Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Tormentor said:
90% neerslag:X

Dat is in nederland gemiddeld, je moet in friesland kijken :+

DO 25-5

min temp. 9°C max temp 13°C

wb____.gif

wind : ZW 4

C4rN said:
Naja als er een kleine kans op regen is ga ik gewoon :P. Als het in zeeland mooi weer is kan het in friesland regen hagelen en sneeuwen. En anders om :D

In Nederland regent het ook niet vaak hele dagen. Kan me damwoude nog wel herinneren 2 jaar geleden, smorgens met bakken uit de lucht en toen werd het steeds beter.

Wel jammer van lage temp. trouwens, ik vond het vorig jaar al zo koud...:X

Net vlees gekocht voor BBQ @ Marbeco. 20 karbonades, 20 hamburgers, 30 sate stokjes, 5 shasliks en 5 worsten voor 4 tientjes. Dat is opzich ook wel wat voor @ Jubbega Mikkel. :W :P

Nou ik krijg nu dus van stel gasten te horen dat politie rond 3 km afstand van jubbega je op staat te wachten.... Maar weet niet of ik dit moet geloven en wat ze zouden gaan doen... Hoop geen roller... Maar jah dat is weer via via...

ProjectRox said:
Nou ik krijg nu dus van stel gasten te horen dat politie rond 3 km afstand van jubbega je op staat te wachten.... Maar weet niet of ik dit moet geloven en wat ze zouden gaan doen... Hoop geen roller... Maar jah dat is weer via via...
boeyend?

ProjectRox said:
busje sf.net hooligans?:P

ProjectRox said:
Boeiend, net of je op sprintscooter daar naar toe gaat rijden :rolleyes: Die komen allemaal met een aanhanger of een busje.

ProjectRox said:
Dat praat is er elk jaar, ze staan er NOOIT!

vanmiddag bij vrp wat runs gedaan op de bank...20,9pk
uitdraaien volgen nog...maar er zit iig nog meer in...:D

audirs2 said:
in jubbega is het nog nooit afgelast als het regent meestal laten ze alles wel gewoon rijden...........

Laten rijden voor degenen die komen ja..

Als het met bakken uit de lucht valt zul je mij en vele anderen er helaas niet zien :X

Maar we houden de moed erin :#

Back