DME3 zeg maar Dimitri 21 January 2005 #61 Mss een idee om een Willy Hubert achterkap te monteren. Die is volledig van poly, dus geen zadel meer maar best wel lijp Normaal zijn ze nog te krijgen hier in de buurt, maar erg zeker ben ik er niet van
Mss een idee om een Willy Hubert achterkap te monteren. Die is volledig van poly, dus geen zadel meer maar best wel lijp Normaal zijn ze nog te krijgen hier in de buurt, maar erg zeker ben ik er niet van
S swoppie Well-Known Member 21 January 2005 #62 ik vind het cker wel een top projecie,vin het idee cker bruut ! gaat ook cker origineel worde,ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worde suc6 verder ookal is het soms moeilijk,hopelijk te bewonderen op leystad ! mzl swoppie !!!
ik vind het cker wel een top projecie,vin het idee cker bruut ! gaat ook cker origineel worde,ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worde suc6 verder ookal is het soms moeilijk,hopelijk te bewonderen op leystad ! mzl swoppie !!!
djmilano R70 Driver 22 January 2005 #63 yow wesley , kent ge mij nog ? vet project ?! alster af is gaan we es een race'je houde mijne word btw morge of overmorge gespoten dan alleen men mhr team 80 nog Greetz hensen
yow wesley , kent ge mij nog ? vet project ?! alster af is gaan we es een race'je houde mijne word btw morge of overmorge gespoten dan alleen men mhr team 80 nog Greetz hensen