Update: Scootertuning.net Lelystad meeting 30-31 Juli
Mijn verhaal:
29 Juli de dag vantevoren om middernacht terug gekomen van banken met daniël @ xsh, met een resulterende 18,1 pk van mijn kant.
Daarna in de regen nog alles klaar gezet, en toen ik opstond regende het nog, om die reden dan ook met gigantische tegenzin smorgens in de auto gestapt
Het was 2 uur rijden, eenmaal daar aangekomen fijn achteraan in de rij aangesloten voor de poort wat ook een aantal uur duurde.
Eenmaal binnen de kar bij Wim en de jongens uit friesland gezet en daar uitgepakt.
EINDELIJK werd het droog
Scooter uitgeladen en onderweg gegaan naar de keuring, zonder achterpoulies, want daar was de lager van mol.
Paar uur in de rij gestaan voor de keuring die overigens geen flikker voor stelde :X En toen tevreden met een stickertje weer naar de tent gelopen.
Van marcel mocht ik zijn poulies en kopppeling lenen, waarvoor ik hem nogsteeds heel erg dankbaar ben :love:
Bij de tent helm, handschoenen en vest gepakt en naar het circuit gelopen om te kunnen sprinten.
Uiteindelijk ben ik een keer of 4 opnieuw het circuit op gegaan à 2 of 3 sprints, waarvan ik me alleen herinneren kan verloren te hebben tegen een rode replica ( weet ik veel waarvan) runner.
Toen merkte ik bij de laatste sprint iets op en dat was dat me scooter bij een klein beetje gas erg langzaam in toeren zakte.
In tegenstelling tot andere die hier gewoon mee door zouden rijden, ben ik van het circuit afgegaan om mun spullen na te kijken.
Uiteindelijk bleek het de gaskabel te zijn die aan het rafelen was bovenin waardoor ie langzaam in toeren zakte, helaas waren de sprints toen al over.
Daarna wezen bbq'en met Martin ,Daniël, Erik en kevin.
Daarna het sprintframe van Martin en de aerox van Daniël @ customshow gedropt.
Daniël had uiteraard de customshow gewonnen :#
Toen nog gehangen @ partytent voor striptease, uitslag customshow en de loterij.
s' nachts om 2 uur me nest in gedoken.
's Morgens wakker geworden, waarna het de hele dag is blijven regenen, nog wel gekeken @ demorace en wat sprints maar verders snel naar huis gegaan.
Over het hele weekend veel lui gemeet, waaronder:
Maykel, Laurens, Martin, Daniel, Kevin, Titus, Marcel, Wim, Eddy, Steven, Robert, Robin(v), Robin(L) enz enz enz
Dennis ook nog gezien, maar die vond ik te eng
Op lelystad, is ook nog me c21 gejat die op onze plek lag omdat ik de c20 van daniël eronder had liggen.
@ de mensen die um hebben, ik hoop dat jullie beseffen hoe laag bij de grond jullie eigenlijk wel niet leven :!
Dat was mijn verhaal, verder mijn complimenten aan de crew en hopelijk komt er een lelystad 2k6, dan ben ik er zeker weer bij -:-
Foto's tot nu toe:
Ding @ de plek van daniël en martin
ik en wim richting keuring