-HGS Speed Ark #2-

Status
Not open for further replies.
Voorlopig kom ik af en toe nog wel op een meeting jaah..

[5th]Tom. said:
Zou toch zweren dat ie op de 2e plek kwam.
En je gaat hopelijk niet ook je a3 voorzien van een lambo kleur hea?:+

En kwa mooiste dat blijft een smaak kwestie

Het enigste wat bij mij stnd is zijn de kappen (Buddy hoes)
En dat is bij jordy wel apart, maar het komt helemaal goed bij Jordy.. ;)

Wij hebben allebij gewoon hele speciale Beta's en ik ga me er echt niet druk om maken welke mooier/specialer is..

Ik heb laten zien dat ik een (mooie) nette scooter kan maken die ook nog eens erg hard gaat..

En dat doel heb ik gehaald.. :)

En idd denk erom:
Geen dingen vragen over de verkoop
Er komt vanzelf een verkoop topic
 
Heb je mooi gezegt wim :), ik ga me daar idd ook niet druk om maken.
en idd, je hebt je doel meer dan waargemaakt idd.

Het is jammer dat het zo moet aflopen.
Maar het is niet anders en eens stopt het, maar jouw auto zal ook niet standaart blijven :*

Oi :)
 
jammer wim, maar zoals je zelf zegt: je hebt je wel bewezen dat een scooter bouwen wel aan jou besteeds is :D

hou je rustig op het industrie nog even :D anders valt er niet eens meer iets te kopen en kunnen we er op bieden bij de domeinen :+

en denk aan me bij 1 onderdeel :*
 
Super jammer dat het zo moet lopen, ik vind het een van de mooiste beta's in het scooterwereldje, hopelijk neemt iemand het uiterlijke deel van de scooter in ze geheel over, dan kunnen we beta nog vaak zien op meetings :)
 
Dennis MHaRea said:
Super jammer dat het zo moet lopen, ik vind het een van de mooiste beta's in het scooterwereldje, hopelijk neemt iemand het uiterlijke deel van de scooter in ze geheel over, dan kunnen we beta nog vaak zien op meetings :)

De kappen zijn zo goed als verkocht aan een Beta liefhebber.. :)

En hij heeft mij "belooft" dat hij weer terug komt, en hij wil hem net zo maken als dat hij nu is..

Maar ws duurt dat nog een jaar of 2 dus dan is hij Old-skool ;)

En over de volgende auto, dat moet een A3 gaan worden..
En heel extreem hoef je die niet te maken.. :)

Maja als ik zin en tijd heb trek ik hem wel uit elkaar en maak ik een verkooptopic
 
Wim said:
De kappen zijn zo goed als verkocht aan een Beta liefhebber.. :)

En hij heeft mij "belooft" dat hij weer terug komt, en hij wil hem net zo maken als dat hij nu is..

Maar ws duurt dat nog een jaar of 2 dus dan is hij Old-skool ;)

Ik denk dat die jongen dat wel doet.Hij heeft het eenmaal belooft. :) Misschien is het wel minder dan 2 jaar dacht ik uit bronnen te horen:)..
Wim gaat hem ook helpen heeft hij gezegd, toch :D
Don't worry.
 
Jammer Wim, vond eht altijd een vet ding netzoals je mina typhoon:#
Het houd een keer op!:rolleyes:
 
Jammer Wim. Mooie scooter en nog gezellig even een praatje gemaakt donderdag. Ik zie je vast nog wel een keertje verschijnen...
 
Mark.S said:
Wel fijn dat je kappen dan in goede handen komen:) zou k persoonlijk heel blij om zijn:)
Ik zei ook al, wat nou als je de kappen verkoopt aan een of andere freak, die ze binnen een week kapot maakt.
:D Wim zei al, dat wil ik dus echt niet :#
 
hey, vet project. mooi kleurtje ook. misschien een domme vraag, maar die hgs flensen die in je project staan... verkoop jij die?
 
toxicrox said:
hey, vet project. mooi kleurtje ook. misschien een domme vraag, maar die hgs flensen die in je project staan... verkoop jij die?

Jah, maar zijn momenteel uitverkocht..

PM box is vol vanwege Premium user dat ik moet verlengen :)
Maar internetbankieren spaced :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top