Legale Meeting Apeldoorn 19 Juni..

Status
Not open for further replies.
Ik weet het nog niet, het is toch wel erg ver!
Zonder dollen.. wij zijn er natuurlijk ook. Het is tenslotte een thuiswedstrijd 8)
 
nrg@apeldoorn said:
Gezellig knul ;)

maaruh..waarom ook alweer zonder scoot??
Ik darf niet ;).

Nee, ik dacht dat het binnenkort was maar het duurt nog wel ff dus maybe is scooter tegen die tijd eindelijk eens klaar.
 
ik ben er cker!! moet je nog ergens in schrijven om te sprinten? of is het gewoon wie tegen wie wil?
 
nrg@apeldoorn said:
We gaan vlammen marco ;)
idd, hopen dat de nrg dan ook klaar is;) We zullen even laten zien wat apeldoorn in huis heeft, we zijn sowieso met 5 vrij snelle brommerkes:) Al iets bekend over de vergunningen?


edit: @ C4rn: Uhm jhah :L :*
grtz
 
TSA is ook wel aanwezig denks zijn weer 8 scoots erbij 8P
@ marco tegen jou wil ik sprinten met me Ice :D als je durft natuurlijk ;)
 
Sorry voor de zeer late reactie.

Eerst even over de rollerbank die willen we er gewoon bij hebben omdat dan de orginele mensen kunnen zien wat hun vermogen is.. want tegenwoordig halen onbegrenste scooters al 2kw..

Gesprekken zijn nog niet allemaal afgerond.. Afspraak bij politie is gemaakt..

We zijn nu druk bezig met de vergunning.. als het aan mij ligt is ie binne nu en een maand binnen..



Gr Maurice
 
scoop643 said:
Relexed tis maar 1 km vanaf mijn huis.

Even een paar vragen misschien logisch maar miscshien ook niet.

- Neem aan dat er gesprekken zijn geweest met politie en dat die ook hebben verteld dat als mensen over openbare weg rijden dat ze dan gewoon gaan rolleren met boete's? En dat er motorwouten door apeldoorn heen rijden? Staat in je BP dat ze niet zullen beboeten maar dat zal alleen zijn bij de meeting zelf neem ik aan?
- Waar moeten scooters wachten, 1e keer bij ecofacterij stond iedereen langs de zijkant, en 2e keer ('s nachts) toen stond iedereen op dat kleine plekje, omdat er toch niet zo veel waren. Maar waar moet nu iedereen wachten, want het is niet erg breed anders en je hebt ook meteen zo een ongluk?
- Testbank, hoeveel kost dat of word dat nog bekent gemaakt?


[offtopic]
komt inne enzo ook allemaal van het forum?
[/offtopic]


Met de politie wordt nog gepraat maar ik weet dat het best wel klootzakke zijn in apeldoorn dus ik wil wel dat er wat gebeurt die dag anders staan ze 20 meter verder om een hoekje.. maar de afsrpaak is er dus dat laat ik wel horen.

En over waar je moet wachten en staan dat komt wel goed want we hebben de hele lange weg en het landschap (word gemaait door gemeente) word de parkeerplaats voor auto's
Als de situati tekening af is zal ik hem hier ook posten

Testbank is er . Prijs nog niet bekend
 
Marco. said:
idd, hopen dat de nrg dan ook klaar is;) We zullen even laten zien wat apeldoorn in huis heeft, we zijn sowieso met 5 vrij snelle brommerkes:) Al iets bekend over de vergunningen?


edit: @ C4rn: Uhm jhah :L :*
grtz


lekker vlammen baas, en die nrg... als jij je best doet.... ;)
 
is die testbank/rollerbank van de politie ? want ze zo'n balle ding meenemen die ook achterin de bussie staan dan kenne ze hem weerflikkere na de eerste run door teveel pk's :p

edit: whoops .. valentino mijer testertje :p
 
Last edited:
marbossi said:
Ik darf niet ;).

Nee, ik dacht dat het binnenkort was maar het duurt nog wel ff dus maybe is scooter tegen die tijd eindelijk eens klaar.

Beter zorg je daarvoor zodat we je even met 5 bromfietsjes uit apeldoorn kenne vlamme :W
 
Als het door gaat ben ik er zeker legale meetings afgaan hoort bij deze hobby...... :P Lekker vlammen en gezellig meeten........
 
nrg@apeldoorn said:
Beter zorg je daarvoor zodat we je even met 5 bromfietsjes uit apeldoorn kenne vlamme :W
d'r zit schot in... Misschien wordt het ooit nog eens wat. Mits ik tegen "baas J" mag sprinten :+
 
Als mijn scooter eindelijk een keertje klaar is ben ik aanwezig met scooter en anders zeker zonder, is toch maar 10 minuutjes van me huis af :P
kzal eens even kijken of ik geld heb gekregen vand e baas :P dan ff nieuw cilindertje halen, of me MHR laten honen+nieuw zuigertje, is toch wat goedkoper.
Ik zie jullie allemaal wel de 19e..
gr.
Jarenk0
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top