De nrg doet de 150m in 7,5 sec volgens de powertester8)GROSSIE said:Wh00t nrg boekt weer fatsoenlijk8) alleen kwam niet weg met het gladde wegdek:X vanavond als het droog is ff kijken wat de powertest meter aangeeft
En natuurlijk de slider nog ff uitlaten :#
GROSSIE said:De nrg doet de 150m in 7,5 sec volgens de powertester8)
en vanavond ook voor het eerst met de slider gereden, gvd ding is niet te houden:|
GROSSIE said:De nrg doet de 150m in 7,5 sec volgens de powertester8)
en vanavond ook voor het eerst met de slider gereden, gvd ding is niet te houden:|
Dnamaster said:waar powertest gedaan ??
Mjah dit is zonder reactie tijd dus wordt scherp startenKrazieHansie said:Hmmm Draai je zelfde tijd als mij in Genemuiden :W
Bart.T@zipsp said:ik heb een vraagje :X
Wat is de dagplanning, en de aanvang?
Ik ben het een beetje kwijt :$
maar eh daar je id laten zien en je zo aanmelden die dag? sta al ingeschreven, maar iedereen kan zeggen dat ie mij is 8P
ik hoor t wel thnx alvast
sjoerdjez said:Kan iemand een ruwe schatting geven hoelaat de finale is gereden ?
Of anders, hoelaat waren jullie vorig jaar klaar met de finale :+
GROSSIE said:Mjah dit is zonder reactie tijd dus wordt scherp starten
Matthew. said:+ralf+
julli komen richting deventer eerst he , Robert had het al vermeld .
JeroenS. said:hij is GEK he, als we met jullie meerijden staan ze om half 8 al voor mee deur NO FUCKING WAY:L
:+
Volgens mij klopt die wel aardig heur mjah we zien het morgen welA-Bizar said:1 klein foutje in je ingevoerde wielbasis of een wheelie en er klopt niks van
Persoonlijk zou ik niks verwachten en de tijden van de powertest alleen vergelijken met eerder gereden sprints.
Dus je rijd bv eerst 0 tot 100 km'h in 5 seconde... en dan bv lichter op rollen en kijken wat het doet met je tijd.
km/h tegen over tijd kun je wel gewoon meten ookal komt je scooter de eerste 50 meter los met het voorwiel.
Het wiel draaid altijd iets als je weg knalt en hij omhoog komt. Dus dan gaat de tijd al lopen.
Gekkenhuis8)RobertD said:Anders rijden we gewoon langs je keet en laten we je rustig slapen :#
Graag of niet :+
Zo te horen moeten er een paar extra bbq's aangeschaft worden 8P, word een drukte bij ons denks ? :X
BartR. said:Gekkenhuis8)
Boeie, flikkeren we Dikke Pad er op :W
RobertD said:* Gaat out * !
Dikke Pad even aan het spit rijgen :#