-HGS Evo Rox-

Status
Not open for further replies.
Squish en rotor had ik dus al goed staan hea lmfd 8)

Mjah, 18,1pk
had op 19 gehoopt, maar tog leuk met std evo :)
Lager van me vertanding is naar de kk EN de lager van me achterpoulie ook :|
Morgen schaf ik nieuwe overrange aan @ lely :)
ik ga nu alles nog klaar zetten, tot morgen lui :!
 
KKzeg, heb nog lang niet alles klaar en ben kapot, het giet hier als een gek :?
alles is zeiknat, net alles onder geknoeid met benzine.
Het zit niet mee, en wel zodanig dat ik nieteens zin er meer in heb :|
Dus ik ga maar slapen, hopen dat ut morgen beter word.
 
En nog steeds geen handschoenen :D
Wel leuke score 18.1. Heeft Rob je toch nog met 0.1pk geowned:henko::*
 
:D
volgende keer plak ik ze in me budy, dan hebk ze ook bij alsk de scooter meeneem :p
Mjah, ben helemaal niet in de buurt van me tent geweest de hele dag ^^
Anders stuur ik ze wel op.
 
Last edited:
Toch leuk dat je nog ff kon knallen of niet ;)
Volgende keer houd ik me poulies zelf wel +pippi+
 
:D
Nog bedankt daarvoor marcel, zonder jou had ut weekend niet half zo tof geweest :love:

Maar goed nieuws, ik heb een nieuwe complete overrange besteld @ v/d kruijs 8)
 
Update: (29-07-05):
Late update, maar tog ff me verhaal doen:)

Vandaag samen met Daniël oftewel Raceroxie wezen banken.
Bedoeling was om in Wijchen om 8 uur weg te rijden en om 9 uur bij daniël te staan om daarna naar gronau verder te cruisen.
Dit ging dus helemaal mis :+
Aanhangverhuur kerel kon de sleutel van het slot niet vinden.
Daarna bleek het stomme ding geen eigen kenteken te hebben, wij dus onderweg naar autospeciaalzaak om kenteken te laten maken.
Hadden we ut kentekenbewijs niet bij :X
Terug naar huis, toen weer terug naar de autozaak en toen pas op weg naar nieuwegein.
In de buurt van hengelo marco opgebeld dat ie bij een tankstation op ons zou wachten.
Daar waren wij dus eerder en hebben nog ff op marco moeten wachten.
Al met al was het ongeveer 2 uur uitgelopen :p

In gronau bij hendrik aangekomen gelijk de aerox van daniël op de bank geknalt.
Stomme zette @ eerste series runs bij binnenkomst gelijk de beste run neer, 19,9pk.
Daarna nog vanalles geprobeerd, waaronder een xsh 2.0 wig maar daarmee gaf ie afgesteld zefs minder pk af.

In de tussentijd ging ik samen met hendrik bij mijn aerox kijken wat da ratelende geluid uit het carter bij de koppeling nou was, dit bleek dus het kleine lagertje te zijn in de poulies wat helemaal naar de klote was.
Poulies en koppeling van daniël erin gegooit en toen gaan banken.
@ binnekomst gaf ie 15,9pk af, maar als je het gas los liet kwam er een irritant geluid weg achter uit het carter....
Vertandingslager naar de klote, hier tog maar mee doorgebankt. ( IK rijd gvd geen honderden kilometers voor niks :X )
C21 zat erop, hierop afgesteld kwamen we max. op 17,4 pk uit.
Daarna tog maarus de c20 van daniël erop gegooid om te kijken wat die deed.
Deze gaf 0,7 pk meer af! , Hiermee kwam ik dus op de 18,1pk.
Moet wel zeggen dat ik met de c21 een strakkere lijn had.
Daar nog even lopen ouwehoeren, Tormentor van het forum nog gemeet, die daar zun blok op zou bouwen, maar breekt een tapeind af in het carter. :henko:
Nog een filtertje van xsh meegenomen en toen weer richting nieuwegein gegaan.
Aan het einde van het verhaal was ik pas om middernacht thuis, waar ik gelijk nog ALLE spullen voor lelystad inpakken moest. Heerlijk is dat :rolleyes:

