Bart.T@zipsp said:charis dadelijk willen er mensen nog met je afspreken :*
hehe
ontopic
vrc rox zijn jullie de gegevens die jullie nu al hebben aan het verwerken??
Bart.T@zipsp said:heb m gezienregelementen ed ziet er wel nice uit, hopelijk redden jullie het allemaal
maar ik mis 1 ding een foto van jou8P
Bart.T@zipsp said:heb m gezienregelementen ed ziet er wel nice uit, hopelijk redden jullie het allemaal
maar ik mis 1 ding een foto van jou8P
Bart.T@zipsp said:geen klein pagina'tje voor jou :*
Bart.T@zipsp said:idd die heb ik gevonde :X :$
mooi buikje :W
magoed nu weer ontopic denks :X we kunnen ook gaan pm'en 8P
X-clusive said:Sprinten we via nummers tegen elkaar zoals de nummer 1 VS de nummer 2 etc?
Bart.T@zipsp said:niels (of sander :X)
mioschien vallen er nog wel mensen uit dus pin je hier niet op vast dat je al tegen die en die persoon moet, op jubbega verandere ook het 1 en ander omdat mensen uitvielen
Ben je wel verzekerd van je startnummer als je in de goede klasse hebt ingeschreven?VRC-ROX said:idd heb je goed gezien en zo va ndie mensen dat dan een scooter special hebben maar toch proberen om in de scooter deel te nemen dat kom je ook zoizo tegen toch lastig wrm kan niet iederee gewoon meewerken he
Slome said:Ben je wel verzekerd van je startnummer als je in de goede klasse hebt ingeschreven?
Zo ja, dan plak ik me rijnummer op me kapwerk, heb hier bij spuiten al rekening mee gehouden :+
Edit: ik vind namelijk, een wedstrijd machine moet gewoon een startnummer hebben op de machine zelf