Lenzen

JeroenS. said:
had ik ook een keer:P zat die lens verkeerd om in me oog:winner:
me oog hele dag tranen en die lens maar kut zitte.. en ik maar denken van wtf?
kom ik thuis, ja zit je lens wel goed dan.. eeuuh ff kijke.. ow kuttt
bedoel je dat je linker in je rechter oog had en rechts in links? of ...
 
speedfreakz said:
pff ik heb nu een jaartje of 3 lenzen.. en nu met de hooikoorts krijg ik me toch een last. Dus ik naar de pearl.. blijkt dus dat ik een lichte oog ontsteking heb :rolleyes: maar nu komt het mooie.. ik mag een week geen lezen in.. ik heb dus -3.5 en zie geen steek :P heeel fijn :D en ik heb geen bril.. nog meer mensen last van hooikoorts+lenzen?
jah ik heb ook hooikoorts en andere allergieen ik heb zon druppel flesje van hans anders, als je ze voelt moet je ze even druppelen en dan is het weer klaar :)
 
Neej dan zit je lens niet goed zeg maar, als het ware binnenstebuiten.
Je lens moet toch een kommetje zijn en dan indoen? nja ik had et toen dus niet zo en was de pasvorm naar de kolere :P
 
Lensvloeistof Bausch&Lomb uit winkels

ROCHESTER - Bausch & Lomb haalt wereldwijd zijn lensvloeistof ReNu MoistureLoc uit de schappen omdat het tot een zeldzame ooginfectie kan leiden. Dat maakte het Amerikaanse concern maandag bekend. De zeldzame Fusarium keratitis-infectie kan weer blindheid tot gevolg hebben.
 
Hoe kun je nou goed zien of je lens binnenstebuiten zit of niet..ze zeggen dat als de lens verkeerd zit, dat het dan op een kommetje lijkt want dan zitten de randen naar buiten gevouwen..maar ik zie dat verschil dus nooit he!
 
Gideon said:
Hoe kun je nou goed zien of je lens binnenstebuiten zit of niet..ze zeggen dat als de lens verkeerd zit, dat het dan op een kommetje lijkt want dan zitten de randen naar buiten gevouwen..maar ik zie dat verschil dus nooit he!

De lens op de vingertop doen, alsof je hem in gaan doen, de lens in het licht houden en van de zijkant bekijken. Als de lens binnenstebuiten zit zie je de randjes naar buiten wijzen in plaats van omhoog. :)
 
Ik kijk nooit of de lens binnenste buiten zit, kan zijn omdat ik zachte heb. Doe ze gewoon in zoals ze in het bakje zitten van de vorige dag:D
 
Elwood. said:
Ik kijk nooit of de lens binnenste buiten zit, kan zijn omdat ik zachte heb. Doe ze gewoon in zoals ze in het bakje zitten van de vorige dag:D
jah dat doe ik ook altijd :) maar volgens mij moet je het dus wel kunnen zien....
 
Je kan het zeker weten zien, als ze verkeerd omzitten dan is het buitenste randje dus een klein beetje omgeklapt, zie je idd in het licht wel.

Ik heb ook zachte lensen maar merk het zeker wel als ze verkeerd zitten :|
 
de meeste mensen voelen wel als een lens verkeerd om zit, mij overkomt het heel soms en dan voel je je oog gewoon prikkelen.
En je ziet wel degelijk wanneer een lens verkeerd om zit.
Ik zal is ff met paint een mooie creatie voor jullie maken <3
 
102juhe.jpg


voor degene die het verschil niet ziet omdat je je lenzen nog niet in hebt, de buitenste rand loopt niet mooi rond met de lens mee, maar buigt af 8)
 
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik naar me lenzen kijk zie ik geen verschil als ik ze goed of fout doe. Heb het net ff geprobeerd met inbrengen en de goede en 'foute' manier zitten beiden PRIMA:)
 
Dat is toch apart, ik merk het altijd gelijk.
Heb ook ooit inderdaad 2 lenzen in 1 oog gedaan na een avond goed op stap.
Was ook geen interessante beleving :P
 
ik heb mijn harde lens eens verschoven gehad en hij zat helemaal onderin m'n oogbal en toen was die ook nog vacuum gezogen x|
dat was me daar een rotwerk om hem eruit te krijgen.... toen die er eenmaal uit was had ik een rode circel in m'n oog :D
 
Back
Top