Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
antonrox said:
Jah helaas kan ik alleen maar zaterdag , de rest van de week moet ik naar school tot diep in de middag :(

maar iig bedankt voor je hulp :)

ze vraagt niet of het doordeweeks kan ze vraagd of het ANNSTAANDE zaterdag is.

Razma said:
indien het niet komende zaterdag is, zou ik eventueel mee kunnen gaan

Guy er staat tog duidelijk dat ze bedoelt dat ze zaterdag niet kan en andere zaterdagen wel.. lezen AUB!

En je hoeft niet overal op te happen ;)

Nu weer verder over de meeting...

Even over dat aanspreken van burnen e.d. op het gras.
Probeer hier iemand voor te regele met crew of de politie desnoods.
Sommige(lees:sommige)mensen hebben de neiginig om het hier niet mee eens te zijn en kunnen hierdoor aggresief ofzo worden.
Het is maar een iedee al loopt er maar en politieagent rond het is er een snapje?
P.s. komen er ook tentjes/verkooppunten en het lijkt mij ook verstandig om soort van plaatsen te reserveren voor Koopmans,Twins enz.
Hoop dat je er iets aan hebt
-Ciao

Hey , mensen !

Ik lees net dit topic ff door , is echt een supper tof plan.
Ben ook samen met erik naar die stunt show geweest , waar we ook gelijk het terein op verdere mogelijkheden gesjekt hebben en dat is echt toppie.
(behlave snackbar dan )
Als jullie nog mensen nodig hebben om te helpen , laat het me dan weten .
Heb ook 3 dagen als crew rondgelopen @ lelystad wat super tof was heb me daar 100% voor ingezet dus als ik iets kan doen graag + dat t niet ver van huis is .
Maar ik hoor het nog wel
Succes !

De eisen aan het voertuig:

* Goede remmen
* Geen speling op het balhoofd
* Banden met een acceptabel profiel
* Gashendel die soepel gaat
En dat zijn ze ?
Ik heb in lelystad ook scoots afgekeurt op:

*Banden spanning
*speling op wielen
*contact wat niet op handberijk is bevestigd(in buddy enz)
*blok wat los zat
*lekken van koelvloeistof ,olie/benzine

Dit zijn denk ik ook een paar aandachts punten
Mja komt wel goed denk ik

sander3412 said:
Hey , mensen !

Ik lees net dit topic ff door , is echt een supper tof plan.
Ben ook samen met erik naar die stunt show geweest , waar we ook gelijk het terein op verdere mogelijkheden gesjekt hebben en dat is echt toppie.
(behlave snackbar dan )
Als jullie nog mensen nodig hebben om te helpen , laat het me dan weten .
Heb ook 3 dagen als crew rondgelopen @ lelystad wat super tof was heb me daar 100% voor ingezet dus als ik iets kan doen graag + dat t niet ver van huis is .
Maar ik hoor het nog wel
Succes !

Bedankt we kunnen altijd wel wat hulp gebruiken. Ik laat het zaterdag horen als we met de baas hebben gesproken. We hebben nog wel iemand nodig voor de keuring want we hebben alleen Erik nog maar daarvoor en we hebben ook nog iemnd nodig die de boel bij de parking in de gaten houdt ivm wegpiraten en stunters, dan hebben we 2 mensen bij de sprintbaan (Guy en fred_krpk), we hebben de baas en de bazin waarschijnlijk bij de ingang die het geld aannemen en aangeven waar je naar toe moet, en we hebben Anthony`s moeder die de kas bij houdt van het sprintgeld. En ik en Anthony zullen wel afwisselen als dat nodig is en we lopen in het rond om alles een beetje op orde te houden.

idd, die dag word wel wat, kga ook nog met de politie praten , hun kunnen wel helpen , als ze met 4/5 man op die meeting zijn zou uitstekend zijn ;). Ik bel deze week even naar de politie voor een afsprak :)

en over die stants , er mogen ( komen wss verkoop punten ) en zoals ik al zei plaats ik een plattegrond van het gebied waar precies alles op staat :

- Sprintbaan
- Stants
- Testbank
- Parkeer plaats voor auto`s/bussen
- De meeting zelf ( waar mensen hun scooter neer kunnen zetten )
- De wc`s
- De snackbar/eetplatsoen

enz enz , dat vermeld ik dus allemaal even op dat plattegrondje

- Anthony

Vet Vet Vet ik kom denk wel als mijn broer bruce lee ook gaat:P(anders heb ik denk geen vervoer:X ).

Ps. ik zie mijn eigen niet rijden met een aanhangwagen als ik net 1 maand mijn rijbewijs heb

Enrico@nrg said:
Sander is die vriend waarmee ik op lelystad de scooters keurde, dus die rekende ik er al bij..

Oh oke, dus 2 man keuring (keuring duurt maar 2 / 2,5 uur), 2 man sprints (1 bij de start en 1 bij de finish deze worden wel afgewisseld door andere vrijwiligers), 2 man ingang, 1 man kas, 2 man algemeen, en 4 agenten? of meer / minder?

Snackbar en kantine regelt het personeel van de baas van het complex... :)

Nog even over dat terugloop idee van Erik bij de sprints. Dan maken we gewoon een klein stukje ruimte tussen de hekken net als bij die stunt show (maar dan veel kleiner ong. 2 meter) en dan moeten ze daarlangs terug lopen / rijden na de sprint...

Lijkt jullie dat wat?

Jah dat is beter , hoeven ze iig niet om de 5 rondes te stoppen met sprinten en zo blijft alles netjes over zichtelijk.

Deze week ga ik ff een babbeltje maken met de politie Tholen :)

F15 Tuning said:
Nog even over dat terugloop idee van Erik bij de sprints. Dan maken we gewoon een klein stukje ruimte tussen de hekken net als bij die stunt show (maar dan veel kleiner ong. 2 meter) en dan moeten ze daarlangs terug lopen / rijden na de sprint...

Lijkt jullie dat wat?

Dat heb ik toch al gezegd... En laat er maar net zoveel ruimte tussen als bij de stuntshow, veiligheid voorop he..

idd Ik weet niet of dit al in dit topic staat , maar worden er dan aan 2 kanten dranghekken gezet of net als bij die stuntshow aan 1 kant met buffer ?

Komt er ook een warmdraai (inrijden) plek, en zo ja met hoeveel maximaal warmdraaien!?
tevens adviseer ik (voor zover ik dat mag) iedereen die mee sprint te verplichten de scoot buiten de sprintbaan en inrijplaats, af te zetten. in ieders geval niet te rijden.!!!
Zoniet direct verwijderen! anders krijg je die toestanden zoals @lely.

verder veel succes,ik hoop dat het doorgaat!
p.s. zijn er verschillende catagorieen zoals 50CC > 70CC
en prostock zoals Fabrici en Teidechi

Beresnel said:
verder veel succes,ik hoop dat het doorgaat!
p.s. zijn er verschillende catagorieen zoals 50CC > 70CC
en prostock zoals Fabrici en Teidechi

Lijkt me wel een leuk idee , 50cc klasse en 70cc klasse

Enrico kan je dan tijdens het keuren van de sprintscoots niet ff een klasse indeling maken :

bijv : 50cc klasse---> 50 evo / 50 team / 50cc hebo manston rep enz enz
70cc klasse laagtoerig bijv ---> mhr replica 70 , gilardoni , due plus , malossi sport enz enz
70cc klasse hoogtoerig --> evo 70 , team 70 , cross 70 , pro race 70 enz enz

mischien wel een leuk idee....laat maar horen :)

Status
Not open for further replies.
Back