Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Ruben said:
do
Zonneschijn (%) 20
Neerslagkans (%) 90

Bron: KNMI :D

Dit bedoel ik maar, sommige sites zeggen 60% kans op zon, andere 20.
Ik wacht wel mooi op donderdag, die lui kunnen voor geen meter voorspellen lijkt het wel :X

Mijn scooter is er ook klaar voor!:)

weet alleen niet of mij killswitch toegestaan is, ik heb zeg maar gewoon een rood drukknopje als killswitch en dus geen koord voor om mn pols.
Weet iemand of dat uitmaakt en je hiermee dus wel mag sprinten anders moet ik op het laatste moment een killswitch fixen:S

Gr.Enzo

Enzo said:
Mijn scooter is er ook klaar voor!:)

weet alleen niet of mij killswitch toegestaan is, ik heb zeg maar gewoon een rood drukknopje als killswitch en dus geen koord voor om mn pols.
Weet iemand of dat uitmaakt en je hiermee dus wel mag sprinten anders moet ik op het laatste moment een killswitch fixen:S

Gr.Enzo

ik heb wel een killswitch voor je. trek hem wel van me eigen rox af rijd tog niet moet je maar ff PMen bij intresse. woon er 7KM vanaf, dus daar ligt het niet aan.:W

Manta said:
Volgens mij was killswitch juist dit jaar verplicht?
Ik heb wel een killswitch maar neit in de vorm van een trekkoord:)

Mag dat?

rjtuning.tk said:
ik heb wel een killswitch voor je. trek hem wel van me eigen rox af rijd tog niet moet je maar ff PMen bij intresse. woon er 7KM vanaf, dus daar ligt het niet aan.:W

Ik kan er zelf ook wel 1 regelen maar dan hoef t niet op korte termijn, maar iig bedankt voor het aanbod!

RobinV said:
Vandaag ook geplant om te oefenen, waar niet veel van is gekomen :+

heb gisteren goed kunnen testen door de buien heen :X ik ben er redelijk klaar voor, vandaag de laatste dingen gedaan. kwesty van inpakken en wegwezen.

Enzo said:
killswitch

het gaat er toch om dat als je er af valt of wat dan ook, dat je scooter ook meteen uit gaat? met zon knop is dit neit het geval toch ?

betre fix je dat ff, heb je zowiezo geen gezeik, zo heel veel werk ist niet :P

haha

oi

edit: ben btw ook nog steeds niet klaar, scooter staat nog steeds in duitsland 8P

D.J said:
Keesz... laat je ouwe eens even een voorspelling doen LMFD :W

whahah jaja

bel m wel ff :)

ok komt ie dan he :W
special jubbega weersvoorspelling :L :+

sochtends vrijwel droog,
in het begin van de middag tot 3 uur ook vrijwel droog
daarna buien

:*

keesz said:
whahah jaja