14 augustus LEGALE meeting harelbeke (belgie)

ik heb idd filmpjes ervan maar zal nog even tot morgen zijn voordat jullie deze te zien krijgen ;) zal ze dan natuurlijk hier posten!
 
me

harelbekesprint1.jpg


dit vond ik ook netjes :)

harelbeke.jpg
 
Razma said:
gelukkig was het dat maar.. op een gegeven moment dacht ik dat ie warmliep ofzo !

PS: wat vonden de 'vaste' sprinters van het startsysteem dat beetje versneld was ? Beter ?

Echt super Inne, bevalt veel beter! Houden zo!!
 
speed-lover said:
bohjah is wel vet ding:p
gek dat da mina spul er gewoon op past.

wtje al wat die scoort?


beunhaas heeft veel aanpassingen moeten doen zodat mina en pia spul paste ;) het was de bedoeling te banken op harelbeke... maar dit is spijtig niet doorgegaan doordat vinnie zijn testbank dus niet heeft uitgezet...
Er word zeker gebankt op SPM
 
Lieke said:
beunhaas heeft veel aanpassingen moeten doen zodat mina en pia spul paste ;) het was de bedoeling te banken op harelbeke... maar dit is spijtig niet doorgegaan doordat vinnie zijn testbank dus niet heeft uitgezet...
Er word zeker gebankt op SPM

Kzou ook me testbank niet uitzetten in de gietende regen.
Wel jammer, zou graag weten hoeveel paartjes die camino heeft.
Nice work beun........
 
Beerke said:
Lieve Inne doe mij een plezier en hou een paar foto's achter die je van mij gemaakt hebt, (jeweetwel die alla Tijgetje-skippy foto's),,, dank je wel ;
Mogen we die niet eens zien!! :( :p
 
da is van iemand van Waregem... Tgoh daarvoor zou je bolle moeten contacteren, maar zijn juist email heb ik ook niet meer denk ik!
 
Back
Top