14 augustus LEGALE meeting harelbeke (belgie)

ja van de meeting kan ik niet veel zeggen. we waare er een beetje te laat beetje laat vertrokken hier wij waaren met die witte paarse sonic. ik heb iedereen zien vertrekken wel jammer .maarja volgende keer beter grtz noens
 
jaguar courreur said:
jah wij moesten voor 3 man en 1 sprinterscoot ineens 20euro betalen dat vond ik wel afzetterij:S terwijl 3euro per persoon is 9 en dan sprintscoot is 6 dat maakt 15euro geen 20:S

*gaat neer*

waarom zeg je dat nu pas? lekker handig op het internet pas gaan zeuren hoe of wat, terwijl je precies wist dat het niet klopte. niet erg slim imo.
 
KnaPuH said:
ik vond het een geslaagde dag en ik zit nu lekker te genieten van mun sigaar
en bier te drinken uit mijn trofee :D:D:D


Maar der toch uitgereden, door de V(inny) RC -Sonic +ralf+ :D door Yoerie !

2 keer was gelijk ! Het was leuk. groeten van Vinny en Co, drink maar genoeg uit je beker ! niet te zat he +ralf+
 
noens said:
ja van de meeting kan ik niet veel zeggen. we waare er een beetje te laat beetje laat vertrokken hier wij waaren met die witte paarse sonic. ik heb iedereen zien vertrekken wel jammer .maarja volgende keer beter grtz noens


jullie zeker niet direct de weg, wij hebben jullie zien rijden in het vertrekken, je had net op een hoek van een straat staan wachten in de wagen om wrs de weg te vragen kan dat? Er staat mhr logo in die sonic?
 
wij zagen slider op aanhanger staan wij dachten van we wachten ff laat hun maar voor gaan:p hun bleken al half uur rond te rijden daarro:O wij toen samen ff rond gereden daar toen kwamen we nog 2 busjes tegen van scootermania ook maar ff achteraan gereden en toen met zun 4e op de meeting aan gekomen:p

kvond wel relaxte meeting hoor, lekker vrij sprinten zo veel als je wil
 
Last edited:
eventjes de prijzen verduidelijken...

Idd er staat iets anders op de flyer, maar op het laatste moment hebben we een aggregraat moeten huren... Het was ook een verassing voor ons, maar geef nu zelf toe dat 10€ voor een hele namiddag GOED te kunnen sprinten niet echt veel is?

De testbank is dus inderdaad niet uitgezet geweest :) dat is Vinnie zijn beslissing en kan de organisatoren er dus niets aan doen :)
 
Ik vond de meeting heel gezellig. Heb er veel gewonnen , paar keer verloren meestal door slechte start. Fucking wheelspin en paar keer gas moeten lossen. Maar booster brande wel. De organisatie was inderdaad wel redelijk chaotisch maar is te begrijpen met zo weinig organisatoren. Heb ook ff om te lache maar mee gedaan aan de custom show omdat de meisjes van de jury het zo lief vroegen ;) Vond het een erg geslaagde dag en heb veel kunnen sprinten.

Hier enkele filmpjes van mij:

http://www.megaupload.com/?d=29RGOBCO

http://www.megaupload.com/?d=30PER8SC

http://www.megaupload.com/?d=307DT83U

http://www.megaupload.com/?d=4311K4GG

Gr Piaboost
 
ik vond het oork erg kut dat de testbank niet uitgezet werd wel verstaanbaar aangezien er niet zo een grote opkomst was maar het was mijn scooter zijn eerste meeting dud has hem wel even graag gebankt maja we zullen wel zien

organisatie was idd niet in orde ivm sprints enzo maar dit komt gewoon door een aantal man te weinig en zal tegen volgend jaar zeker opgelost worden

verder was het een erg gelaagde meeting vond ik toch naar hartelust sprinten :)

en ik ac dan nog :)
 
was vette meeting, beetje weinig brommers door het slechte weer maar zo kan iedereen tegen elkaar en veel sprinten dus dat was dan ook weer leuk. Hopen op volgend jaar ietsje beter weer maar kortom: was zeer leuk :W
 
Geslaagde meeting, weer viel wel mee, en vette scoots gezien:W
Alleen de organisatie kon wat beter, maar dat zijn lessen voor volgend jaar.:)
Meeting Harelbeke was TOP +ralf+
 
ben zeer blij dat jullie de meeting behoorlijk goed vonden enz .
volgend jaar gaan we kijken voor wa meer crew members.omdat de mensen die mee helpten aan de meeting echt wel te weinig bleken .

tis wel te vestaan da vinny zen bank nie heeft opgezet met de regen enz tis een duur ding ook ee.

bedankt aan iedereen om te komen .

achter de meeting zelf ook nog wa gevlamt met men scoot omdak nie echt veel tijd heb gehad op meeting zelf .

aftermeeting met de sonic die wa laat toekwam :) was leuk om nog eens te kunnen vlammen . en ben blij dat er veel gesprint is kunnen worden :)

kga nu lekker slapen want het was best vermoeiend voor de organisatie. en nog eens bedankt aan alle mensen die geholpen hebben
 
