Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Razma
dat was vorig jaar 6 september :)

Dat was vorig jaar ook op koninginnedag hoor... toen regende het erg hard en is er een herkansing gekomen op 6 september... kga ervanuit dat er dit jaar weer sprints zijn op koninginnedag zoals algelopen jaren... :rolleyes:

maargoed weer ontopic... het gaat tenslotte om een meeting in klaaswaal ;):)
 
ik wil ook wel komen met 1 van mijn runners:)

ik ben er zeker met een standaard runner.

En als iemand wilt rijden
Kom ik met nog een vriend Sp_koeien en 2 MHR SPeedrep runners

als ze klaar zijn voor 30 april.
 
Last edited:
ik probeer met de oto te komen.. als ik me rijbewijs dan heb 8P

Ik denk alleen niet dat die testbank me puchie gaat houde :+
 
Last edited:
Originally posted by kawaracer
ik probeer met de oto te komen.. als ik me rijbewijs dan heb 8P

Ik denk alleen niet dat die testbank me puchie gaat houde :+

als er een testbank is en er serieus dan wat geregeld is, dan ga ik denks ook en kun je wel met mij mee sjeezen anders;)
 
Ik kom ook zeker weten ! ik weet nog niet met wie maar wel met me typhoon.

mooi_man.jpg
 
Originally posted by sr-xtreme
sander/pronk... hoe gaan jullie er naar toe ?
miss enige kans dat wij mee kunnen ? :*

Vervoer blijft voor mij altijd een probleem. Ik hoop dat de NRG dit jaar weer meekan met de koopmans bus, ik ga alvast een plaatsje reserveren :P

En ik hoop voor die tijd me rijbewijs te hebben, als dat het geval is kan ik wel rijden met me pa's oto, en dan moeten we een aanhanger fixen. Maaruh....ik denk niet dat het gaat werken, als jij met ons mee zou kunnen rijden zit je ook gelijk met Jur, Kenneth en Rob. Dussuh....vindt maar eens een aanhanger voor 4 scooters :D

We zien wel....
 
uhmmm ik had eens pols hoogte genomen bij me pa over het vervoer maar ik moet denk een andere optie zoeken :(
me pa rijd harley en koninginendag is er ook altijd een rit van die dingen dus vervoer word een prob.

maar ik blijf me best doen
mzzls poalk
 
Jah, wil het eigenlijk oo kwel weten of het doorgaat, en anders gewoon alsnog met z'n allen op industrie terrein klaaswaal afspreken, of niet? Maar zal wel iets beter zijn als het allemaal een beetje legaal kon.
 
Arne en kornuiten doen ook niet zoveel met scooters meer dus......

Illegaal zou ik het sowieso niet proberen, das gedoemt te mislukken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top