LEGALE meeting harelbeke (belgie)

stunt lc

bht rocket piloot:)
15 augustus legale meeting

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Mensen,

Op 15 augustus vind er een legale meeting plaats op het priveterrein van lano carpets nv ( dit is een zeer groot bedrijf ).info volgt hier onder:

- Legaal

- Plaats: harelbeke, venetielaan (belgie, west vlaanderen ) (het bedrijfsterrein neemt heel de venetielaan in ,dus je kan zeker niet missen )

- Datum:zondag 15 augustus

- Tijd: van 13:00 tot ...

- evt. routekaart: Komt nog

- Meeting vind plaats op prive terein van lano carpets (dit is een zeer groot bedrijf )

- Geplande Activiteiten:
2OO meter sprintbaan
Eetmogelijk heden
drank mogelijkheden
verkiezing van mooiste perso en snelste scoot

- Terrein Informatie: Geasvalteerd terein (zeer groot) , (even groot als lelystad,maar dan zonder het circuit)

Entree van de meeting bedraagd 2,50€

Voor meer info kun je bellen naar de organisatie:
0473444520


Mensen nu we in belgie ook eindelijk eens een meeting kunnen organiseren,hoop ik dat er genoeg belangstelling is .
 
Advertisement - register to remove this

Vet dat jullie reeds komen . ik zal ook aanwezig zijn met men stuntlc en men vriend met zen zip . hij heeft vandaag de nadars kunnen fixen . en er komt iemand die hamburgers zal maken . kzal morgen bellen naar deforce scooters,provan , epc westende , kw motors,hopelijk komen ze ook.
 
Last edited:
stunt lc said:
Vet dat jullie reeds komen . ik zal ook aanwezig zijn met men stuntlc en men vriend met zen zip . kheb vandaag de nadars kunnen fixen . en er komt iemand die hamburgers zal maken . kzal morgen bellen naar deforce scooters,provan , epc westende , kw motors,hopelijk komen ze ook.

Wat betreft de raceteams... Op 15 augustus wordt er geracet voor het klassement (promo vario 2004). Dus ik denk dat zeker deforce, provan en KW niet zullen komen omdat ze in Gedinne zitten.

Andere teams die niet kunnen komen: B-Streetzone, Snoer Racing, Alfa, X-Race, Joma Racing en Arno Racing => zijn allemaal op post wanneer er promo vario gereden wordt.
 
jammer dat het samen valt met de promo vario race . maar dit wisten we echt niet .

advies: probeer zo veel mogelijk met aanhangwagens,of ... te komen. of doe het laatste stukje te voet want het zou wel eens kunnen zijn dat de politie om de hoek staat te wachten voor de scooters die toch op de opbenbare weg rijden .

info over de sprint :
een helm en beschermende kledij(lange broek , en trui ) is verplicht ( wat ik zeer normaal vind )
sprint zullen in verschillende klasses onderverdeelt zijn zodat het fair is

deze voorzorgsmaatregelen worden genomen omdat we zeker geen ongevallen willen . bedankt voor jullie begrip
 
Last edited:
hoe worden ze onderverdeeld?
volgens type blok/cilinderinhoud/ac-lc?
ik wil met men booster wel meedoen in mina vert klasse :p
lekker sprinten tegen de boosterronny's +ralf+

misschien interessant om in de eerste post te plaatsten wie al zeker komt?
 
stunt lc said:
jammer dat het samen valt met de promo vario race . maar dit wisten we echt niet .

advies: probeer zo veel mogelijk met aanhangwagens,of ... te komen. of doe het laatste stukje te voet want het zou wel eens kunnen zijn dat de politie om de hoek staat te wachten voor de scooters die toch op de opbenbare weg rijden .

info over de sprint :
een helm en beschermende kledij(lange broek , en trui ) is verplicht ( wat ik zeer normaal vind )
sprint zullen in verschillende klasses onderverdeelt zijn zodat fair is

deze voorzorgsmaatregelen worden genomen omdat we zeker geen ongevallen willen . bedankt voor jullie begrip

Is er parking voor de auto en aanhanger voorzien op de terreinen?
Is er een hulp post (rode kruis) voorzien? (Wat normaal gezien verplicht is op evenementen.)
 
