Lc SpiRox

Advertisement - register to remove this

nja maar nu zie je nog niet echt zoooo megaaaa veel ma moet nog veel frees en polyester werk gebeuren.
maar ja.had ik maar n meisje die mee hielp eraan,de mijn moet er niks van hebben.pffff. :'( :L
 
hahaha moet je geluk mee hebbe als je meisje ook meesleuteld ;) maja ik werk gewoon met een homie samen... binnekort open ik mijn project ook hier :D
 
begrijpt dan geen enkele van u wat origineel is,ik hoef geen domme aerox te hebben,zo een ding wat iedereen heeft,als het je niet aan staat bol dan af e,
ik doe niemand na ofzo dus.en die achterkap word nog veranderd komt een sl techonologies op met n stukje van een stunt.
 
Hoeveel mensen hebben zipjes als project, is da geen na-aperij dan?

Ik vind het gewoon mooi wa je doet, het maakt toch nie uit.
Zolang het eindresultaat mooi is ;)

succes!
 
ik vind t wel een leuk idee.. Om van een spirit en een Rox iets nieuws te maken, en dan krijg je toch weer een heel ander uiterlijk dan de "std. Rox looks"
Heb je trouwens een fotosoepje van wat je uiteindelijke resultaat zal moete worden?
 
ik vind het pas na-aperij als iedereen het kan en iedereen er zin in heeft om er tijd in te steken, en ja zo te zien is dat denk ik tog niet zo, maar eerlijk is eerlijk booster achterkant staat er niet echt denderend goed bij maar het is wel origineel dus daarvoor mijn respect

goed werk
 
ten 1 ste : Sr achterkap nee zie ik niet dadelijk zitten,maar komt een SL technologies achterkap op,maar word nog bij gepolyesterd enzo,...
ten 2de : wie is de ECHTE spirox??? en ja ophanging is stevig genoeg hoor,ben ik 100 % zeker van.
ten 3de : fotosoepje komt er nog.zal er dadelijk werk van proberen te maken.
ten 4de : merci voor de goeie reacties.hehe.die slechte hoef ik hier niet. :p



Mijn SR achtervelg is ook binnen sinds vandaag.nu ga ik beginnen aan de kappen enzo. :X
 
Vandaag weer wat gebeunt.
hier zijn foto's ervan.
Spirox%20Ingewerkte%20Chassiplaatje.JPG

Spirox%20Ingewerkte%20Voorkap.JPG

dat papier word omgezet in polyester. *D
Spirox%20+%20SR%20velgje.JPG

Spirox%20+%20SR%20velgje%20(2).JPG

Spirox%20+%20SR%20velgje%20(3).JPG

Spirox%20+%20SR%20velgje%20(4).JPG

Spirox%20Ingewerkte%20Voorkap%20(2).JPG

SR voorvelg ligt nog bij vriend zijn thuis.
 
Last edited:
Back
Top