gemoeten. Twan meende dat hij iets zag van een 8.3 oid.
Ik wou toch weten of ik die ene sprint nou daadwerkelijk onder de 8 gereden had of dat ik toch nog in de 8ten zat. Nou helaas was hij nog in de 8. Het was een 8.05 met eindsnelheid van 105 en een reactietijd van 0.16sec. Dus ik had theoretisch gezien onder de 8 kunnen rijden gister
. Mja, het kan niet altijd feest zijn natuurlijk :+.
Ik heb een gezellige, warme, zweterige, vochtige dag gehad gister. Ik wil de organisatie van Sprint Hengelo bedanken, want het was een goede meeting.