Robsenda www.roxstyling.nl 25 August 2005 #202 Tom stopt Hij stopt gewoon omdat ik ook stop, na-aper he vriendje :henko:
[5th]Tom. [5th]Rambo. 25 August 2005 #204 Jup, letterlijk met pijn in me hart. Maar ik heb er me redenen voor. Ik vraag mods om me topic open te houden totdat ik een koper heb voor mijn blok+krukas. Ik meld dit zodra dit aan de orde is. bvd, Tom.
Jup, letterlijk met pijn in me hart. Maar ik heb er me redenen voor. Ik vraag mods om me topic open te houden totdat ik een koper heb voor mijn blok+krukas. Ik meld dit zodra dit aan de orde is. bvd, Tom.
Mark.S Well-Known Member 25 August 2005 #205 ErwinZ said: Idd zonde Tom :henko: :* Click to expand... komt weer wat moois voor in de plaats denks :W
ErwinZ said: Idd zonde Tom :henko: :* Click to expand... komt weer wat moois voor in de plaats denks :W
yellow rox Reinald 25 August 2005 #206 mark007 said: komt weer wat moois voor in de plaats denks :W Click to expand... straks over jaartje ofzo iets van auto volgens mij wel jammer kerol dat je stopt was mooi project man :'(
mark007 said: komt weer wat moois voor in de plaats denks :W Click to expand... straks over jaartje ofzo iets van auto volgens mij wel jammer kerol dat je stopt was mooi project man :'(
[5th]Tom. [5th]Rambo. 25 August 2005 #207 agja, ik ben wel tevreden met me keus hier gaat een slot om.