Legale meeting 9 oktober Oude Tonge

Status
Not open for further replies.
75-1097594339.jpg


vetjes deze aerox! scootin' rox ;) maar t was een mooie meeting zo te zien, hoewel de organisatie wat slordig van start ging toch een mooi geheel. veel mensen aanwezig btw?

greetz

/edit na het topic helemaal doorgelezen te hebben, wil dik kut van die juten enzo :S laatste keer oude tonge denks :rolleyes:
 
Last edited:
Je ken zeggen wat je wil, ik vond het in het begin wat stroef lopen idd. maar dit wel met een crew/organisatie die dit voor het eerst deden, vervolgens was het denk ik ook wel goed dat die agent ons even tot de orde riep, vond het daarna een stuk beter lopen en veel overzichtelijker.
Maar zoals ik al zei, het was voor ons allemaal de eerste keer, dus ga niet zeuren maar geef gewoon tips hoe het volgend jaar :D beter zo kunnen verlopen.
 
Eerst wou ik dus midden tijdens de meeting burnen, maar dat vond niemand echt een geslaagd idee, dus vandaar aan het eind heb ik me band maar laten knallen :D
 
Het viel me wel op dat er na de verandering in opzet van de sprints (lees na 5 sprints weer terug) er maar slecht geluisterd werd. Volgens mij was de afspraak dat er rustig terug gereden zou worden... echter, ik zag ze me op het achterwiel voorbij zetten 8P
 
het was idd de bedoeling dat er rustig terug werd gereden, daar zijn ook afspraken over gemaakt, als mensen zich daar dan niet aan houden, ze verzieken het voor zichzelf, maar er werd alleen terug gereden als de baan helemaal leeg was, dus mocht er iemand op ze plaat gegaan zijn zat hij er zelf mee en neemt hij niemand anders mee, eigen risico dus.
En dan kan je natuurlijk zeggen dat iemand andere sprintdeelnemers kan meenemen in zijn val, maar dan hebben deze mensen dus ook niet rustig terug gereden.
 
Enrico@Sprinter said:
Wat dacht je van toeschouwers meenemen in hun val? Of mensen van het startsysteem? Denk ff na..

neej, dat zou echt niet zijn voorgekomen omdat de ruimte voldoende was..
 
we hebben ons best gedaan om het zo soepel mogelijk te laten verlopen en we zijn al weer bezig om volgend jaar een grotere en betere meeting te laten komen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top