14 augustus LEGALE meeting harelbeke (belgie)

mijn verhaal eindigd slecht !!!!!!!!!!!
lekker naar de meeting geweest met de booster van gent naar harelbeke op zo n strontbaar da meer putten heeft dan rechte vlakken.
onderweg mannen met fluovestje tegegekomen en dacht da da flikken waren ter hoogte van latem.
ik dus ma rond die manne proberen geraken na een uur was da gelukt om dan te moeten ontdeken da t gewone mensen waren om de wielrenners te begelijden :8
alez ja daar dan redelijk laat toegekomen beetje zeeziek van de slechte baan en stijfgezeten van t lange rijden (1uur en n half).
daar toegkomen heel leuke middag gehad behalve de regen dus voor t organiserend personeel ---volgend jaar een beetje goed weer bestellen-ik wil gerust bij betalen voor goed weer- :d.
was zalig om al die vette scoots te zien.
maja ik en mn meisje waren beetje verkleumd aan t geraken zijn we ma weer op de scoot vertrokke naar huis
onderweg weer op die strontbaan wa putten gereden en KRAAK beuuuuuuuuuuuu motor overleden.
daar stond ik dan in zulte 40 km van gent.
naar 8 kenissen gebeld en de laatst kon me komen halen.
ik terwijl die persoon onderweg was mn scoot beginnen uit elkaar halen om plaats te winnen want in een opel astra is er niet zoveel plaats he.
dusja dan ma thuis gekomen rond 17u.

met kapotte motorblok.
de ophanging van de uitlaat was gesheurd door de putten en door t feit da we met 2 om mn scoot zaten heeft het metalen beugel net boven de uitlaat da op de kader zit gestampt op mn uitlaat gevolg een put in demper en ophanging af gesheurd.
kging net mn boosty verkopen vo een nitro te kopen ma nu mag ik eerst een andere motor blok kopen vooraleer ik m kan verkopen. :s
ma de meeting was desondanks de regen goed geslaagd en ik vind dat de organiserende partij goed zn best heeft gedaan om alles op wieltjes :) te laten verlopen.
tnx to all

link van fotows dak heb getrokke....

http://users.pandora.be/basicwares/scootpics

groetjes allemaal

(niemand interesse in mn scoot met defecte motor :s)
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=23340
 
Last edited:
ze kwamen gewoon eens een kijkje nemen en ze waren zelfs best vriendelijk .
en tevens zeer verbaast aan het rondkijken :),en dachten verzekers kan een scooterke zo snel vooruit gaan ??? . ze hebben btw verleden jaar ook eens komen kijken .
ze konden toch niets zeggen ee . want we hadden de toestemming gekregen ee .

@basics . bedankt voor het posten van de mooie pics .
 
Ik zou ook komen met de sprinter van kossuh, waar mijn blok onder zat. Maar is uiteindelijk niet doorgegaan omdat ik zaterdag gevalle ben met dat ding toen ik een kilometer of 80 reed dus lig nu flink in de kreukels maja volgend jaar wel bij als het goed is.
 
tijdens de vrije sprints kreeg ik problemen met men sprinter
kvs lekken doordat slang tegen voorwiel aanliep,en men rad die lekte (pia :L )
ook kreeg ik storingen van men killswitch,waardoor het ding halfweg de baan ging stotteren of soms zelfst helemaal uitviel.
na heel wat proberen heb ik het ding maar aan de kant gezet zodat ik toch nog kon genieten van de meeting.
meeting was erg vet,gezellig sfeertje en iedereen heeft naar hartelust kunnen sprinten.
hopelijk volgend jaar beter weer ;)
 
gelukkig was het dat maar.. op een gegeven moment dacht ik dat ie warmliep ofzo !

PS: wat vonden de 'vaste' sprinters van het startsysteem dat beetje versneld was ? Beter ?
 
Nee dat de lichten versneld gingen vond ik erg klote, daardoor ben ik soms veeeeel te laat vertrokken omdat ik het niet gewoon was dat ze zo snel gingen.
 
