Low and Stretched: Denna's SP

Status
Not open for further replies.
Thx jongens, de tijden moeten idd nog wel sneller worden, maar ik heb nu ook al lol. Voor mij kan het dus niet stuk :).

@ kees: Die was er ook ja. Hij miste je een beetje meen ik :+.

@ Thijs: Hijs al goed ouwe :+, mja beetje kijken naar de vertanding en wat tuning en hij moet nog veel harder gaan.

@ Eric: Hij liep opzich niet verkeerd, alleen stroomt me carb over.

@ Martijn: De foto's zijn echt chill man :W. De tijden zullen vast nog wel sneller worden dit seizoen mits ik er wat aan doe.

@ Maik: Thx :*, ook voor de sterren :P.

Ik ben gister wat bezig geweest met de kappen, puur omdat ik mijn project eens af wil maken. Alleen is hij met kappen een stuk lelijker als zonder kappen :?. Niet omdat de kappen nog lelijk zijn, maar gewoon de look die het geeft, hij word er zo braaf van :P. Dus ik moet nog maar even kijken of ik ze uiteindelijk erop ga zetten of niet. Ik denk het wel omdat ik anders geen voldaan gevoel heb over mijn laatste project.

Bij mij is het precies hetzelfde, ik hoef geen podiumplek, wil alleen m'n eigen tijden steeds verbeteren :P tot nu toe schiet het niet echt op :#, ik check je wel weer een volgende sprint ouwe! :*

Was weer gezellig @ kloosterzandem, Izi. Ik check je op hengelo idd weer :P.

Ik vond nog een paar foto's gemaakt door Joyce aka runnersjezer :*, thx Joyce:winner:.

Iksprintstand.jpg

Ikstartrichtingkerstboom.jpg

Ikstarttegenziggy.jpg

Ikstarttempchecken.jpg

Iktegenziggy4.jpg

Last edited:
yo denna het was zeker weer gezellig, alleen waarom heb ik in godsnaam mijn ogen dicht:D check je later

@ Zigga: Zeker was het vet :D. Misschien moest je ff mediteren voor de sprint:+.

@ Ruud: Thx. Ja het was met lopen wel erg interressant op het grasveld. Het is een echte molshoophapper dat frame :D.

Nee,dat zal wel ff duren voordat ik Twan weer zie. Als ik em spreek zal ik het wel ff doorgeven.

Zo weer ff een verhaaltje.

Vorige sprint merkte ik dus dat de scoot wat langzaam vertrok bij de start en daar werd ik ook op gewezen door anderen. Dat kwam omdat de RF nogal groot was (namelijk 7,5) dus dat was iets waar naar gekeken moest worden. Ff de vertanding eruit gepakt en gekeken wat voor tandjes er ook alweer in zaten en kwam tot de conclusie dat de secundaire wel erg lang was (17/46). Op internet ff gezocht naar een andere en voila:

Polini1448vertanding.jpg

Dit is een 14/48 vertanding van polini en ik kom nu uit op een RF van 9,55. Stukje korter dus.

Ook vond ik dat de squish nu wel eens wat lager mocht en de kop wel eens uitgedraaid mocht worden. Tim is zo aardig geweest om met mijn cil naar twan te rijden en em te gaan halen, die heb ik vandaag afgedraaid en uitgedraaid terug gekregen van de de TJ maatjes. Thx nogmaals.Er is 0,25 van de voet afgehaald. Ik heb de Squish nu op 0,8mm staan.

Vanavond het hele ding weer in elkaar gepleurd en eens gekeken wat dat nou voor verschil ging maken. Natuurlijk is er weinig over te zeggen want ik weet nu niet op welk toerental hij het vermogen nu afgeeft. In eerste instantie merkte ik dat hij nogal laagtoerig is nu, tegenover vorige keer en een stukje minder krachtig. In het begin is hij nou wel behoorlijk fel en ik had dan ook wielspin. De band die ik op de achtervelg heb liggen is niet fantasties dus ik hoop dat ik op Hengelo straks met wat burnen aan de start toch zonder wielspin weg kan komen.

Ik heb ook deze week een andere achterkap binnen gekregen, deze zal een mal vormen voor de uiteindelijke kap, maar echt ermee bezig ben ik nog niet. Dit jaar komen er iig nog geen kappen op.

Hier iig nog ff een foto van de achterkap met onze vrouwelijke poes genaamd: Edje erbij:

Edjepolykap.jpg

Hier de kap op de zip, voorkapjes zaten er toevallig ook op:

Polykapzip.jpg

Ik heb van Niels nog wat filmpjes gekregen om hier te posten.

Deze is dat ik de band van niels probeer te laten knallen, helaas doet hij dat niet, maar hijs wel kapot:P:

http://www.youtube.com/v/wEgh_OYi2iI&hl=en&fs=1

Dit filmpje zie je mij een mooie valse start maken:D( had ik veel last van op Kloosterzande ):

http://www.youtube.com/v/avKljsZg0-c

En nog 1 van Tim die erop reed (toen gewoon nog met 0,95 squish en RF 7,53), wel ff je hoofd draaien aub:+:

http://www.youtube.com/v/X1TJhV1Kkj8

Dit was het voor nu, tot Hengelo:*.

