zeWaardt
Veroorzaker van onmogelijke problemen
Ik ben van plan later dit jaar een Russische auto te importeren uit het Soviet-tijdperk.Oh wauw zeg, dat is toch wel ernstiger dan ik dacht. Met mijn veel mildere opvoerplannen hoop ik toch dattie lang mee kan. Ik ben niet een verveelde maar een uitgerangeerde ICT'er haha maar met weinig centen en geen auto. Dus voor mij is m'n scooter te belangrijk.
Wat ik ook kan doen is het altijd van plan blijven en nooit doen. Dat is het allerbeste voor de duurzaamheid en de portemonnee ;-)
Net 2 uur bezig geweest met het uitdokteren van wat de bovenkant is van m'n oude zuigerveren. De indicatie is verdwenen nl en ik wil de oude terugzetten. Het is wel gelukt (denk ik). Morgen kleppies slijpen is het plan.
Wat is dat andere project?
Is ook leuk speelgoed
Met de scooters,
Zolang je geen bizar hoge toeren gaat draaien dan blijft het wel lopen. Ik wil voor de volgende build van m'n GY6 ook precies de andere kant op gaan: Heel veel kracht in de lage toeren. Ik ga nog even onderzoek moeten doen wat voor nokkenasje enzo daarbij past.
Deze blokjes hebben simpelweg niet de koelcapaciteit om zichzelf koel te houden met die hoge toeren, daarvoor kun je beter een Honda 4 takt brommertje kopen. Deze draaien zonder al te veel klagen 12.000rpm.