This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

ProjectRox said:
Nou ik krijg nu dus van stel gasten te horen dat politie rond 3 km afstand van jubbega je op staat te wachten.... Maar weet niet of ik dit moet geloven en wat ze zouden gaan doen... Hoop geen roller... Maar jah dat is weer via via...

mag ik ff lachen ? 8P

Jubbega
maandag, 22-05: 19°C - half bewolkt, buien
dinsdag, 23-05: 11°C - bewolkt, buien
woensdag, 24-05: 10°C - bewolkt, buien

k zie et somber in:X

GVD heb echt nog mega veel te doen, me nrg loopt zwaar geroerd en me slider heeft vandaag zijn eerste meters gemaakt..

Nog genoeg te doen voor donderdag

GROSSIE said:
GVD heb echt nog mega veel te doen, me nrg loopt zwaar geroerd en me slider heeft vandaag zijn eerste meters gemaakt..

Nog genoeg te doen voor donderdag

Wil je desnoods @ jubbega nog wel helpen :*

Bij mij is het wachten op krukas + overrange, dan alles snel opbouwen en afstellen :+

RobertD said:
Wil je desnoods @ jubbega nog wel helpen :*

Bij mij is het wachten op krukas + overrange, dan alles snel opbouwen en afstellen :+
Bij jouw ja

Grapje robert :*

we zien het wel. dond.

@ crazybond700

volgens mij ben je een beetje in de war, geen regen druppel gevoelt vorig jaar in jubbega.

dragsterlover said:
we zien het wel. dond.

@ crazybond700

volgens mij ben je een beetje in de war, geen regen druppel gevoelt vorig jaar in jubbega.

heb jij daar om half 6 oid nog gestaan?

Maja, je zult zien.

Het regent, je komt niet en klaar even later is het droog en verloopt alles nog mooi en netjes :+

Ik ga sowieso, zie wel wat het weer brengt

Die weersvoorspellingen kloppen vaak voor geen meter, de natuur bepaalt zelf wel wat voor weer het gaat worden.
Die piet paulusma bepaald dat lekker niet.

ik heb allang besloten dat het mooi weer gaat worden dus iedereen komt gewoon :W

Lmfd :W

Ik kom ook zoiezo , effe nog een voorkap en zuiger zoeken/aanschaffe+ spuiten/monteren en gaan

Jules said:
ik heb allang besloten dat het mooi weer gaat worden dus iedereen komt gewoon :W

wij zorgen gewoon voor het mooie weer, :winner:
wij zijn het zonnetje in huis, hihi