Just.in
Vr0em VroeM
Tormentor said:90% neerslag:X
Dat is in nederland gemiddeld, je moet in friesland kijken :+
DO 25-5
min temp. 9°C max temp 13°C
wind : ZW 4
Tormentor said:90% neerslag:X
C4rN said:Naja als er een kleine kans op regen is ga ik gewoon . Als het in zeeland mooi weer is kan het in friesland regen hagelen en sneeuwen. En anders om
boeyend?ProjectRox said:Nou ik krijg nu dus van stel gasten te horen dat politie rond 3 km afstand van jubbega je op staat te wachten.... Maar weet niet of ik dit moet geloven en wat ze zouden gaan doen... Hoop geen roller... Maar jah dat is weer via via...
busje sf.net hooligans?ProjectRox said:Nou ik krijg nu dus van stel gasten te horen dat politie rond 3 km afstand van jubbega je op staat te wachten.... Maar weet niet of ik dit moet geloven en wat ze zouden gaan doen... Hoop geen roller... Maar jah dat is weer via via...
Boeiend, net of je op sprintscooter daar naar toe gaat rijden Die komen allemaal met een aanhanger of een busje.ProjectRox said:Nou ik krijg nu dus van stel gasten te horen dat politie rond 3 km afstand van jubbega je op staat te wachten.... Maar weet niet of ik dit moet geloven en wat ze zouden gaan doen... Hoop geen roller... Maar jah dat is weer via via...
Dat praat is er elk jaar, ze staan er NOOIT!ProjectRox said:Nou ik krijg nu dus van stel gasten te horen dat politie rond 3 km afstand van jubbega je op staat te wachten.... Maar weet niet of ik dit moet geloven en wat ze zouden gaan doen... Hoop geen roller... Maar jah dat is weer via via...
BojT said:Laat ze lekker komen... Sjonnie gehalte daalt meteen met 60%. *D
Wilde het net zeggen! :#BojT said:Laat ze lekker komen... Sjonnie gehalte daalt meteen met 60%. *D
om mezelf maar ff te quoten :#Jules said:boeyend?
in jubbega is het nog nooit afgelast als het regent meestal laten ze alles wel gewoon rijden...........crazybond700 said:MOCHT het nou heel slecht weer worden, dan word het zeker ook afgelast?
audirs2 said:in jubbega is het nog nooit afgelast als het regent meestal laten ze alles wel gewoon rijden...........