De sprint zullen onderverdeeld worden in 70CC lc , 70CC ac , 50CC AC , 50CC lc, en de 4 TAKT klasse .

at razma : Volgend jaar zullen we opnieuw de meeting organiseren en messchien kan je dan komen met het start systeem( zou super vet zijn ).

Er is ruim voldoende plaats om de de auto's en de aanhangers te parkeren ,( en moesten we plaats te korthebben kunnen we nog altijd de rechter kant van het terrein gebruiken )
er zal wel niemand zijn van het rode kruis zijn ivm met redelijk hoge kostprijs (150euro) .we zullen dit proberen te regelen voor volgend jaar (dan zal er reeds een grooter budget zijn ).
 
Last edited:
Ik stel mij engiszins toch vragen bij het legale karakter van deze meeting:
1. Gemeente ingelicht? Lijkt me wel een goed plan ivm ordediensten. Het is niet omdat het op prive terrein is dat er dan geen optreden kan zijn van politie en vooral het ontbreken van een rode kruispost zou wel is aangegrepen kunnen worden om het evenement stop te zetten.
2. Al gedacht aan aansprakelijkheid wanneer er toch iets mis loopt? Jij wordt aanzien als inrichter en al zeker als er entree wordt gevraagd. Bordjes met niet aansprakelijk helpen maar zijn zeker niet altijd een reden om achteraf alsnog aansprakelijk gesteld te kunnen worden.
3. Bedrijf verwittigd?
4. Wat gebeurt er met het entreegeld? Betalen huur parking of gewoon eigen zak?

Let wel ik doe dit niet om dit de grond in te boren of iets dergelijks. Ik vind het positief dat er nu ook in Belgie actie wordt ondernomen om legaal te meeten. Ik breng dit alleen maar op om je later geen problemen te laten krijgen. Dit zijn allemaal punten die je in overweging moet nemen. Ik heb dit ook gedaan en heb dan ook afgezien om zoiets op poten te zetten.
Als het lukt is het wel super natuurlijk...
 
de gemeente is ingelicht .
de politie is ook ingelicht ( en ze zagen er geen graten in )
de toestemming van het bedrijf is er reeds een hele tijd
en er zal iemand zijn die eerste hulp kan verlenen . maar voor het regelen van de rode kruis ziekenwagen is er geld nodig en dit is reeds besteed aan drank,wegwijzertjes , nadars , tafels , ... . dit is echt al wat we dit jaar kunnen doen .
ps : het geld dat verdiend wordt met de meeting zal gebruikt worden voor de organisatie van de volgende meeting . en dan zullen we zeker het rode kruis laten komen ( staat reeds is ons bugedtair plan ) .

er zal dus wel degelijk iemand aanwezig zijn van het rode kruis maar dus geen komplete ziekenwagen , sorry daar voor .
 
Dit is gewoonweg fantastisch een legale meeting @ belgië, hopen dat er veel volk komt en alles goed verloop dat het een geslaagde meeting word:d
Ik kom in ieder geval is piepen;)
 
Als alles goed verloopt op deze meeting , zullen we dit meer en meer beginnen organiseren met als bedoeling dat er bij de volgende meetings een testbank aanwezig zal zijn en meschien een fuif s'avonds . na even polsen blijkt dat er reeds veel vette scoots zullen aanwezig zijn .

ps: de regels zullen duidelijk uithangen op het terrein en wie ze overtreed zal het terrein moeten verlaten . we verwachten en geslaagde meeting . als iedereen er zijn verstand bij houdt zouden er geen ongevallen mogen gebeuren ,tis tenslotte enkel sprinten (rechtdoor ), en er is een lang stuk om uittebollen .

daarom vragen we met veel aandrang aan iedereen HOU HET RUSTIG . thanx

vriendelijke groeten meeting team harelbeke
 
Back
Top