This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
Bart.T@zipsp said:
heb m gezien regelementen ed ziet er wel nice uit, hopelijk redden jullie het allemaal
maar ik mis 1 ding een foto van jou 8P

haha
ge hebt t zelf gezegt enkel dinge over de meeting he

Bart.T@zipsp said:
idd die heb ik gevonde :X :$
mooi buikje :W

magoed nu weer ontopic denks :X we kunnen ook gaan pm'en 8P

hehe ja ge kunt uwe eige regels toch ni overtrede he
doe maar...

ja , doe ik denk ik ook wel, afmelden is makkelijker dan aanmelden wanneer er teveel zijn

niels (of sander :X)
mioschien vallen er nog wel mensen uit dus pin je hier niet op vast dat je al tegen die en die persoon moet, op jubbega verandere ook het 1 en ander omdat mensen uitvielen

Bart.T@zipsp said:
niels (of sander :X)
mioschien vallen er nog wel mensen uit dus pin je hier niet op vast dat je al tegen die en die persoon moet, op jubbega verandere ook het 1 en ander omdat mensen uitvielen

idd heb je goed gezien en zo va ndie mensen dat dan een scooter special hebben maar toch proberen om in de scooter deel te nemen dat kom je ook zoizo tegen toch lastig wrm kan niet iederee gewoon meewerken he

ja ok dat kan ook nog, maar ik bedoel dat mensen die in scooterklasse horen ook nog bijvooprbeeld niet op kunnen dagen, en dan moet je tegen een andere persoonsprinten dan je dacht daarom, maar gaat uiteindelijk niet om tegen wie je rijd
oftopic : wel druk met chatten 8P

VRC-ROX said:
idd heb je goed gezien en zo va ndie mensen dat dan een scooter special hebben maar toch proberen om in de scooter deel te nemen dat kom je ook zoizo tegen toch lastig wrm kan niet iederee gewoon meewerken he
Ben je wel verzekerd van je startnummer als je in de goede klasse hebt ingeschreven?

Zo ja, dan plak ik me rijnummer op me kapwerk, heb hier bij spuiten al rekening mee gehouden :+

Edit: ik vind namelijk, een wedstrijd machine moet gewoon een startnummer hebben op de machine zelf

als jij je in de goede hebt ingeschreven is dat je start nr

Status
Not open for further replies.