This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Zo...

Ook aanwezig, met een zipje met een redelijk vermogen (ikzelf vind het tegenvallen, maargoed, het zit pas net in elkaar, en heeft max 1,5 uur op de testbank gestaan).

Tevens met de Storm, waar de goeie uitlaat niet onder hangt.... Voor de rest gaat alles wel goed, hebben we gewoon schijt, en gaan we gewoon lekker knallen

Last edited by a moderator:
sander doe jij maar lekker knallen, ik nog even niet
maar leuk wordt het, en ik ben aanwezig, ook nog met scoot
mwah toch gezellig dacht ik

Aprilia_area 51 said:
Ik ga stuiteren 8)

hopelijk red je het jeroen k heb er wel zin in ! rox staat klaar en reed van de week weer erg goed :W
oto is al volgeladen en alle spullen staan klaar.

k heb er zin an 8P

X-clusive said:
aanwezig met nieuwe carterkap+denny lam
9||6DENNY LAM9||6 kijk die gast vind ik nou LIJP+ralf+

Nog ff vraagje aan Inne en Marco; hoelaat denken jullie/ willen jullie ongeveer aanwezig zijn? Waarschijnlijk zijn wijzelf er toch al eerder enzo maja..

Verder wil ik toch even de problemen melden die we nu hebben;
De gemeente wil namelijk de dranghekken niet meer leveren omdat Todo die te laat betaald heeft..
GROOT probleem dus want zonder dranghekken hebben geen sprint.. Als iemand ff snel nog iets weet(niet het meest voor de hand liggende, er zijn namelijk momenteel al mensen bij verhuurbedrijven aanet checken) zou dat fijn zijn..

ik denk dat wij rond 10 uur daar zijn

AdiozZz

Lars. said:
Pfffieuwww, had ik bijna je aarz niet kunnen vlammen

:*

bijna niet neej maar mischien morgen ook niet :X volgens mij zijn mijn vertandingslagers ook kapot maar kan nergens iets kapot vinden bij de vertanding :? het rateld wel erg:X dus mss loopt ie kapot maar dat is het risico van het vak -:- ik vlam je tog wel krijg tog de beloofde 2 sec :+

:*

Niet miepen, cilinder komt standaard uit de doos, en je hebt 20+

heb inmiddels de auto ook maar ff ingeladen

heb er echt veel zin in morge word wel eem gezellig dagje denk ik
maarja we zullen t morge zien

Status
Not open for further replies.