4 augustus - Legale meeting Bleiswijk

hoe meer agenten hoe beter :W hun kunnen situaties beter als jou handhaven :D en zolang iedereen zich gedraagd heb je ook geen last van de politie !!
 
tuurlijk gewoon erbij laten = ook extra toezicht meteen...

ivm vrij rijden.. is dat op de crossbaan ofzo? neem ik de ICE maybe wel ff mee

Hoeveel mensen worden er ongeveer verwacht of zijn al ingeschreven?
 
Razma said:
tuurlijk gewoon erbij laten = ook extra toezicht meteen...

ivm vrij rijden.. is dat op de crossbaan ofzo? neem ik de ICE maybe wel ff mee

Hoeveel mensen worden er ongeveer verwacht of zijn al ingeschreven?

je kan idd rijden op de baan ( crossbaan ) voor mensen met crossscooter wel leuk :)

Over dat inschijven moet ik nog even navragen:?
 
idd 1 beestje @ roller , en de agenten kijken weer sip omdat hun roller kapot is :p

ik weet dat agenten niet dom zijn, maar er zal altijd wel 1 of andewre gare gast het proberen, dan wel niet met 20 pk. maar 10 pk is ook al genoeg denk om die roller een opdonder te geven,

maar rijden is dus @ crossbaan, niks voor 20 pk scoots.

eigenlijk ook maar beter, want als die straat scoots vrij gaan rijden + die beestjes krijg je chaos :p
 
Razma said:
tuurlijk gewoon erbij laten = ook extra toezicht meteen...

ivm vrij rijden.. is dat op de crossbaan ofzo? neem ik de ICE maybe wel ff mee

Hoeveel mensen worden er ongeveer verwacht of zijn al ingeschreven?

in schijven is waarschijnlijk even bij de deur je voor en achternaam en adres opschijven, en hoeveel mensen er verwacht worden is voor mij een raadsel :)
 
nog wat info gevind :

Georganiseerd door MCCB i.s.m. S. J.J.M.H
donderdag 4 augustus
Thema: scootermeeting ( mooiste scooter verkiezing, behendigheidstraining etc)
Tijdsduur: 16.00 uur tot 20.00 uur

Locatie: MCC-terrein aan de Groendalseweg


het duurt dus tot 10 uur savonds en niet tot 6 uur !

mja tot morgen mensen :) khoop dat er een redelijk aantal mensen komen :cheer:


ik vraag me alleen af of het eigenlijk wel slim is om erheen te rijden met de scooter :? [ met een redelijke snelle scooter bedoel ik dan]
 
Vendetta said:
nog wat info gevind :

Georganiseerd door MCCB i.s.m. S. J.J.M.H
donderdag 4 augustus
Thema: scootermeeting ( mooiste scooter verkiezing, behendigheidstraining etc)
Tijdsduur: 16.00 uur tot 20.00 uur

Locatie: MCC-terrein aan de Groendalseweg


het duurt dus tot 10 uur savonds en niet tot 6 uur !

mja tot morgen mensen :) khoop dat er een redelijk aantal mensen komen :cheer:


ik vraag me alleen af of het eigenlijk wel slim is om erheen te rijden met de scooter :? [ met een redelijke snelle scooter bedoel ik dan]

bedankt dat je het voor de 2e x neer zet..|( 1e zin is goed tot 8 uur.. maar die zin erna dat je zegt dat het tot 10 uur is is denk een vergissing.:X
 
MHR-Joe said:
bedankt dat je het voor de 2e x neer zet..|( 1e zin is goed tot 8 uur.. maar die zin erna dat je zegt dat het tot 10 uur is is denk een vergissing.:X

scheisse ja sorry was een foutje...

was laat en moe gisteravond dus neem me niet kwalijk :henko:
 
verslagje :)

het was een lekkere dag met veel gezelligheid
uit eindelijk tog nog kunnen sprinten, maar niet met lichten enzo maar gewoon ouderweds de stopwatch.
jammer want anders hadden er veel meer gekomen. maar dit stukje asfalt was 2 uur van te voren nog net geregeld zodat erop gereden kon worden. omdat vandaag pas werd verteld dat de eigenaar van dat asfalt weleens zijn stuk alsvalt wilt af zetten. |( voor zulke gelegenheden.})
er zijn leuke prijzen gewonnen, met quads op de crossbaan gereden veel scooters tog nog op de rollenbank van de politie geweest.:D
toch nog 150 man geweest. intree was gratis en we kregen broodje kroket of frikandel en wat te drinken.
volgend jaar hoop ik dat dit groter kan, dus met officeele sprint palen en misschien testbank ofzo.-:-

Ciao
 
Back
Top