@basics . bedankt voor het posten van de mooie pics .

graag gedaan.
ging er meer hebben ma vriendin was niet zo goe en wou naar huis dusja sorry.
groetjes allemaal
 
beunhaas said:
tijdens de vrije sprints kreeg ik problemen met men sprinter
kvs lekken doordat slang tegen voorwiel aanliep,en men rad die lekte (pia :L )
ook kreeg ik storingen van men killswitch,waardoor het ding halfweg de baan ging stotteren of soms zelfst helemaal uitviel.
na heel wat proberen heb ik het ding maar aan de kant gezet zodat ik toch nog kon genieten van de meeting.
meeting was erg vet,gezellig sfeertje en iedereen heeft naar hartelust kunnen sprinten.
hopelijk volgend jaar beter weer ;)


in het begin was weer erg klote, maar toe kwam de zon, je zag letterlijk het water snel verdampen van de baan, toen was het echt chill en mooie zon en daar krijg je dorst van:p
ps: hamburgers waren ook lekker
 
Het versneld starten was even wennen maar na enkele runs gaat dat al beter. Denk dat het voor in de toekomst op de grote meeting zeker nuttig zal zijn om zo de sprints sneller te laten volgen na elkaar.


Kortom het was een leuke meeting met toffe mensen en goede braadworst :p waar vollop kon gesprint worden.

Voor volgend jaar de kleine foutjes wegwerken en wat beter weer aanvragen.
 
net men scoot opengegooid,uitvallen kwam niet door killswitsch,maar door de zuigerveer die WEER gebroken is,en heeft deze maal men 5km oude speed beschadigd en men uitgedraaide kopje genaaid:| |( :(
 
Last edited:
Razma said:
PS: wat vonden de 'vaste' sprinters van het startsysteem dat beetje versneld was ? Beter ?


Ik vond het start systeem niet echt fijn. Ik was helemaal gewend aan de "oude" snelheid van de lichten. Je had met die "oude" lichten ook wat meer tijd om jezelf goed te posisioneren op je scoot. Ik hoop ook dat het weer gewoon de oude snelheid wordt :p.....



Oook nog ff een verhaaltje van mij kant.
Ik was gister middag pas om 12 uur klaar met werken..:X na alles in geladen te hebben reden we pas om half 2 weg uit Vlissingen, en dan is het nog best een pittig stukje rijden. Daar aan gekomen zijn we wel een uur aan het vragen en zoeken geweest waar we nog konden inschrijven en keuren, omdat de 1 zei dat je daar heen moest en de ander weer een andere kant. (waarschijnlijk omdat de hele crew al aan het bier was :+). Uit eindelijk tog gekeurd en was het tijd voor de vrije sprint. Heb een paar lekker sprintejes getrokken. (hoop gewonnen) tot ik bij 1 sprint bijna verticaal op het 8erwiel ging.......Toen ik op de grond kwam klapte me hele voorkap los en kwam over me voorwiel. En aangezien die er niet af kan als je wiel er opzit, begon ik over dat ding te rijden. De kap kwam onder me wiel en ik gleed weg :'(. Ik gleed nog ff lekker door over de weg, dus ik zit lekker onder de blauwe plekken en schaafwonden 8P. Ook me pols en arm nog gekneust maarja, het mocht de pret niet drukken van 10 min later stond ik weer aan de start. Toen heb ik nog zeker wel een sprint of 10 gedaan en die gingen ook nog erg lekker. Naja toen het ging regen was het wel tijd om naar huis te gaan.

Heb aan de val alleen een voorkap in 4 stukken overgehouden :). (en de lichamelijke pijn :rolleyes: )
 
De lichten waren inderdaad een beetje wennen. Maar naar een paar keer gesprint te hebben vond ik het een stuk fijner. Voor de rest een hele goede meeting gehad en veel kunnen sprinten. Helaas was de organisatie niet echt top, en ze hadden wel ergens een bordje scootermeeting kunnen zetten. Ik heb heel harelbeke 3x gezien. Voor de rest een super dag gehad
 
KnaPuH said:
ik vond het sprintsysteem perfect
ik ook,... aleen het wegrijden he!!!! ff iets te veel grip/enT-power, met dank aan The Ant voor uitstekend!!!>>> en dat meen ik oprecht<<<< tune werk
 
Razma said:
Het weer.. tja, dat hebben we eerder meegemaakt @ lely en jammer dat daardoor minder scooters waren. Daarentegen heb ik met veel mensen gepraat, waar ik in Lely geen tijd voor had ! Ook fotos genomen van bijna iedereen die gesprint heeft (komen er vandaag aan) en ik ben er zeker van dat volgend jaar 100% goed komt !
Lieve Inne doe mij een plezier en hou een paar foto's achter die je van mij gemaakt hebt, (jeweetwel die alla Tijgetje-skippy foto's),,, dank je wel ;
 
Back
Top