lenzen...

Originally posted by lenno
Ik draag al 4 a 5 jaar lenzen en heb erg slechte ogen, al heel mn leven. Je zou het een handicap kunnen noemen, ik heb rechts de sterkte -8 en links -9....

Ben blij dat ik ze heb (zachte) een groot voordeel vind ik dat als je in een cafe ofzo vet veel rook in je oog krijgt er niks aan de hand is. :)

Ik heb trouwens in Zeeland een adres gevonden voor laserbehandeling wat tussen de 1200 en 1800 euro per oog kost, das dus relatief behoorlijk goedkoop, misschien laat ik het doen, mn ouders boden me aan om 1 oog te vergoeden. :)
wh0000t, dan zie je zeker nix zonder lezen!
das écht veel e -9. Maja lenzen helpen dan wel goed ja
 
Kep nu al 1,5 jaar zachte lenzen en kep r bijna nooit problemen mee.
Ik ga binnekort ook maares van die partylenzen kopen, die zijn wel op sterkte te verkijgen nu toch? Eerst namelijk niet :|

In het begin zat ik ook vet te kloten om ze in te krijgen en ik was altijd bang dat ze eruit vlogen als ik op de scoot zat :D
Nu hou ik ze zelfs in met zwemmen, alleen af en toe gaan ze naar de zijkant van me oog en dan ist wel kut :p
 
Ohja effe een tip met de zomervakantie in het vooruitzicht:
Als je met zachte lenzen in de zee gaat zwemmen, doe dan NIET je ogen open want ze spoelen er zo uit!! In zoet water blijven ze gewoon zitten (ik zwem altijd met mn ogen open onder water, ook met lenzen), maar in zout water zijn ze zo vertrokken.
 
Originally posted by Gmuze
Eh Vass, zijn die pary lenzen harde of zachte? Heb er over zitten denken, maar leek me een beetje gaar als het harde zijn en ik er niet aan kan wennen.

Zachte, ik heb nooit last ervan, alleen in het begin ff wennen maar das logisch, in het donker zie je iets minder goed, maar das relaxed, soort van gratis wazig worden :D

Ik heb ze bij Pearl gekocht en kosten mij toen...ehm...volgens mij 80 euro ofsow, maar dan ken je ze 400 uur gebruiken, oftewel, elk feest wel :)
 
Voor martijn, zijn Partee-Lenzen!

lenzen.jpg
 
Die dingen heb ik ook gehad, bij de Pearle gekocht.... alleen ik krijg dus ook echt geen lenzen in.... Dus heb ik ze aan me zussie verpatst.... na 20 keer proberen was me geduld op.
 
Ik heb harde lenzen, doe ze alleen nooit in... dingen irriteren gewoon. En vaak doet het zelfs gewoon zwaar zeer aan mn ogen. En niet zeggen van dan moet je ze lang indoen, heb ze een half jaar dag in dag uit gedragen, maar was iedere dag toch weer zwaar blij wanneer ik ze uit deed....
Kan er niet aan wennen ofzo :|
 
kheb ook al 3 jaar lenzen,beide ogen - 1 ofzo.maar ik heb vage ogen,ze zijn ovaal:S de lens dus zeg maar,je kan het niet met het blote oog zien.Kheb ook al vaak van die party lenzen gehad zijn wel leuk,maar na een avond lijkt het net of je knetters stoned bent door je rode ogen.

kdraag me lenzen bijna nooit meer en ik ga denk een laser behandeling doen.
 
Ik heb al 6 jaar zachte lenzen en gaat prima. Kost 2 seconden om ze in te doen en geen spiegel of vloeistof ofzo nodig :) Op het begin is het wel ff kutten omdat je je ogen vanzelf dicht doet, maar na een tijdje kun je gewoon je ogen open houden en de lenzen erin zetten, ik kan het ook gewoon met 1 hand nu (vroeger met 1 hand proberen oogleden uitelkaar te houden met alle macht :D). Verder kan ik (in zoet water) ook gewoon met mn ogen open onderwater zwemmen zonder dat ze uitgaan of fout gaan zitten oid...Verder ook nooit last van rook enzo @ uitgaan. Wel komt het af en toe voor dat ik met mn zatte hoofd vergeet die lenzen uit te doen en de volgende ochtend wakker word met zwaar geïrriteerde en uitgedroogde ogen, maar is na een uurtje ofzo weer weg :)

die partylenzen zien er echt ziek uit btw :D
 
Na aper :p

Nej, gewoon heb ik geen lenzen :)

Betaalde er 50 voor incl. korting van de pearl gay :), normalitair zijn ze 80 dacht ik :)
 
Back
Top