Legale meeting 9 oktober Oude Tonge

Status
Not open for further replies.
Enrico@Sprinter said:
Wat dacht je van toeschouwers meenemen in hun val? Of mensen van het startsysteem? Denk ff na..

Ten 1e kom volgende keer ff kijken, dan ken je pas egt meepraten.

Ten 2e mensen van het startsysteem zou je theoretisch altijd mee kunnen nemen als je terug rijd over de dragstrip tenzij je dranghekken op de dragstrip plaatst 8P.
 
Last edited:
We hadden super ons best gedaan idd, jammer van de gemeente, daardoor hadden we alles met lint afgezet en afgetaped...

*Edit* En All Wheels is nu al weer bezig met de gemeente voor volgend jaar! Dus volgend jaar zeker meer dranghekken en ook beter voorbereid! En waarschijnlijk meer ruimte.... *Edit*
 
Last edited:
vliegfiets said:
Ten 1e kom volgende keer ff kijken, dan ken je pas egt meepraten.

Ten 2e mensen van het startsysteem zou je theoretisch altijd mee kunnen nemen als je terug rijd over de dragstrip tenzij je dranghekken op de dragstrip plaatst 8P.

Denk dat ik meer meetings heb bezocht als jou hoor, tevens heb ik de fotoos gezien en een pokke hekel aan mannetjes die op hun achterwiel stoer terug rijden :r
 
Enrico@Sprinter said:
Denk dat ik meer meetings heb bezocht als jou hoor, tevens heb ik de fotoos gezien en een pokke hekel aan mannetjes die op hun achterwiel stoer terug rijden :r

Dus wat je nu zegt is dat iedere meeting hetzelfde is, tenminste, komt het op neer.

En die mannetjes die op hun achterwiel rijden heb je op iedere meeting, oit een meeting gezien waarbij dat niet het geval is? Alleen bij deze meeting hadden ze dus wel een heel vrij stuk om op hun achterwiel te rijden zonder al teveel risico.
 
@ Enrico@Sprinter: ik moet vliegfiets & the smurf gewoon gelijk geven.

Als je erbij had geweest had je gezien dat er niet echt een risico was wat die wheelies etc betreft. Damwoude was zelfs nog smaller en gebeurde net hetzelfde zonder problemen. Een zekere tolerantie moet kunnen.

maar weer ontopic: ik hoorde ook al dat er kansen zijn voor een nieuwe meeting, jammer genoeg kan het niet op zondag daar...
 
Ook goed... Dan was het normaal en dan kon het dat onervaren mannetjes op hun achterwiel gingen rijden.. Dan hou ik erover op.. (ben geloof ik de enige die dat onverantwoordelijk vind zonder bescherming etc, magoed zal in de mode zijn dan)..
 
..dat is het voordeel als een meeting langer op voorhand gepland wordt..
voor zo'n dingen als kleding kan je duidelijk eisen gaan stellen zodat mensen daar rekening mee kunnen houden

+ dat het stilaan als een standaard 'outfit' moet gaan gezien worden (handschoenen + jas etc), maar dat is een kwestie van stap voor stap opbouwen. De mensen die Jubbega of Genemuiden rijden zijn dat al vrij gewoon..
 
Ja idd, ik zou terplekke nog zeggen dat ze in ieder geval NIET met een t-shirtje mochten.. Ook al is het van tevoren niet aangekondigd maar dat snapt iedereen toch wel..
 
Het is wel genoemd geloof ik op vorige pagina's ook dat je afdekkende kleding moest dragen, dus zodat er geen lichaamsdelen bloot lagen, ik heb dus ook 2 mensen aangesproken die met een trui met opgestroopte mouwen reden. Nou vind ik een trui persoonlijk ook niet beschermend. Ik reed lekker met me jas :)
 
@ Enrico@Sprinter : Sorry dat ik het moet zeggen maar ik vindt dat je het hele topic lang al een zeer chagerijnige indruk opwekt.
Ik vond de meeting heel cool, en jij hebt zoiets van: dit dat zus en zo kan allemaal beter. Je bent niet geweest... En je hebt misschien wel een heleboel andere meetings bezocht.. maar dat heeft dus nix met deze meeting te maken.

Heb JIJ wel eens een meeting georganiseerd? Ik niet, een goede meeting is gewoon moeilijk te organiseren.
Ik wil hier niet gaan flamen ofzo, maar dude: chill out..
Ok, ik ben het wel eens met een paar van je opmerkingen, zoals bijv. beschermende kleding, ALS je gaat met 120 dan ga je ook goed, en asfalt geeft niet mee....

Al met al: mijn hart is nu gelucht, en laten we gewoon met zn allen er volgend jaar een supertoffe meeting van maken..
 
@ Enrico: Kijk even goed wat de meeste mensen vonden van de meeting goed en geslaagd.... Maar over beschermende kleding waren bepaalde eisen gesteld, zoals het dragen van bedekkende kleding was verplicht..... alleen handschoenen hadden we niet verplicht gesteld verder de "normale" regels wel... Het regelen op korte termijn is echt zeer moeilijk (uit ervaring).....

Kom volgende keer maar kijken en oordeel dan als je geweest bent... :)

MVG

Rolf
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top