Ntt-->Tph LC!

Ald

Doe slim!
Nu ik mijn scootertje al zow'n half jaartje heb dacht ik laat ik em eens op het forum zetten maar eerst een kort verhaal

Een maandje voor de zomervakantie kocht ik van dimitri aka slim dim hier @ forum een puch Ntt voor 300 euro, prijs zegt al genoeg hij was niet helemaal super, voorkap was metallic blauw gespoten en een randje gaatjes geboord (zo scheef als de neten) boven het rooster voor de rest waren de achter kappen in 5000 kleuren gespoten en al half opgeschuurd en weet ik veel wat ie ermee had gedaan. Motorisch was hij ook niet eg super maar het reed dat was al een klein voordeel .Hij was toen helemaal standaard met een 19mm DO carb wat erg gaar reed hij zoop als de tering en meer niet hij hielt ook vet in bovenin. en de std cilinder was bijgewerkt door hem wat kut was wat hij vrat zuigers na zown 500km al 2 zuigers vol met groeven dus toen maar bida en polini giet 70 erop die ik ook van hem erbij had gehad.Dat reed wel aardig trok lekker op met wel lekkere wheelie power toen in de vakantie maar besloten om hem te gaan spuiten, ik wou wat bijzonders het werd dus wit met roze :W (foto's komen nog)

toen ik bezig was met hem uit elkaar aan het halen kwam ik erahcter dat mij achteras en 1 van mijn tapeinden vet kut waren en ik kon aan een runner dark dream blok komen dus toen dat er maar ondergezet dagje later kwam Robert ([R]unner [R[eloaded hier op forum) ermee dat ik wel met zijn gilardoni 70 mogt rijden dus die eronder gezet. mijn setup was toen

gilardoni 70
Bidalot
17.5mm
malossi multivar

dat reed wel lekker maar ik dacht uit die gilardoni moet meer te halen zijn dus ik dat ding eraf geschroefd en de spoel kanalen ligtjes bijgewerkt daar merkte ik al zeer veel van draaide gelijk veel meer toeren dus ik daarna weer wat verder bijgewerkt en was goed gelukt naar mijn eigen gedachten want als ik het vergeleek met hoe hij ermee reed op zijn runner met de zelfde setup tegenover mij reed ik 10x zo goed. maar de bida vond ik een kut uitlaat dus toen maar wat rondgeneusd en maar een big one racing gekocht dat reed wel super vergeleken met de bida, ik had nu auto wheelie en draaide gelijk meer toeren E.d. en had egt een leuk geluid:~ dus ik vond het alweer gelijk veel leuker worden nou.. meer info volgt en zo snel mogelijk foto's
 
Advertisement - register to remove this

Foto's! in vette wit met roze paint :p
img_0003klein.jpg


Roald-ntt2.jpg


Roald-ntt3.jpg


Dit was het wel tot nu toe , nu nog ff een lycos siteje bouwen ofzow voor me andere foto's van hoe het er nu bij staan. Kappen worden weer gespoten , heb een typhoon voorkap geregeld en heb daarin en in me beenschild lekker wat lopen vrezen, heb ook een verstevigings stang ertussen gebouwd voor de looks , nogmaals foto's komen zo snel mogelijk
 
Oooi Roald , leuk ding heur...
Wanneer ga je nou eindelijk spuitbussen halen??

En je vergeet 1 zin : "Me halve scooter bestaat uit Robert's oude onderdelen"

:p
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Oooi Roald , leuk ding heur...
Wanneer ga je nou eindelijk spuitbussen halen??

En je vergeet 1 zin : "Me halve scooter bestaat uit Robert's oude onderdelen"

:p

Volgende week spuitbussen halen denk alsk me corsa heb verkogt

En vergeet niet dat jij met mijn spruitstuk,.ontsteking en carterhelft rijd:p
en die kut tripod is te langzaaaaam voor me picca's|(
 
Owjah kut :|

Mjah binnenkort alleen carterhelft want dan heb ik eindelijk Malossi rotor :D

PS : Gooi ff snel je meuk op picturetrail dan kennen we je nieuwe kapjes ff zien...:)
 
YAY!:) Ff snel een picturetrail aangemaakt voor tijdelijk me foto's, maar hier zijn ze:

38685022.jpg


en me leuke beenkapje, komt nog gaas achter

38685020.jpg


en me leuke voorkapje in de primer (en ff vastgetaped op em scooter;)

38685016.jpg


Dat was het nu wel weer ff, morge weer meer foto's
 
Btw Setup is nu

Gilardoni 70 tuned
carters tuned
big one racing
17.5mm
malossi powerbox
home made lucht filter
multivar
Rito met skf c3 lagers

Uiterlijk heb ik nu dus in zobeetje elke kap gevreesd verstevigings stang
Typhoon voorkap
standaard stuurtje zelf verbouwd met speed gas
komt nog runner voorvelg
 
Het GROOOOTTE home made filter (maar werkt wel)
38686048.jpg


M'n Blokje

38686043.jpg



m'n stuurtje rechter remhendel word ook nog vervange dit ziet er niet uit

38686041.jpg
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Oooi Roald , leuk ding heur...
Wanneer ga je nou eindelijk spuitbussen halen??

En je vergeet 1 zin : "Me halve scooter bestaat uit Robert's oude onderdelen"

:p


ey robert je vergeet ook 1 ding je rijdt met mijn carter helft :x,
en hij rijd tog alleen maar met die gilardoni van je dus meer is er niet :p.

neu maar roald hij komt er zeker gruwlijk uit te zien met die nieuwe kleuren combo,en de Typhoon voorkap die zeker geslaagd is :7


[edit]
en je vergeet 1 ding...je runner bestaat uit sloop onderdelen
:p
 
Last edited:
er komt voor nog een runner velg,en hij ziet er nu brak uit ja.
Maar de nieuwe paint word zo verschrikkelijk mooi he....
just wait and see....
 
k begrijp nie waarom je nie gewoon de NTT kap erop houd, maja de setup is wel leuk, en het word denk ook wel ene leuk scootertje om te zien...
 
Originally posted by SR-DD-LC
k begrijp nie waarom je nie gewoon de NTT kap erop houd, maja de setup is wel leuk, en het word denk ook wel ene leuk scootertje om te zien...

Ntt kap was eg vollop vergaard door verfafbijt op de foto niet te zien maar allemaal super diepe krassen enzow ,en een tph lc is wel weer es humor moet tog wat hebbe om te verbouwen
 
Originally posted by J-491RR
waarom zitten er 2 verschillende velgen op (runner en tyfoon)
ik hoop dat het wel nrg velgie worden!! das namelijk wel mooier!

komt waarschijnlijk eerst ff tijdelijk een runner voorvelg op zodat et tenminste gelijk is, en ik ga volgend salaris aan de zoek voor nrg velgen.Alleen vind nie zow snel SD nrg velgen
 
Back
Top