Grotere cilinder kymco gy6

MvG

New Member
Hallo
Ik wil met de tijd ook een grotere cilinder mont. op mijn kymco like maar wil de cilinder kop gewoon behouden.
Gebruik de scooter voor woon/werkverkeer, Dus het moet een goede kwaliteit zijn.
Waar zijn de beste ervaring mee? En is bijvoorbeeld een airsal 80cc beter dan de 72cc"tjes?

Advertisement - register to remove this

Aidan384838

Well-Known Member
Hallo
Ik wil met de tijd ook een grotere cilinder mont. op mijn kymco like maar wil de cilinder kop gewoon behouden.
Gebruik de scooter voor woon/werkverkeer, Dus het moet een goede kwaliteit zijn.
Waar zijn de beste ervaring mee? En is bijvoorbeeld een airsal 80cc beter dan de 72cc"tjes?
Cilinderkop gewoon houden voor woon werkverkeer?
Het is een 4 takt. Die 80 cc gaat niet ineens 1 op 10 lopen hoor.
80 cc loopt rond de 1op 30 a 35
Ik heb een mezoly cilinder van 80 cc rijd prima. Het is een 4 takt daar hoef je echt geen top performance malossi op te gooien. Is alleen maar geldverspilling.

MvG

New Member
Cilinderkop gewoon houden voor woon werkverkeer?
Het is een 4 takt. Die 80 cc gaat niet ineens 1 op 10 lopen hoor.
80 cc loopt rond de 1op 30 a 35
Ik heb een mezoly cilinder van 80 cc rijd prima. Het is een 4 takt daar hoef je echt geen top performance malossi op te gooien. Is alleen maar geldverspilling.
Ja wil gewoon de originele cilinderkop blijven gebruiken bedoel ik daarmee. Dus geen 90cc kit ofzo

MvG

New Member
Oke dus er zit niet veel kwaliteit verschil in?
Post automatically merged:

En is een airsal 80cc beter/ krachtiger? Dan de 72cc? Of merk je weinig verschil? Kan dat nergens vinden.

Advertisement - register to remove this