Lenzen

Ik ben er ook zuinig op, heb lenzen die 2 jaar mee kunnen. Dus als ik er 1 kwijt raak heb ik serieus een probleem :X

Goedkoop waren ze daarintegen ook niet x|
 
Ik ook zoiets idd! Heb ook wel es gehad, dat ik vergeten was van dat vloeistof erin te doen, dan worden ze hard :S ook wel es vergeten uit te doen en ermee te gaan slapen, 1 nachtje kan best, heb btw zachte lenzen;)
 
ik hoop dat dit het goede topic is,

heeft iemand ervaring met ogen laseren, ik wil het namelijk misschien doen

maar ik zat dus ff op internet te kijken en het eerste wat ik zag was dat het 3000 euro kosten ofzo voor 2 ogen, maar toen keek ik op een andere site en daar stond het voor 600 euro de oog.. dat betekend 1200 euro voor 2, vind ik toch wel een enorm verschil met 3000 euro ofzo

iemand ervaring?
 
Mn tweeling broer(tje) heeft het vorige week laten doen. Bij vision clinics in Delft.

Kwam wel op 3000€ neer ja, maar het is wel de beste kliniek in Nederland. In 15 min waren beide ogen gelaserd. Nu een week later ziet hij al voor 80%. Na ongeveer 3 maanden? is het zicht helemaal volledig.

Na de behandeling zijn de eerste 2 dagen wel doorbijten. En je moet heel veel druppels in je oog kiepen de eerste weken.
 
ok duurt best lang voordat je volledig zicht terug hebt dus. ik las op internet dat het binne 2 weken ook al helemaal terug kan zijn..

maar goed ik ga ff informatie aanvragen en ff test laten doen of het wel mogelijk is met mijn ogen(zou eigelijk niet weten waarom niet maar goed)

bedankt
 
Vriend van me heef ook lenzen. Hij wou geen bril meer dragen. Is erg duur , maar zal wel vergod worden. Hij had eerst moeite om ze ein te doen. Nu ist zo gepiept . :P
 
Vraagje!
Ik ga over 2 maanden op vakantie met de bus, en heb dan gewoon me lenzen in. Maar ik zal vast wel een moment krijgen, dat me ogen het niet meer trekken en dat ik even wil/moet slapen. Blijven mijn lenzen dan wel zitten? Of als ik me ogen open doen, vallen ze er uit?

Iemand dit al eens mee gemaakt?
Want ik heb geen zin om me bril op te doen (ivb zonnebril)
 
Sowieso is het niet goed om ze langer in te houden dan 10u. Slapen zou ik iig niet doen, ze gaan dan uitdrogen en plakken echt op je ogen. Gewoon ff uitdoen :)
 
Hmmm ik heb ze nu ook al vanaf gisterenmorgen half 9 in... niet echt chill, je krijgt echt van die rood doorlopen ogen enzo :P
beter gewoon ff uitdoen als je gaat pitten, is toch zo gedaan :)
 
Dat wel, maar er in doen is een stuk lastiger, vooral in een bus oid :D
Mjha, daar vind ik dan wel weer iets op.

(Normaal gesproken is het trouwens geen probleem, ze gaan er net zo makkelijk uit, als in :))
 
ik vind dat echt een klotegevoel, slapen met lenzen. Beter gewoon uit doen :p doe zowat nog sneller m'n lenzen in en uit dan me schoenen ;)
 
Back
Top