Update 28-07-08:

Sprint Hengelo:

Zaterdag vertrokken samen met Tim, Niels en Jurgen naar Twan in Den Bosch. Ik had geen idee wat voor vermogen de scooter had en op wat voor toeren hij het meeste vermogen had. Dus ik mocht hem van Twan wel even op de bank gooien om te kijken wat hij nu deed en wat we er voor Hengelo nog uit konden trekken. Dus ik kwam binnen met 22 pk ofzo. uiteindelijk wat kleine dingen gaan veranderen en uitgekomen op 24,8 pk. Helaas was het wel een grafiek waarbij het vermogen afzakt. Bij de 100 km/h had ik nog maar 21 pk over ofzo. Daar hebben nog geprobeerd wat aan te doen, maar dat ging niet weg. Dus zo maar naar Hengelo gegaan.

Hengelo was erg warm :P. Dat heeft iedereen daar wel gemerkt. De 1e sprint stond ik per ongeluk in de sensor te burnen dus was het al groen toen ik net klaar was met burnen 8P. Ik was ff heel kwaad daarna, maar het was me eigen schuld. Daarna direct weer een sprint gaan maken, maar ik moest van me gas af omdat ik uitbrak achter en ik was nog wat schijt. Het resultaat was een 8.24 met reactie van 0,25.

Toen eerst ff wat af gaan koelen. Mijn shirt was heel donkerblauw ipv felblauw :P. Daarna toch maar weer gegaan omdat ik wist dat ik sneller kon. Toen moest ik tegen Vasco die op de Jog van Ilonka ging sprinten. Ik had bij de start flink geburnd en een paar keer goed getest of hij grip had, wat nog best tegenviel. Toch maar gestart. Ik was gelijk met vasco weg en hij liep iets uit naar het eind toe. Daarna ging ik naar de tijd vragen maar niemand had em gezien, terwijl ik zeker wist dat hij best rap was.

Direct daarna weer een sprint gedaan, maar toen had ik eerst een beetje wheelspin en daarna wou hij weer met de neus gaan klimmen, dus weer van het gas af. Dat resulteerde in een 8.09 met eindsnelheid van 99,8 km/h. Dus ik dacht dat ik de sprint ervoor eindelijk eens onder de 8 seconde had gereden.

Daarna ben ik eens 2 sprints tegen MSSH (Tim) gaan rijden. Wij sprinten al een hele tijd, maar we hadden nog nooit tegen elkaar gesprint, dus dat moest er maar eens van komen. De eerste sprint tegen Tim kwam ik goed weg, alleen een reactietijd van 0,2 oid en dat resulteerde in een 8,1 sec met eindsnelheid van 104. De sprint daarna ging echt bout. Veel te late reactie, hij kwam weer de lucht in, dus weer van het gas af gemoeten. Twan meende dat hij iets zag van een 8.3 oid.

Ik wou toch weten of ik die ene sprint nou daadwerkelijk onder de 8 gereden had of dat ik toch nog in de 8ten zat. Nou helaas was hij nog in de 8. Het was een 8.05 met eindsnelheid van 105 en een reactietijd van 0.16sec. Dus ik had theoretisch gezien onder de 8 kunnen rijden gister :(. Mja, het kan niet altijd feest zijn natuurlijk :+.

Ik heb een gezellige, warme, zweterige, vochtige dag gehad gister. Ik wil de organisatie van Sprint Hengelo bedanken, want het was een goede meeting.

Update 28-07-08:
Hengelo was erg warm :P. Dat heeft iedereen daar wel gemerkt. De 1e sprint stond ik per ongeluk in de sensor te burnen dus was het al groen toen ik net klaar was met burnen 8P. Ik was ff heel kwaad daarna, maar het was me eigen schuld.

8P toen stond ik achter je, toen ging ik aardig kapot:P

Klopt ja. Achteraf vind ik het wel grappig:P, direct daarna vond ik dat niet. Je scoot ziet er goed uit, Bas.

gaaf project hopelijk volgen er nog veel updatejes en veranderingen aan je project.

overigens wel erg dubbelop heh ;P

Hier iig nog ff een foto van de achterkap met onze vrouwelijke poes genaamd: Edje erbij:

miereneukerij kon et niet laten

@ Don: Het was ook echt gezellig, spreek je volgende keer weer:*.

@ DBR Toyroxje: Thx:). Er gaan zeker nog wel wat dingen veranderen en zullen nog genoeg updates komen ;). Idd een beetje dubbelop, mja ik laat et gewoon staan :P.

Als iemand btw nog foto's heeft van mij op Hengelo, zou ik die graag willen hebben.

Status
Not open for further replies.
Back