This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
De sprintbaan zal ongeveer 150 meter lang zijn , en 5 á 6 meter breed. Als Je wilt gaan sprinten ben je verplicht je scooter/brommer eerst te laten keuren bij de keuringsdienst ( dit zal duidelijk aangegeven worden ! ). Nadat je scooter/brommer is GOED-gekeurd word je doorverwezen naar de plaats waar je 5 euro MOET betalen om heel de dag mee te kunnen doen aan de sprints. Als je de 5 euro betaald hebt krijg je een sticker waarop staat dat hij goedgekeurd is voor deelname aan de sprints. De sprintbaan word overigens volledig afgezet met dranghekken , zodat het publiek of de sprinters elkaar niet in gevaar kunnen brengen. Aan het begin van de sprints staat iemand die toezicht houd of alles netjes verloopt en er staan lichten om het startsignaal te geven . Aan het einde van de sprint kun je met je brommer/scooter terug lopen/rustig rijden langs de kant waar het aangegeven staat. Het sprinten is volledig op eigen risico ! Ook zal er ACHTER de sprintbaan een warmrij stukje waar je voor het sprinten je scooter warm kan rijden/draaien. Hier rijden is volledig op eigen risico/verantwoordelijkheid

Je kan niet op de weg lopen , en rijden over het gras aan de andere kant waar geen mensen lopen , niks mis mee toch ? evtueel lopen ze , moete ze zelf weten... Het zijn toch maar telkens 2 mensen dus veel kan/zal er niet fout gaan

We (Anthony, ik en Anthony`s moeder) hebben vrijdag 18 Juni een afspraak met de baas van dit complex omdat het wegens omstandigheden zaterdag niet kon...

Als jij het zegt Denk dat ze iets meer ervaring met dit soort dingen heeft en het lijkt me echt niet slecht dat ze meegaat, magoed jullie keus..

Enrico@nrg said:
Als jij het zegt Denk dat ze iets meer ervaring met dit soort dingen heeft en het lijkt me echt niet slecht dat ze meegaat, magoed jullie keus..

Ja ze heeft idd meer ervaring maar we moeten het uiteindelijk tog zelf doen en we hebben het tot in de details uitgewerkt op papier dus dit komt goed en de eigenaar was ook erg enthousiast aan de telefoon...

Tsjonge jonge, ze biedt haar hulp aan en jullie gebruiken hem niet dat snap ik echt niet or... Jullie weten er zelf gewoon niet zoveel van wat er allemaal bij komt kijken en zo, na lelystad enzo weet Inne wel hoe het rijlt en zeilt.. Denk niet dat ze zich nu nog wil inzetten voor jullie meeting qua stands en tijdmeting en zo.. Magoed zelf weten nogmaals..

Het lijkt ons nogmaals niet nodig om mee te gaan naar de baas enzo maar we kunnen wel wat hulp gebruiken bij het regelen van stands en testbank..

.. dat lijkt me heel wat anders..
testbank kan beter enrico ff fixen en als tijdsmeting systeem klaar is, geen probleem..

Enrico@nrg said:
ik snap jullie niet magoed...

No hard feelings he ... We willen gewoon proberen zoveel mogelijk zelf dingen te regelen met de baas enz. maar met stands en testbank kunnen we gewoonweg niets alleen...

F15 Tuning said:
maar met stands en testbank kunnen we gewoonweg niets alleen...

Jah idd , en de baas is niet van de gemeente en weet ook wel hoe zo`n evenement ( laat ik het zo zegge ) in elkaar zit

Status
Not open for further replies.