Foto's:
verschil tussen binnenkomst en vertrek

Resultaat van ongeveer 2 uur banken
 
Last edited:
Update: Scootertuning.net Lelystad meeting 30-31 Juli
Mijn verhaal:
29 Juli de dag vantevoren om middernacht terug gekomen van banken met daniël @ xsh, met een resulterende 18,1 pk van mijn kant.
Daarna in de regen nog alles klaar gezet, en toen ik opstond regende het nog, om die reden dan ook met gigantische tegenzin smorgens in de auto gestapt :(
Het was 2 uur rijden, eenmaal daar aangekomen fijn achteraan in de rij aangesloten voor de poort wat ook een aantal uur duurde.
Eenmaal binnen de kar bij Wim en de jongens uit friesland gezet en daar uitgepakt.
EINDELIJK werd het droog
Scooter uitgeladen en onderweg gegaan naar de keuring, zonder achterpoulies, want daar was de lager van mol.
Paar uur in de rij gestaan voor de keuring die overigens geen flikker voor stelde :X En toen tevreden met een stickertje weer naar de tent gelopen.
Van marcel mocht ik zijn poulies en kopppeling lenen, waarvoor ik hem nogsteeds heel erg dankbaar ben :love:
Bij de tent helm, handschoenen en vest gepakt en naar het circuit gelopen om te kunnen sprinten.
Uiteindelijk ben ik een keer of 4 opnieuw het circuit op gegaan à 2 of 3 sprints, waarvan ik me alleen herinneren kan verloren te hebben tegen een rode replica ( weet ik veel waarvan) runner.

Toen merkte ik bij de laatste sprint iets op en dat was dat me scooter bij een klein beetje gas erg langzaam in toeren zakte.
In tegenstelling tot andere die hier gewoon mee door zouden rijden, ben ik van het circuit afgegaan om mun spullen na te kijken.
Uiteindelijk bleek het de gaskabel te zijn die aan het rafelen was bovenin waardoor ie langzaam in toeren zakte, helaas waren de sprints toen al over.

Daarna wezen bbq'en met Martin ,Daniël, Erik en kevin.
Daarna het sprintframe van Martin en de aerox van Daniël @ customshow gedropt.
Daniël had uiteraard de customshow gewonnen :#
Toen nog gehangen @ partytent voor striptease, uitslag customshow en de loterij.
s' nachts om 2 uur me nest in gedoken.

's Morgens wakker geworden, waarna het de hele dag is blijven regenen, nog wel gekeken @ demorace en wat sprints maar verders snel naar huis gegaan.

Over het hele weekend veel lui gemeet, waaronder:
Maykel, Laurens, Martin, Daniel, Kevin, Titus, Marcel, Wim, Eddy, Steven, Robert, Robin(v), Robin(L) enz enz enz:)
Dennis ook nog gezien, maar die vond ik te eng :p

Op lelystad, is ook nog me c21 gejat die op onze plek lag omdat ik de c20 van daniël eronder had liggen.
@ de mensen die um hebben, ik hoop dat jullie beseffen hoe laag bij de grond jullie eigenlijk wel niet leven :!


Dat was mijn verhaal, verder mijn complimenten aan de crew en hopelijk komt er een lelystad 2k6, dan ben ik er zeker weer bij -:-

Foto's tot nu toe:
Ding @ de plek van daniël en martin

ik en wim richting keuring
 
Last edited:
omfg welke achterlijke mongolen gaan nou een c21 jatten van zijn mede scooterliefhebber :X

Beter gaan ze zelf werken/schooien voor geld zodat ze er zelf een kunnen kopen. wat een ontsettende LOSERS, ik hoop dat je ooit teweten komt wie het gedaan heeft en dat je het ooit nog kan rechtzetten +ralf+
 
c21 gejat? x| stelletje zielige prutsers dat het zijn.
maarjah dat gebeurd nou eenmaal, want zulke mensen heb je er op meetings enz altijd tussen zitten, gewoon kl0te is dat
maarjah ik heb je volgens mij nog gezien, want jullie zaten toch naast ons? ik was trouwens met die rox met ongespote kappen :p en poly-achterkap
 
@Spaste en Kir: ERG triest idd, maar erachter komen zal ik het helaas nooit.

@Aerox Hebo: Dat was niet de plek waar de rest v/d spullen stonden, maar ik ben wezen buurten bij Martin, Daniël en kevin en daar blijven plakken dus:)
 
c21 weg.. Zielige lui.. ga werk zoeken ofzo:S:S..

maargoed, scooter zag er goed uit.. ik zag je nog een paar x langslopen:p

suc6 verder..

btw.. smp ben je ook wel tog..?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top