lenzen...

Originally posted by YouR-!t
idd, zo'n laser behandeling...

Kosten zijn ongeveer 5000 euro, ik probeer mijn ouders er ook alsmaar van te overtuigen dat dit echt ideaal is, maar aangezien zij hun hele leven ook al een bril hebben gedragen is het volgens hun niet echt noodzakelijk bij mij. Ik wil best wel een gedeelte betalen, heb ik er ook zeker wel voor over, maar ouders zijn in zo'n geval wel handig :)

"Wacht eerst maar tot je 18 bent, zien we dan wel verder.." :|
 
met zachte lenzen echt nergens last van, dacht ik eerst ook dat het vet ging irriteren, maar dat valt errug mee
 
over rook: echt iets raars bij mijn harde lenzen, daar heb ik dus nooit last van, wel van zeer droge ruimtes enzo..

en over laseren: mijn ma heeft ook al der hele leven lenzen, dus die vint et prachtig als ik straks door et leven kan zonder

en geld, ja, dat heb ik gelukkig al voor elkaar :P
 
ja in begin is eht wat klungelen eh :p
maar erna :)

ik heb zachte lenzen en geen last ervan bij rook of uitgaan ofzo

enkel snachts soms is het wat moeilijker omdat licht dubbel gereflecteerd word in lens ofzo :p

maar is best leuk en handig

ben 1 keer ermee in slaap gevallen, maar na 1 dag met een dik oog was het terug in orde :)


gewoon wat oefenen en komt wel goed.. wordt gewoon routine :)
 
Originally posted by YouR-!t
over rook: echt iets raars bij mijn harde lenzen, daar heb ik dus nooit last van, wel van zeer droge ruimtes enzo..

en over laseren: mijn ma heeft ook al der hele leven lenzen, dus die vint et prachtig als ik straks door et leven kan zonder

en geld, ja, dat heb ik gelukkig al voor elkaar :P

Rook: verschilt denk ik per persoon dan :)

Jouw moeder: wereldmens! :W

Geld: hoe? Sparen of lieve ouders? :)
 
ik heb ook lensen heb je wel van goede opticien? ik kon ze wel in krijgen was wel zwaar k*t op het begin maar gewoon ff door bijten went zo
 
Toen ik ze eerste keer in moest toen heb ik ook een uur lopen kutten, nu heb ik ze echt binnen 2 sec in. De truuk is om te zorgen dat jeje oogleden ff met je wijs en middelvinger naar boven en naar beneden hebt zodat je goed bij je oogbal kan :P De lens zet je op je vingertopje een druk je dan op je oogbal. Als t goed is blijft ie dan zitten.
 
Ik draag al 4 a 5 jaar lenzen en heb erg slechte ogen, al heel mn leven. Je zou het een handicap kunnen noemen, ik heb rechts de sterkte -8 en links -9....

Ben blij dat ik ze heb (zachte) een groot voordeel vind ik dat als je in een cafe ofzo vet veel rook in je oog krijgt er niks aan de hand is. :)

Ik heb trouwens in Zeeland een adres gevonden voor laserbehandeling wat tussen de 1200 en 1800 euro per oog kost, das dus relatief behoorlijk goedkoop, misschien laat ik het doen, mn ouders boden me aan om 1 oog te vergoeden. :)
 
Ik heb van die fun lenzen, zal ze eens ff indoen en een pic schieten ofsow :)

Nooit probz met in en of uitdoen, doe het altijd in het donker op de party :)!
 
die wil ik ook vass ;x. waar heb je die gehaald en tegen welke kosten. als ik mensen met lensen zie klieren ga ik zelf al bijna tranen haha dus ben blij dat ik ze niet nodig heb
 
Fun lenzen zien er altijd wel bruut uit ja, zoals die gasten van ICP...

maar laser behandeling is gewoon uber, en sparen he :P
 
Ik heb nu 3 jaar lenzen ofzo, vind het superdingen. Heb zachte lenzen, je voelt ze niet, ik heb er nooit last van ofzo...had in het begin wel moeite ermee om ze in te zetten, maar nu doe je het binnen 10 seconden...inderdaad je ogen zover mogelijk opendoen metje vingers, en dan de lens op je wijsvinger en gewoon op je oog drukken...1 keer knipperen en alles is voor mekaar :)
 
Eh Vass, zijn die pary lenzen harde of zachte? Heb er over zitten denken, maar leek me een beetje gaar als het harde zijn en ik er niet aan kan wennen.
 
Originally posted by Gmuze
Eh Vass, zijn die pary lenzen harde of zachte? Heb er over zitten denken, maar leek me een beetje gaar als het harde zijn en ik er niet aan kan wennen.

Mijn witte kleurlenzen zijn zachte iig, maar ook die gaan na een lange avond flink irriteren.. :'(

Heb wel een pic als ik ze in heb :W
 
Back
Top