This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Niels
9,1 pk @ 15000 toeren.... 8P doe je goed.

Ja, ik heb me ook kapot gelachen. De eerste keer dat hij op de bank ging verzoop die scoot bij het leven, daarna ging die pa ff midden op het industrie terrein een sproeiertje liggen vervangen.
 
Originally posted by vliegfiets
Ja, ik heb me ook kapot gelachen. De eerste keer dat hij op de bank ging verzoop die scoot bij het leven, daarna ging die pa ff midden op het industrie terrein een sproeiertje liggen vervangen.

Rolf had dat ding toch totall gereden ?

Ding was iig niet vooruit te pissen.

Kom iig nog wel even bij je vuurvos kijken, in jou heb ik meer vertrouwen
 
Originally posted by Lennox
Rolf had dat ding toch totall gereden ?

Ding was iig niet vooruit te pissen.

Kom iig nog wel even bij je vuurvos kijken, in jou heb ik meer vertrouwen

Bedankt voor je vertrouwen , hij ligt nu nog uit elkaar, maar moet met koninginnendag zeker weer rijden, je zal me vast wel horen op het dorp.
En rolf, ja die heb hem al 3 keer klein gereden, zijn scoot rijd nu ook weer, sinds vandaag, maar ik ga niet meer met hem om ofzow. Hij heb wel goeie spullen. Speed cil, c20, 25mm, etc. Maarjah, met zo'n prutser als ze pa rijd het nog niet. Hoop hem wel voor te blijven met me vuurvos
 
Dussss...

naja, aangezien het idee is dat ik ook ga rijden zullen we toch maar 's
een planning moet gaan maken om te zien of er wat te regelen valt

Het is btw wel standaart dat er 's ochtends van 6 tot 8 geknalt kan worden
in Numansdorp, onder toeziend oog van de politie, die, zolang je je gedraagd,
nix doet.

naja, bellen dan maar :*
 
enigste dat me bij gebleven was is over een of ander kut kind dat tegen zijn pa zat te schelden, die pa had zon frame racertje gemaakt ofz en dat kind schelde zijn pa uit ofz was ik die pa dan had ik hem al een flink wat tikken verkocht maar goed:#
 
 
met andere woorden kom je er niet vandaan dan ben je de lul als je gepakt wordt...


begin me nou toch wel een beetje zorgen te maken over een meeting van formaat in 2004...:S
 
Dat gaat over het vroeg in de ochtend rondrijden. En vorig jaar was het ook best wel een teringzooi.

Meeting is gewoon op het industrieterrein daar.
 
Nja..ik ben er nog nooit geweest om 6 uur sochtends, maar dit jaar ga ik het denk toch wel doen! Lijkt me echt gaaf, en je gaat mij echt neit vertellen dat de politie aan iedereen gaat vragen, waar kom jij vandaan jongetje? 8P
 
2 jaar terug had kerel die ik ken een Rode diesel injectie ofzo op zn MT gestouwd. Gaf flinke rookwolken 8P

Meest bizarre creaties zie je altijd. Wel lachen.
 
kunnen ze geen begrip tonen voor dit forum om mensen te gedogen die scootertuning.net stickers hebben of zo dan is er niks aan de hand.
behalven dan dat inne het druk zou gaan krijgen 8P
ik heb nl geen zin om helemaal daar heen te komen en dan nog niet te mogen rijden, of mijn project in te leveren.
ik vind het wel redelijk dat ze bezwaren maken tegen het in de nacht branden van de diverse voertuigen, als ik er zelf zou wonen zou ik er geen problemen mee hebben.
maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat wel hebben.

er word op deze manier wel een traditie de grond in geboord voor andere mensen die niet uit dat dorp komen. en er wel graag aan mee hadden willen doen, omdat een aantal forum leden er ook aan mee doen.
maarja ik denk dat het allemaal nog wel los zal lopen
 
Jah, dat is vervelend, niet dat ik van plan was om net als vorig jaar zo vroeg me nest uit te gaan, want dan ben je egt gaar op de helft van de dag. pleur je bijna op je scoot in slaap, is ook niet helemaal de bedoeling. Maar ben zeker van plan om even naar Numansdorp te komen, ondanks dat ik in gemeente binnenmaas zit .
 
Ja 12 agenten is niet zo heel veel toch
ik ga er ook gewoon heen hoor denk dat
het wel mee zal vallen
Maar die MT met diesel injectie was kik :W
En jullie gaan wel gewoon naar meeting
over dag? Vast wel toch
 
Status
Not open for further replies.