This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
F15 Tuning said:
Even een vraagje tussen door. Zullen we voor de sprinters onder de 18 jaar de ouders het sprintformulier in laten vullen en een handtekening laten zetten of de ouders nergens bij laten betrekken en gewoon zelf alles in laten vullen?

Jah weet je wat ik in gedachten had leo , dat we als het topic van ``ik kom ook`` geopend word dat we een forumlier aan een link toevoegen , waarna zei het sprint uitreksel kunnen uit printen en deze in laten vullen door hun ouders , en dat ze het op de meeting in kunnen leveren ?

maar nu ga ik ff eten en ff me vingers rust geven , want me vingers zijn nu zo soepel als elastiek na al dat getyp

tot vanavond mensen

ik d8 altijd dat onder de 18 je handtekening niet wedsgeldig is en daarom een handtekening van ouder of verzorger

Mja ik vind eigenlijk dat als je de 16 jaar heb bereikt je wel oud en wijs genoeg bent om zelf dat sprinten te regelen dus zonder een handtekening van je ouders.

Als het van ouders niet mag zetten ze zelf gewoon een handtekening en dat kan je gewoon niet controleren want niet ieder zn pa/ma is aanwezig @ meeting

het gaat niet om oud en wijs, maar eerder verzekeringstechnisch...

nog ff een opmerking: voor sommige scooters is alleen warmdraaien niet genoeg, die moeten echt een stukje rijden voor de sprint, paar keer open trekken ofzo. (desnoods een klein rondje van 50 meter zodat hard rijden niet eens mogelijk is)
hoop dat dit mogelijk is...

Daar heb je wel gelijk in , die van mij had er ook problemen mee , zonder ff rijden kwam die niet lekker weg.

Maar Inne ; Je kan ook zelf een handtekening faken en als er dan wat gebeurd en er word contact opgenomen met de ouders en die blijken dan te zeggen dat hun juist tegen het sprinten/meeting waren heb je alsnog gezeik :?

[R]unner [R]eloaded said:
Maar Inne ; Je kan ook zelf een handtekening faken en als er dan wat gebeurd en er word contact opgenomen met de ouders en die blijken dan te zeggen dat hun juist tegen het sprinten/meeting waren heb je alsnog gezeik :?

indien dat achteraf blijkt na discussie of ongeval zal de verzekering zich richten tot de ouders wegens minderjarigheid. Dus dan is het alleen maar dubbelop

Jongens , goed plan...maar werk het goed uit , hoe het nu gaat is veels te snel.

Gebruik dit topic voor tips en ideeén en ga dan met een goede vaste groep de meeting uitwerken.Taken verdelen en alles op papier zetten.Tenslotte als alles geregelt is op papier en met de eigenaar/politie/ehbo/catering ga je de meeting pas groot aankondigen.

Hiermee voorkom je voor jezelf en anderen een hoop onduidelijkheden.

Politie is niet nodig, die waren er bij wheely day (stuntshow) ook niet... Maar bedankt voor de tips weer

ik vind het nog zo slecht niet..
wheelyday is helemaal ook niet te vergelijken met een brommersprint (lees: leeftijds/gedragsverschil)

het zal ook helpen om alles in de hand te houden zoals het rijden op het terrein

ik denk dat het misschien toch wewl nodig zal zijn er zijn altijd mesne die over de openbare weg willen scheuren misschine ook nog zonder helm enzo

Warm draaien gaat zeker lukken , als ik weer met de baas gebabbeld heb dan plaats ik een plattegrond van HEEL het gebied , ik zit er ook duidelijk bij waar je warm kan draaien , waar je stands neer kan zetten , waar de auto`s kunne parkeren en de eventueele busjes , waar de testbank staat , psrintbaan... komt allemaal wel goed , en idd we moeten niet te hard van stapel lopen . Zowiezo gaat de meeting door zoals jullie weten want ik heb de baas gesproken. Van de week ga ik naar de baas toe samen met leo en me ma om over de bijzaken enz te praten op de meeting

fred_krpk said:
ik denk dat het misschien toch wewl nodig zal zijn er zijn altijd mesne die over de openbare weg willen scheuren misschine ook nog zonder helm enzo

Ben je wel is geweest op de Speelmans platen ?? Nou dan wens ik je geluk op die weg waar auto`s 100 km/h rijden

Overigens zijn er ook slagbomen , iemand die het terrein verlaat MET scooter zal bij terug komst opnieuw de intree prijs moeten dokken , de baas staat altijd bij de slagbomen samen met de bazin.....dus die houden dat wel in de gaten

Razma said:
indien het niet komende zaterdag is, zou ik eventueel mee kunnen gaan

Jah helaas kan ik alleen maar zaterdag , de rest van de week moet ik naar school tot diep in de middag

maar iig bedankt voor je hulp

Politie lijkt me bij nader inzien toch wel en goed idee om de weg bij de parking in de gaten te houden want dat scheelt ons een hoop werk. Dus hun kijken dan of er niemand gaat stunten of (hard) rijden.

We zullen kijken of we een stukje kunnen afbakenen waar je kan warm rijden.

Edit: ik loop een beetje hard van stapel

Last edited:
Status
Not open for further replies.