Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Is er niet toevallig nog iemand die een extra partytent over heeft? Ging de mijne net controleren en even opzetten, maar nu blijkt dat er een aantal stokken gebroken zijn/missen en er een scheur in het doek zit. :X

Mocht er iemand zijn die een 2e partytent heeft, en die mee wil nemen naar Jubbega PM me dan even alsjeblieft. :*:* Uiteraard wordt deze persoon rijkelijk beloond met een heerlijke BBQ. :+

punt belde vanmroge ook om even zeker te weten dat ik ook weer van de partij zou zijn :W.

207km. is te doen dus 8). iemand nog hippe ideetjes/plannen voor inde avond/nacht? :P

i love alice:D

Alice - Elk uur een lcd TV winnen! Zeg 'win' zegt:
Jubbega
dinsdag, 23-05: 13°C - half bewolkt, kans op een bui
woensdag, 24-05: 12°C - bewolkt, buien
donderdag, 25-05: 14°C - half bewolkt

:D

Inderdaad :W

Kans is best aanwezig dat er wat regen valt, maar we gaan er lekker vanuit dat er meer droge dan natte perioden zijn zodat we lekker kunnen gaan branden @ scoot + bbq :# 8P

:winner:

tuulk komt et goed mensen :D
heb der zin in, kom alleen wel op alleen een framepje omdat kapjes niet klaar komen voor jubbega :P...

ooi

btw, manfred neem je hem ook mee naar meinerzhagen :D?
:*

Matthew. said:
helaas vandaag vernome dat de ice het niet gaat halen ,

Ik ga dus filmen en fotos maken ,

Ja 1 april zeker :|

Lukte het met nieuwe bougie ook niet dan ?

Hij krijgt benzine, hij vonkt.. ? Valse lucht oid ?

Hij moet mee ! :#

BTW : Weersvoorspellingen zijn positiefer geworden :W

RobertD said:
Ja 1 april zeker :|

Lukte het met nieuwe bougie ook niet dan ?

Hij krijgt benzine, hij vonkt.. ? Valse lucht oid ?

Hij moet mee ! :#

BTW : Weersvoorspellingen zijn positiefer geworden :W

geen voorrem , Geen tijd om nog een bracket te maken voor me stage 6 schrijf en ik heb imo niks anders,

Matthew. said:
geen voorrem , Geen tijd om nog een bracket te maken voor me stage 6 schrijf en ik heb imo niks anders,

heb nog wel een std voorvelg met band;)
moet je nog wel effe de lagers in proppen maar dan heb je iig nog iets;)

Back