krukas wil niet ronddraaien

V

VIruske

Guest
hey

ik zit met een probleem, mijn krukas (hebo racing pen 12) steekt in mijn blok (mina horizantaal)en ontsteking zit erop(orginele). ik had geen startkoppeling(dat ding waarmee je electrisch start, die tandwielen) en dus had ik een van een mina vert genomen omdat dit hetzelfde lijkt.

nu is het probleem als ik mijn vario(hebo) erop zet en mijn ventilvar(van malossi) erop zet met alles erbij. en ik draai die vast (gewoon vast) dan draait mijn krukas niet meer rond, dan moet ik bij wijze van spreken een sleutel op zetten om rond te draaien.
de cilinder steekt er niet op dus compresie kan het niet zijn:D
als ik die moer losser draait des te beter de krukas draait maar die moet toch vast...
 
Advertisement - register to remove this

heb ik ook tegengekomen men krukas zat gewoon muurvast toen we de moer aandraaien, zei m'n broer zit dat busje wel op de krukas van je elektrische starter aan de keerring :L, busje erop gestoken en draaid toch o-zo-soepel :p
 
VIruske said:
hmmz, hoe ziet dat eruit? kzal dalijk foto eens posten van wat er in zit

is gewoon een busje dat van ongeveer 1 cm oid lang dat je heel het eerst op je krukas moet schuiven dan pas tandwielen en vario etc.., die dus het verst zit op de krukas
 
Back
Top