This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Raceroxie said:
OMG ingeschreven in Xtreem, omdat ik toen nog dacht dat ik 2fast zou kopen:X
Hopelijk is er wat op te verzinnen, vast wel
Gefixed
Robin gaat rijden op me aerox, hij staat ingeschreven alleen heeft ze scooter verkocht.

Ik heb dus een plekje in de aanbieding voor de Xtreme klasse, #151 , je moet dan wel tegen Joël sprinten

Gelukkig ook wat meer schakelbrommers! Hebben ze weer een beetje meer de brommersprint die ze zo graag wilen hebben... Ik help natuurlijk mee: #192 in de Pro-Stock. Zelf zie ik ook liever meer schakels dan bijv. standaard scooters.

alleen het is een beetje dom dat de derbi's ineens naar de prostock klasses worden gezet omdat normale 70cc cilinders bij de derbi door de krukas slag net op 71cc uitkomen
en dan moeten ze tegen die zelfbouw dingen rijden:S
iig dat zegt een vriend van me die van de 70cc schakel klasse naar prostock moest door de cilinderinhoud:S

Mja, bouw dan iets waar je mee denkt te kunnen winnen ipv zeiken over het reglement...............

maarja zeg nou zelf vanwege die ene cc waar ze andere jaren niks over te zeiken hadden krijgen de normale brommers in die klasse dus geen kans om te winnen

Tormentor said:
maarja zeg nou zelf vanwege die ene cc waar ze andere jaren niks over te zeiken hadden krijgen de normale brommers in die klasse dus geen kans om te winnen

Tja, regels zijn regels en die bestaan al jaren, dus ik zie het probleem er niet van in. Zoiets weet je van te voren.

ABT said:
Tja, regels zijn regels en die bestaan al jaren, dus ik zie het probleem er niet van in. Zoiets weet je van te voren.

vorig jaar deden de derbi's ook in normale 70cc schakel klasse mee naar mijn weten:X
maargoed het is niet mijn probleem maar die van een maat van me dusja:+

Ik ben ook weer aanwezig.
Vorig jaar was me goed bevallen.

DRD Rieju @ forum wordt me Bob :*

Mikkel said:
Ik ben ook weer aanwezig.
Vorig jaar was me goed bevallen.

DRD Rieju @ forum wordt me Bob :*
nog plekje vrij ?:W (voor scooter + 1 persoon? :+) PM

-:-

:*

edit: ik kan eigenlijk niet wat vinden over borgen enz..
ik heb gekeken in het technisch reglement op hun site, weet iemand hier meer over ?

Last edited:
BojT said:
nog plekje vrij ?:W (voor scooter + 1 persoon? :+) PM

Hmmz kheb geen pm gekregen.
Maargoed.
Tot nu toe zijn we met zijn tweeën, dat klopt.
Én, we gaan met een busje.
Daarin staat natuurlijk dan wel een BBQ

ABT said:
Toch heeft het wel zin om eens naar de regelementen van deze klasse's te kijken hoor. De scooters zijn up-to-date maar aan de schakelklasses rammelt er wel het een en ander... En dat zijn idd van hele kleine dingetjes waardoor practisch iedereen wel naar de Pro-Stock moet verhuizen. Maar dat is iets waar de organisatie over beslist. Momenteel hebben we met de huidige regelgeving te maken. Ik rij zelf ook maar Pro-Stock... Heb ik gelukkig niet meer met al die beperkingen te maken...

iemand een idee welke kappen verplicht zijn dat ze gemonteerd worden voor de std scooter klasse?

Mikkel said:
we gaan met een busje.
Ik ben dus ook aanwezig mét scooter 8) heb geen startbewijs, dus we gaan voor de aftermeeting :+

thnx mikkel + chauffeur :*