Boj
Banned
Kom bij ons staan, wij hebben ook een BBQ mee + toebehoren. +ralf+RobertD said:Zo te horen moeten er een paar extra bbq's aangeschaft worden 8P, word een drukte bij ons denks ? :X
Kom bij ons staan, wij hebben ook een BBQ mee + toebehoren. +ralf+RobertD said:Zo te horen moeten er een paar extra bbq's aangeschaft worden 8P, word een drukte bij ons denks ? :X
GROSSIE said:De nrg doet de 150m in 7,5 sec volgens de powertester8)
en vanavond ook voor het eerst met de slider gereden, gvd ding is niet te houden:|
grote dan? want ik hoorde gister van robertD dat er zoiezo al wat van die wegwerp bbq's aangeschaft moesten worden :+BojT said:Kom bij ons staan, wij hebben ook een BBQ mee + toebehoren. +ralf+
JasperdB said:7,5 sec... lekker bezig titus
JeroenS. said:even zegtie
Origineel gepost door RobertD
Anders rijden we gewoon langs je keet en laten we je rustig slapen
Ook geen bier voor jou:*
80% regen, max temp 13 graden ;(areaarea said:weer berichten zijn helaas niet al te goed, weet niet of je ook een beetje overdekt kan staan
Matthew. said:okeee je bent half 8 bij mij , Want dennis rijd 8 uur hier weg +ralf+
BojT said:Kom bij ons staan, wij hebben ook een BBQ mee + toebehoren. +ralf+
menace said:dan meet je toch op je achterwiel ?.. dan moet hij toch goed meten (tenzij je wheelspin hebt)
Met de nrg komt die als ik goed zit niet omhoog, en wielomtrek staat wel goed ingesteld.. ding loopt echt wel hard hoor mjah weeg ook niet zoveel heA-Bizar said:Maar als grossie m op zijn voorwiel heeft, geen wheelies trekt en de wielbasis goed is ingesteld... dan zal ie iig hard gaan als dat ding 7.5 seconde weergeeft.
Als dat ding niet klopt , ligt het puur aan het afstellen ervan ( zelfde als een digi snelheids meter )
Dus dan komt het wel goed met dat ding van gros *D
Blom said:Volgens mij gaat het regene als een malle :W