Last edited:
stunt lc said:
ben zeer blij dat jullie de meeting behoorlijk goed vonden enz .
volgend jaar gaan we kijken voor wa meer crew members.omdat de mensen die mee helpten aan de meeting echt wel te weinig bleken .

tis wel te vestaan da vinny zen bank nie heeft opgezet met de regen enz tis een duur ding ook ee.

bedankt aan iedereen om te komen .

achter de meeting zelf ook nog wa gevlamt met men scoot omdak nie echt veel tijd heb gehad op meeting zelf .

aftermeeting met de sonic die wa laat toekwam :) was leuk om nog eens te kunnen vlammen . en ben blij dat er veel gesprint is kunnen worden :)

ps: laat wegwijzers zetten:p
 
Mijn verhaal dan!

vanmorgen vroeg opgestaan, toen naar Vinny gereden, om de testbank en 4 scooters in te laden, daar aangekomen, was er jammer genoeg niet zo'n grote opkomst.

toen even later scooters uitgeladen en naar de keuring gegaan, keuring was maar slordig :X

dan wat gesprint jammer genoeg de was de aerox niet aan de grond te houden :X:X:D
de sonic liep ook zeer goed, en de zip ook wel redelijk, jammer genoeg zat er in alletwee de scooters een iets te lange vertanding en in de aerox een iets te korte maja :D:D

veel mensen gemeet waaronder knapuh, inne, candyman, beerke en nog veel meer :D

deze week de scooters nog is nakijken, en kijken of we er nog meer vermogen uit kunnen pompen +ralf+

Machiel.
 
de meeting was vet
het weer viel al bij al goed mee (behalve een bui in de namiddag)
maar er kon toch goed gesprint worden.iedereen heeft zeker meer dan genoeg kunne sprinte

vond het wel spijtig dat er niet gebankt werd
khad graag wat scootjes zien banke

eenigste kleine minpuntje was : de inkom : beetje duur uitgevallen en sommige mense konnen gewoon binnekomen zonder betalen omdat er soms zelf niemand aan de ingang zat

en vond het wel niet fijn van die 2 gasten met hun pockets die door het publiek zatten te vlammen.er is meer dan plaats genoeg op de meeting maar toch zitten racen tusse het publiek door :s

was vette meeting. volgend jaar ben ik er trg.
 
ik ben net wakker van een vermoeiend weekendje (oa Santapod), maar wel met een goed gevoel..

Het weer.. tja, dat hebben we eerder meegemaakt @ lely en jammer dat daardoor minder scooters waren. Daarentegen heb ik met veel mensen gepraat, waar ik in Lely geen tijd voor had ! Ook fotos genomen van bijna iedereen die gesprint heeft (komen er vandaag aan) en ik ben er zeker van dat volgend jaar 100% goed komt !
 
mijn verhaal:

opgestaan en naar beunhaas gegaan om daar te helpen de scoots in te laden samen met volonte en wille.
daarna vertrokken naar de meeting
wanneer we daar toekwamen was er nog niet veel volk, maar wat later kwamen er enkele mooie toe
wanneer vinny toekwam vondik het kut dat hij zijn bnak niet wilde uithalen velen die ik ken en die daar aren wilden graag hun sprinter banken zoals de camino sprinter en de witte ice.
daarna naar de vrije sprints gaan kijken en zag dat er veel dulle machines meededen.
daarna de compi die starte waar je zag dat twins won samen met joel(die echt wel HARD gaat) bij de custum proficiat aan de winnaar wel mooi ding!!! daarna gebleven om de D-FORCE stand af te breken en zo en nog wat gekeken naar VIc die wat stunte en daarna nigel zijn zip zien rijden en gaat echt wel HARD met 19carbu (wel jammer van u vertanding é:p) daarna samen gaan eten met beun , foure en wille
=> meeting was wel gelaagd!

@ beun : bedankt voor het vervoer en zo echt waar!!!
@ wille,vick,nigel : nice meeting you
 
mijn verhaal

zaterdagavond alles ingeladen. zondag om 9.30 begonnen aan de reis van 110km. maar met wat vertraging toch in harelbeke geraakt. stonden we bij lano carpets in harelbeke zelf was niemand tebekennen behalve joel. dus wij maar vragen aan een chauffeur. die wist ons te vertellen dat er 2 vestigingen waren. maarja hij op papier getekend hoe we moesten rijden en toen eindelijk rond 12 daar aangekomen.

sonic uit geladen en gaan sprinten. ging opzich wel goed tot dat ik koelingsproblemen kreeg bleek me accu bijna leeg te zijn van de elekpomp. de competitie was echt niks voor mij. kon gelijk tegen knapuh rijden op de zip. dan ben je natuurlijk gelijk gezien.

daarna nog een accu geleend en nog wat vrije sprints gedaan lekker veel geweeliet op de terug weg van de sprint. tot dat ik op het laatste me jaszak had open laten staan en me digicam verloor. die is nu een beetje gehavikt. stuk eraf enzo maar hij werkt nog wel.

voor de rest een leuke meeting jammer van het buitje rond uurtje of 12 a half 1. en toen we gingen afbreken.

stefan met zijn sr was 3de geworden bij de custumshow en antonrox 1ste

foto's komen als ik me digicam weer heb. zal morgen zijn denk.

groeten uit zeeland
 
Back
Top