Ald
Doe slim!
Oi, ik dacht laat ik maar weer eens een andere project page aanmaken aangezien de andere beetej crappie was.
Het begon toen ik van dimitri (slim dim hier @ forum) een super lelijke NTT kocht, dat ding reed toen helemaal standaard met een 19mm , en dat reed like crap. De cilinder was "dimitri"tuned en de carb was superkut afgesteld, de cilinder was zo gaar da na 100 meter de zuiger wel vierkant leek zaten overal bramen bij de spoelpoorten en uitlaat poort. Hij had me er wel een polini corsa zonder zuiger en kop en een multivar bijgegeven. dus ik ff zuiger en kop gefixed die zelfde dag en dat eronder gezet , dat reed wel goed zat maar dat ding was eg gewoon te lelijk ( jammer dak daar geen foto van heb) dus toen ff overgespoten in wit met roze :W toen kwam et er zo uit te zien:
op die foto was me setup al anders, de setup was toen
Gilardoni 74cc home tuned
Big one racing
mhr multivar
19mm do
malossi powerfilter
Dat reed wel aardig had wel leuke wheelie power en had ook wel een lekkere top
Ik kon na een maand zo gereden te hebben een typhoon voorkap krijgen en ik dacht bij mezelf dat gaat wel wat worde aangezien de ntt voorkap vol met diepe krassen zat en een rij scheef geboorde gaten.
de kap toen opgehaald en gelijk wat aangepast zodat er teminste wat lucht doorheen kwam voor me rad. Toen kwma ik erachter dat hoe mijn radiateur en me koelvloeistof tankje nu zaten niet zou gaan werken als ik met de tph kwap wou rijden. Toen maar zelf ophangingkies gemaakt voor me rad en me kvs tankie,ondertussen zag hij er toen zo uit:
Zoals te zien is had ik me beenschild aangepast, verstevigingsstang gemaakt en me frame witgehamerite en de tph kap en de andere kappen in metallic zwart met heel klein groen/paars tintje erin gespoten , toen kwma ik erachter dat de beenschilden van een tph en een ntt/nrg niet hetzefde waren 8P
dus toen maar even tph beenschilden geregeld en die maar niet aagepast want dat vond ik tog niet zo vet.
Toen ook maar een runner voorvelg gereld aangezien ik al een runner achtervelg had, en maar even de kappen erop gezet om wat foto's te maken hoe hij eruit zag :
Daar nog met de gepolijste big one uitlaat (die is te koop trouwens voor 75 euries)
de setup daar was:
Gilardoni tuned
28mm oko met gepolijste inlaat
28mm hebo spruitstuk
mhr multivar
carters tuned
big one racing
buddyfilter
Rito as met c3
de 28mm had ik van sfera hier op et forum geleend en dat reed eg goed hard vergeleken met de 19mm, vette auto wheelies en veel meer power in et midden gebied.
Dat reed dus wel lekker maar ik wou liever 50cc power :+
dus ik ben nu bezig met een nieuwe setup samen te stellen
(*moet nog komen)
Polini evo 50 tuned
Polini evo 50 uitlaat
21mm Do carb weer met gepolijste lucht inlaat
Polini recht spruitstuk ( komt 1 deze dagen binnen)
Mhr multivar
Polini speedclutch of 2g*
carters verder tunen (nu mee bezig)
kartbox (is al een deal voor gemaakt met mol)
Binnenrotor ontsteking* selettra of hpi geen malossi dat kost me te veel tenzij iemand em voor een mooie prijs aanbied
Malossi vl11 membraam* ( ben bezig met een deal ervoor)
Doppler as*
malossi/pro race lagers*
uiterlijke zooi:
gevreesde voorkap
semi gepolijste carterkap
runnervelgen
verstevigings stang
sfera monoseat
standaart stuur gemod tot leuk kaal stuurtje
en ben zeker nog wel wat vergeten
Het begon toen ik van dimitri (slim dim hier @ forum) een super lelijke NTT kocht, dat ding reed toen helemaal standaard met een 19mm , en dat reed like crap. De cilinder was "dimitri"tuned en de carb was superkut afgesteld, de cilinder was zo gaar da na 100 meter de zuiger wel vierkant leek zaten overal bramen bij de spoelpoorten en uitlaat poort. Hij had me er wel een polini corsa zonder zuiger en kop en een multivar bijgegeven. dus ik ff zuiger en kop gefixed die zelfde dag en dat eronder gezet , dat reed wel goed zat maar dat ding was eg gewoon te lelijk ( jammer dak daar geen foto van heb) dus toen ff overgespoten in wit met roze :W toen kwam et er zo uit te zien:
op die foto was me setup al anders, de setup was toen
Gilardoni 74cc home tuned
Big one racing
mhr multivar
19mm do
malossi powerfilter
Dat reed wel aardig had wel leuke wheelie power en had ook wel een lekkere top
Ik kon na een maand zo gereden te hebben een typhoon voorkap krijgen en ik dacht bij mezelf dat gaat wel wat worde aangezien de ntt voorkap vol met diepe krassen zat en een rij scheef geboorde gaten.
de kap toen opgehaald en gelijk wat aangepast zodat er teminste wat lucht doorheen kwam voor me rad. Toen kwma ik erachter dat hoe mijn radiateur en me koelvloeistof tankje nu zaten niet zou gaan werken als ik met de tph kwap wou rijden. Toen maar zelf ophangingkies gemaakt voor me rad en me kvs tankie,ondertussen zag hij er toen zo uit:
Zoals te zien is had ik me beenschild aangepast, verstevigingsstang gemaakt en me frame witgehamerite en de tph kap en de andere kappen in metallic zwart met heel klein groen/paars tintje erin gespoten , toen kwma ik erachter dat de beenschilden van een tph en een ntt/nrg niet hetzefde waren 8P
dus toen maar even tph beenschilden geregeld en die maar niet aagepast want dat vond ik tog niet zo vet.
Toen ook maar een runner voorvelg gereld aangezien ik al een runner achtervelg had, en maar even de kappen erop gezet om wat foto's te maken hoe hij eruit zag :
Daar nog met de gepolijste big one uitlaat (die is te koop trouwens voor 75 euries)
de setup daar was:
Gilardoni tuned
28mm oko met gepolijste inlaat
28mm hebo spruitstuk
mhr multivar
carters tuned
big one racing
buddyfilter
Rito as met c3
de 28mm had ik van sfera hier op et forum geleend en dat reed eg goed hard vergeleken met de 19mm, vette auto wheelies en veel meer power in et midden gebied.
Dat reed dus wel lekker maar ik wou liever 50cc power :+
dus ik ben nu bezig met een nieuwe setup samen te stellen
(*moet nog komen)
Polini evo 50 tuned
Polini evo 50 uitlaat
21mm Do carb weer met gepolijste lucht inlaat
Polini recht spruitstuk ( komt 1 deze dagen binnen)
Mhr multivar
Polini speedclutch of 2g*
carters verder tunen (nu mee bezig)
kartbox (is al een deal voor gemaakt met mol)
Binnenrotor ontsteking* selettra of hpi geen malossi dat kost me te veel tenzij iemand em voor een mooie prijs aanbied
Malossi vl11 membraam* ( ben bezig met een deal ervoor)
Doppler as*
malossi/pro race lagers*
uiterlijke zooi:
gevreesde voorkap
semi gepolijste carterkap
runnervelgen
verstevigings stang
sfera monoseat
standaart stuur gemod tot leuk kaal stuurtje
en ben zeker nog wel wat vergeten