Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
En ik snap ook wel dat jullie alles zelf willen regelen maar denk eens wat Inne achter zich heeft staan --> ScooterTuning.net.

Dan zal de eigenaar ook meer het gevoel krijgen dat dit iets speciaals en goed georganiseerd wordt op zijn terrein.

Ik zou haar persoonlijk gewoon uitnodigen op het gesprek , we zullen echt niet vergeten dat het jullie idee was hoor :P :*

@ Razma , ik heb net over msn even met leo zitten praten , en toch willen we je er graag bij hebben , aangezien jij dat @ lely ook allemaal netjes onder de knie had en van jou kunnen we dan iets leren :) We hebben dus dat afspreek 18 juni om 1 uur in de kantine bij de baas op de speelmans platen.....lukt het om een paar minuten voor 1 aanwezig te zijn ?:)

ik zou ZEKER inne mee laten gaan. ik kan geen goede reden bedenken waarom ze niet mee zou gaan, alleen maar redenen waardoor het NOG beter geregeld kan worden.

probeer dan mss een 2e meeting zelf te regelen.

Dit klinkt al beter jongens.. En ja ik regel wel de befaamde dynojet bank die op bijna alle belangrijke meetings komt ;) (ik wacht hier nog even mee totdat jullie met die baas gesproken hebben)..

Enrico@nrg said:
Het gaat toch ook om 18 juNi?

Uuhm ja waarschijnlijk ben ik dan op vakantie hoor ik net van mn pa en ma :( Dit zou ik dan echt zooo jammer vinden als ik niet bij dit gesprek aanwezig kan zijn.

Jongens, goed nieuws.. waarschijnlijk zijn we pas de 19e of de 23ste Juni op vakantie dus dat is (hopelijk) geen probleem meer :)

Dit ziet er echt al keurig uit!!!
Maar als dit allemaal zo doorgaat komen wij mss ook nog wel langs.
Veel succes.

Hey dit wrd net op scooterfreaks geplaatst , wat doen we hier mee ?

ja de zip is wel aanwezig maar uuh ik heb geen certificaat! ik ben dan wel 23 ik mag tog hopen dat ik mee mag sprinten... en waarom moet ik dan een certificaat hebben? moet ik de bestuurders van rechts voorang geven ofzo? :S

Edit : is een snel zipje , zou wel zonde zijn als ie niet mee kon doen

Status
Not open for further replies.
Back