F15 Tuning said:Even een vraagje tussen door. Zullen we voor de sprinters onder de 18 jaar de ouders het sprintformulier in laten vullen en een handtekening laten zetten of de ouders nergens bij laten betrekken en gewoon zelf alles in laten vullen?
Razma said:lopen jullie niet te hard van stapel met details eerst te regelen?
nfi
[R]unner [R]eloaded said:Mja ik vind eigenlijk dat als je de 16 jaar heb bereikt je wel oud en wijs genoeg bent om zelf dat sprinten te regelen dus zonder een handtekening van je ouders.
Als het van ouders niet mag zetten ze zelf gewoon een handtekening en dat kan je gewoon niet controleren want niet ieder zn pa/ma is aanwezig @ meeting
[R]unner [R]eloaded said:Maar Inne ; Je kan ook zelf een handtekening faken en als er dan wat gebeurd en er word contact opgenomen met de ouders en die blijken dan te zeggen dat hun juist tegen het sprinten/meeting waren heb je alsnog gezeik :?
Bas@Area said:Jongens , goed plan...maar werk het goed uit , hoe het nu gaat is veels te snel.
Gebruik dit topic voor tips en ideeén en ga dan met een goede vaste groep de meeting uitwerken.Taken verdelen en alles op papier zetten.Tenslotte als alles geregelt is op papier en met de eigenaar/politie/ehbo/catering ga je de meeting pas groot aankondigen.
Hiermee voorkom je voor jezelf en anderen een hoop onduidelijkheden.
fred_krpk said:ik denk dat het misschien toch wewl nodig zal zijn er zijn altijd mesne die over de openbare weg willen scheuren misschine ook nog zonder helm enzo
Razma said:indien het niet komende zaterdag is, zou ik eventueel mee kunnen gaan