-HGS Mina Speed Typhoon-

Status
Not open for further replies.
@ Titus: Ik denk tuned Polini Corsa :* neej ik bouw gewoon weer een vers blok op.. met de hoop dat er een Speed '06 komt.. })..

@ Jeroen: Dan moet je nu on-line komen:D
 
een vers blok dat gaat hele maal goed komen en er is al lange tijd geen speed meer voor mina uit gekomen dus ik vind wel dat tijd wordt voor een speed 2006 kijk en of dan je mischien je c30 wel beter presteert dan de c21 dan is het toch niet alleen voor het uiterlijk suc6 met je nieuwe project maar ik ben er van overtuigt dat dat helemaal goed komt net als deze mega machiene

en wat die sticker betreft een beetje humor moet kunne toch haha
 
als je je blok weet te verkopen wat ga je dan onder die ark gooien? of heb je al iets in petto? })
ben erg benieuwd suc6 :D
 
Wim said:
Ben wel benieuwd wie de snelste is:D
Ik ben ook wel bereid om op te nemen tegen mensen die dat denken hoor :D

En ik woon in Andijk he ;)

@ Arthur: Ik ga me SR velgen ook onder de Ark plakken.. maar omdat deze gaar zijn ga ik hier mischien wel wat mee doen *D

En C30 hou ik gewoon.. ik heb hem nu toch al en hij is P*I*M*P 8)
C21 is naar Esfane..
EFSANE!! :p Verder, netjes allemaal, succes met de ark!!
 
race rox ommen said:
een vers blok dat gaat hele maal goed komen en er is al lange tijd geen speed meer voor mina uit gekomen dus ik vind wel dat tijd wordt voor een speed 2006 kijk en of dan je mischien je c30 wel beter presteert dan de c21 dan is het toch niet alleen voor het uiterlijk suc6 met je nieuwe project maar ik ben er van overtuigt dat dat helemaal goed komt net als deze mega machiene

en wat die sticker betreft een beetje humor moet kunne toch haha

Het word idd hoog tijd.. en sticker had ik nog en is juist nu leuk omdat het onder een Piaggio scoot zit ;)

Geert said:
als je je blok weet te verkopen wat ga je dan onder die ark gooien? of heb je al iets in petto? })
ben erg benieuwd suc6 :D

Zoals ik hierboven al zei.. er komt gewoon weer een Speed, ik hoop op een Speed '06.. maar ik heb nog een vers gestraald blokje liggen dus die ga ik gebruiken..

Ik moet toch wat te doen hebben deze winter.. ;)

efsane said:
EFSANE!! :p Verder, netjes allemaal, succes met de ark!!

Sorry:D maar bedankt

rs-ruud said:
is dat nu huib ze ark dan of weer een ander? misschien domme vraag magoed

Nop.. van me buurjongen..
Dit word dan HGS Speed Ark #2:D

#1 is een beetje dood maja mischien dat hij weer eens te zien is @ meetings
 
Huib beter dat je door gaat 8)

Bijde zelfde paint er op -:-

Gaat denk ik geheel goed komen met wim ze ark, we meeten begin volgend jaar wel eens ergens in de buurt :*
 
Wim gespot @ smp :p 19,9 pk zag ik op de xsh bank.
Als je ark net zo vooruit komt als de typhoon zullen er zeker prijzen uit voort kunnen komen :p
Lekker blijven updaten zou ik zeggen :p
 
Mannen leuk dat jullie reageren:D

En over die gekke duitser.. ik heb wel een malossihelm van hem gehad :X 8P

En ja, als huib zin heeft gevonden staan er 2 Beta's aan de start volgend jaar..

@ M'ster crew#1: Sticker 8) nog bedankt:D

En [evolution] ik wist helemaal niet dat jij onder die naam onder het forum stond..

En Robin.. heb jij onder de 5 gereden?? ik heb 4,983 gereden..
Idd je hebt me geowned.. maar daar komt wel verandering in..
Ook netjes 2de geworden hoorde ik.. Gefeliciteerd homie :*

En Kilian.. nog bedankt :*

:EDIT/ idd 19,9.. donderdag had ik nog 20,1 @ De jager tevreden ben ik niet helemaal maja "als het maar hard gaat":D

Ook nog wat foto's


Tegen RobinV

dz9dfn.jpg


Achterkap met mooie stickertjes 8)

98-1127824487.jpg


En ik zelf 8)

98-1127825412.jpg


Tegen Burn
99-1127834468.jpg


Dit ook.. dit was in de omloop tegen hem maar toen had hij valse start..

98-1127825604.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top