HGS TPH Mina Speed

Status
Not open for further replies.
heyy Egt kk beter dat je allus weer trug heb....ma die gasten moeten ze egt afmaken man.....wie versint nou soiets om dat te gaan stele:S naja beter man...en berg ut nu maar beter op:p hahah LAterzz man en suc6 verder
 
hea dat wat der onder staat dat heeft un vriend van me neergeset ma weet neit hoe ik ut weg moet halu:S zeggu ff als je wilt....kk vriendu: phahahha
NICK:p
 
Bter dat je je spul weer trug hebt.

zou je al1 niet tot hun nivo verlagen door ze af te rossen, waarschijnlijk zullen ze er toch niet van leren, beter ga je gewoon door en maak je een mooie scoot, met het mooie minareli blok.
 
Ze geven ws 125,- per man als "schade vergoeding":D
Het zit mij ook wel goed het is allemaal kut maar we hebben alles weer terug.
En met 250,- kunnen we weer wat leuks doen*D
 
RS-Vale-46 said:
Ze geven ws 125,- per man als "schade vergoeding":D
Het zit mij ook wel goed het is allemaal kut maar we hebben alles weer terug.
En met 250,- kunnen we weer wat leuks doen*D

rotor beschadigd
uitlaat
carb

dus die 125 is mooi
 
en dan doen jullie verder niets?

Zo ja: wat een ontzettend slappe hap, die gasten hebben alles van je scooter gejat en dan ga jij akkoord met 250 euro :?
 
Egt beter dat je het terug hebt :) zou zonde zijn als je je project door een stel van die losers niet af kon maken,alleen snap ik niet dat je die kerels voor "maar" 125 eu de man laat gaan..
 
Ehm, dat afkopen met 250 euro vind ik een beetje vaag hoor. Voor hetzelfde geld hadden wij er niks meer van terug gezien en waren wij alle vier ons blok kwijt.

9P.gif
 
mooi dta jullie alles terug hebben, maar doe aangifte man, laat je niet omkopen.. ze gaan metteen weer verder....
 
Idd man zoals Erik die is alles kwijt en heeft niet meer iets terug gevonden

je laat het toch niet zitten bij die 250?

en hoe reageerde ze toen je ze betrapt hebt op die onderdelen?

dit soort mensen wil je echt graag door de grond stompen en ECHT GRAAG :mad:

mallote :S
 
Een van die daders was een ex-vriend van ons, en die ouders konden wij ook wel goed en die zaten er behoorlijk mee en die wisten niet wat het verder moest, die moeder te huilen enz, die jongen ze baan kwijt en al ze vrienden en had ook onwijze spijt.
Dus wij hebben het als het ware voor die ouders gedaan.

alle spullen waren goed behandeld, die jongens in de problemen en wij een straalcabine:D

ik denk dat we het goed gehandeld hebben zo.
 
rs rullezzz said:
En toch hebben jullie die gast die de informatie gaf zijn naam verluld terwijl juliie nog wel zeiden dat jullie zijn naam niet zouden melden en maby breng je deze jongen nu wel in de problemen:L

ik vindt dit toch echt wel een smerige streek omdat jullie alleen maar aan je eigen troep denken maar volgende keer als er troep weg is en ik er wat over weet meld ik niks meer....

ik wil niet veel zeggen hoor maar er is geen naam doorgeluld
wij hebben niet eens iets met dat gedaan
ik weet niet van wie je deze informatie heb maar dat zou ik dan wel wille weten via pm

nu is het meschien beter om op het topic niets meer over de gestole shizzle te vertelle want dan gaat het straks alleen daar maar over en daar gaat het topic niet alleen om..
 
BETA-HGS said:
Een van die daders was een ex-vriend van ons, en die ouders konden wij ook wel goed en die zaten er behoorlijk mee en die wisten niet wat het verder moest, die moeder te huilen enz, die jongen ze baan kwijt en al ze vrienden en had ook onwijze spijt.
Dus wij hebben het als het ware voor die ouders gedaan.

alle spullen waren goed behandeld, die jongens in de problemen en wij een straalcabine:D

ik denk dat we het goed gehandeld hebben zo.

Fock man dit meen je niet.

Ik dacht jullie zijn goed bezig, regelen jullie spul snel terug en pakken de dieven daarna goed aan.
En nu kom je hiermee :L

Een ex-vriend van je, so what? Hij steelt verdomme al je scooter onderdelen en nu je alles weer terug heb doe je van: ach et was een vriend laat hem maar.
Heb je jezelf wel eens ingedacht hoe je nu erbij zou zitten als je de onderdelen niet terug had gehad? Dan was je ontzettend kwaad maar ook erg machteloos want je kon er niets aan doen. Je hebt dus ontzettend veel geluk gehad dat die gasten zo ontzettend dom waren om direct alles te verkopen.

En ik spreek uit ervaring want ik heb het zelf meegemaakt. Je moet die gasten niet zomaar laten gaan, dat is gewoon veels te makkelijk. En wtf boeit het hoe hun situatie is? Zij doen iets wat niet mag dus daarvoor moeten ze boeten. Klaar, en niet zo dom doen van nou ja ze hebben alles goed behandeld en we hebben er een straalcabine bij. Het was hun keus om in te breken en nu moeten ze maar als grote mannen de consequenties opvangen.

Want het had heel anders af kunnen lopen en dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

Pff wat een slappe hap dit zeg.

//edit: ik had begrepen dat er een deuk in een c21 zat, een Malossi rotor beschadigd was en een carburateur. En dan maar zeggen dat ze het spul goed behandeld hebben?
 
Last edited:
[5th] Erik said:
Fock man dit meen je niet.

Ik dacht jullie zijn goed bezig, regelen jullie spul snel terug en pakken de dieven daarna goed aan.
En nu kom je hiermee :L

//edit: ik had begrepen dat er een deuk in een c21 zat, een Malossi rotor beschadigd was en een carburateur. En dan maar zeggen dat ze het spul goed behandeld hebben?

Helemaal mee eens, had het ook niet zo opgelost :S!
 
250€ gekregen, hebben ze dat met hun krantenlopen verdiend?
of is dat de winst van de vorige klus? Hebben ze slim geregeld dacht ik.
Maandje rustigaan en dan volgende klus?

Tinne..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top