HGS TPH Mina Speed

Status
Not open for further replies.
mooi strak subje! Ziet er allemaal verzorgd uit.. leuke kombi met dat blok en die scooter:0 ga zo verder, succes ermee

Ben gister naar De Jager geweest, want moest nog een EVO vario en Wingbell en TP carterkap hebben.
Een jongen die daar werkt (Dennis) raced met een am6 onder een 125cc honda frame, en had wel intresse in mijn vastgelopen Hebo NG 50cc afkomstig van mijn RS.
En hadden we een leuke deal gemaakt met die cillinder tegen een EVO vario die 1 keer gebruikt is op de testbank.
Gewoon nog compleet en vrijwel nieuw. dus hij blij en ik blij:D

ff een foto'tje:

ik vind een mina blok onder een pia eigenlijk schandalig ;):'( maar ik wens je toch veel succes... eerste C21 @ pia scoot :X -:-

(loop al een tijdje mee, maar ben nieuw @ dit forum..)

B'oorlijk slecht nieuws, er is Afgelopen nacht bij huib ingebroken en hebben 6000,- aan scooteronderdelen gejat.:(
Waaronder mijn:
Malossi Speed (De Jager getuned)
Malossi RHQ p12
Malossi eprom Binnenrotor
Malossi VL14
Yasuni C21

:( voor meer info heb ik een topic aangemaakt: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=89666

Er staat dus 500.- euro beloning voor de gouden tip.
Wat ik al in dat topic vermeld heb; "Nooit geschoten is altijd mis"

Bvd Wim, Huib, Boy en Kilian

@ GROSSIE: THNX...

Als ik nix terug krijg van de verzekering gaat het project mischien de deur uit zonder er ooit op gereden te hebben:'(

Om er nog eens 2000,- in te investeren word mij te gek.
Dan rijd me scooter aan het einde van dit sprintseizoen, daar doe ik het niet voor..

Op de eerste pagina is nog te zien wat er in de kast lag en ik zal morgen wel een foto posten hoe leeg de kast nu is:(

k denk niet dat ik die kast nog zou kunne zien zonder al je spulle erin. Denk dat iedereen wel hetzelfde denkt over die ********************, do I need to say more..........?

Verdomme :|

Jij ook al de lul, aaaaaaaaaaah ik word hier zo boos over :|

Ik weet hoe het voelt al 2x bij mij gebeurd, en je bent ook zo machteloos.

Verzekering betaalt ws maar een klein deel aangezien het om motoronderdelen gaan.. En die niet onder de inboedel vallen. Tenminste bij AMEV dan.. Hoop dat et bij jou anders staat in de polis.

Succes.

gvd :@ afschieten die hufters

suc6 met gezeik met de verzekering enzo

ik hoop voor je dat je een hgs logo in dat carter en cilinder hebt gezet, dat maakt het al ietsje makkelijker :)

Last edited:
wat een onzin een mina blok, een TPH zonder piaggio blok te verglijken met een T.V zonder beeld ... sorry kerol je houd de pia's nooit bij .

PS. die hufters moeten ze afschieten

Het was ws nodig om het andere topic te closen..
Jaah we hebben het zo gedaan dat al die spullen van Huib zijn.
En met 1000,- eigen risico zouden we 5000,- terug "kunnen" krijgen.

Maja, ik kreeg al een tip via pm.
Daar zal ik een hoop aan hebben.

En het is iig in de buurt gejat want er is 1 motorblok in Enkhuizen verkocht.
wat 10km verder is.
Alleen we weten niet wie dat motorblok gekocht of verkocht heeft.
Ik weet wel dat het motorblok voor 50,- verkocht is.
Welke het is:
-Lege Mina Pro Race tuned carters
-Mina EVO tuned carters met EVO as en EVO cillinder en 25mm HGS wig en C21
-Pia EVO tuned met RHQ as en EVO cillinder en Malossi rotor zonder eprom en bobine

Ik mag hopen de lege carters PR2 tuned.

Maar we komen er echt wel achter...
En of we het terug krijgen, tsjaah dat is het volgende:|
Als het tegen zit is alles al verkocht..;(

ik zal op school eens horen of ik aan spullen kan komen uit de kersenboogerd of grote waal, daar zitten ook echt veel van die criminele en alles

Jaah al wil je dat doen...
Hoogstwaarschijnlijk liggen de spullen nu ook in Hoorn.
Er kreeg iemand al een "De Jager" speed en rotor en C21 aangeboden via iemand uit hoorn, alles was nog nieuw. spullen waren "geleend" en nooit terug gebracht :rolleyes:
verdere info nog niet bekend..

Jezus, dit echt ziek man... :|

Mja, ik hoop echt voor jullie dat jullie er achter komen wie dit gedaan heeft, succes!

Wim ik hoop echt dat het goed komt man,
verdomme je was zo trots op je spul. Vieze kutkoppen
jatten zo ff weg waar jij zelf voor hebt gewerkt.. veel suc6 man..
Als je mannen aan je kant nodig hebt..;) Ik help je mee.. :D

Status
Not open for further replies.
Back