Sander_DNA
Sander_DNA
heyy Egt kk beter dat je allus weer trug heb....ma die gasten moeten ze egt afmaken man.....wie versint nou soiets om dat te gaan stele:S naja beter man...en berg ut nu maar beter op hahah LAterzz man en suc6 verder
RS-Vale-46 said:Ze geven ws 125,- per man als "schade vergoeding"
Het zit mij ook wel goed het is allemaal kut maar we hebben alles weer terug.
En met 250,- kunnen we weer wat leuks doen*D
BETA-HGS said:ik denk dat we het goed gehandeld hebben zo.
rs rullezzz said:En toch hebben jullie die gast die de informatie gaf zijn naam verluld terwijl juliie nog wel zeiden dat jullie zijn naam niet zouden melden en maby breng je deze jongen nu wel in de problemen:L
ik vindt dit toch echt wel een smerige streek omdat jullie alleen maar aan je eigen troep denken maar volgende keer als er troep weg is en ik er wat over weet meld ik niks meer....
BETA-HGS said:Een van die daders was een ex-vriend van ons, en die ouders konden wij ook wel goed en die zaten er behoorlijk mee en die wisten niet wat het verder moest, die moeder te huilen enz, die jongen ze baan kwijt en al ze vrienden en had ook onwijze spijt.
Dus wij hebben het als het ware voor die ouders gedaan.
alle spullen waren goed behandeld, die jongens in de problemen en wij een straalcabine
ik denk dat we het goed gehandeld hebben zo.
[5th] Erik said:Fock man dit meen je niet.
Ik dacht jullie zijn goed bezig, regelen jullie spul snel terug en pakken de dieven daarna goed aan.
En nu kom je hiermee :L
//edit: ik had begrepen dat er een deuk in een c21 zat, een Malossi rotor beschadigd was en een carburateur. En dan maar zeggen dat ze het spul goed behandeld hebben?